Ik heb het zo ongelofelijk koud.. Kippenvel over m'n hele lijf en zit gewoon te trillen. Kan helaas niet uitgebreid warm douchen met een baby van 8 mnd.. Is dit wel normaal? Herken het niet van m'n eerste zwangerschap
Ik heb het inderdaad bij vlagen ook heel erg koud en soms een opvlieger. Ik ben ook benieuwd of dit een symptoom is. Ik kan aankomende week testen
Ja herkenning. Gewoon bijna niet warm te worden. Gisteravond had ik het heerlijk warm maar nu ben ik toch weer kouwelijk
Ik heb het ook heeeeeeeel koud! Slaap met zoveel kleding aan 's nachts! Maar vraag me af of het komt doordat ik zwanger ben of dat het gewoon echt koud is .
Nou op bed met flannelen piama heb ik het wel weer warm alleen voor de rest van de dag niet behalve als ik bezig ben thuis
Ik had het ook de eerste 3 maand. Zo snel koud, niet normaal. Is ondertussen veel beter. De schuldige is je hormoon oestrogeen! Ook je hormoon melatonine zorgt ervoor dat je het kouder hebt (doordat je moe bent )
Herkenbaar!!! Overdag zo koud dat ik het liefst met drie vesten en sloffen loop en s nachts (nadat ik s avonds douche) een opvlieger in bed!!! Vriendlief moet steeds lachen dat "junior" het me zo moeilijk maakt
Jup, en dan lees je overal dat je het zo warm kan krijgen Soms echt rillen, dus iedere keer zo'n lekker dik gevoerd vest van vl Verbergt meteen mn beginnende buik hihi
Heel herkenbaar, vanaf 6 weken al ontzettend koud en ik kan het heel moeilijk warm krijgen. S'nachts heb ik sokken aan en soms zelfs een warme trui. Ik heb gelukkig een elektrische warmte deken die je over je heen kan doen voor op de bank enzo, maar dan duurt het minimaal nog een half uur voordat ik echt opgewarmd ben.
Volgens mij is het gewoon koud haha. Ik dacht echt dat het aanhef weer lag en snapte niet dam niemand anders het zo ongelofelijk Koud had. Maar schijnbaar is het dus een zwangerschapkwaaltje haha
Heel herkenbaar! Ik heb het nu ook vaak koud. Ook vaak koude handen. Vorige zwangerschap had ik dat ook en later had ik het juist altijd lekker warm. Dus er is hoop
Erg herkenbaar ben dan al wel zelf een koukleun maar meestal krijg ik het dan wel snel warm met een vliesdekentje of warme chocomelk / thee dit x niet zo snel. Ook heb ik het erg koud door vermoeidheid dan word ik ook erg moeilijk warm zelfs warme douche helpt niet
Hier ook zeer herkenbaar. Heb mijn airco op hete lucht en 20c en de temparatuur meter zegt dat het 23c+ is en nog steeds koude handen.
Wat een goed topic is dit!!! Ik heb het ook de hele tijd koud. Dacht ook dat het aan het weer lag. Normaal gesproken ben ik al niet vies van een dekentje op de bank. Maar nu heb ik er ook een kruik bij. Vannacht kreeg ik het maar niet warm ondanks extra kleren, extra deken en een kruik (arme vl). Maar opeens begon de warmte door te dringen en kreeg ik het super warm. Kruik weg, extra kleren weg. Nooit kunnen bedenken dat dat er bij hoort. Fijn om te weten dat er zoveel 'kouwelijke' lotgenoten zijn. De vraag is, hoe komen we met z'n allen de winter door?