Beste meiden, Hoera, we zijn weer zwanger! Vorig jaar mei raakte ik voor het eerst zwanger, blij dat we waren. 2 dagen voor de 12 wkn echo ging het mis, na 8 mnd wachten zijn we nu opnieuw zwanger. Ik kan het soms bijna niet geloven en hoop zo ontzettend dat het goed gaat. Wij allebei trouwens. Ik merk wel dat ik doordat ik alleen een zwangerschap met een mk als gevolg ken, nu wel erg gefocust ben. Heb nu voor de 2e dag minder zer borsten, iets afgenomen, hoop direct dat het blijft zitten. Heb soms ongesteldheidspijn en ben dan ongerust. Pff. Gelukkig krijgen we nu wel eerder een echo. Ik weet wel dat dat geen zekerheid geeft, maar dan weet je in ieder geval of het tot na goed gaat en of je een hartje ziet. Maar wat duren die weken lang! Nog een week of 8 wachten tot meer zekerheid! We zijn voorzichtig blij, maar durven ook nog niet zo goed. pfff, hoe doen jullie dat? xxx
Hai Gerdine, Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! probeer er wel van te genieten ook al is het mis gegaan de vorige keer. Die ongesteldheidspijntjes schijnen er bij te horen, dat is een teken dat je baarmoeder aan het groeien is, dus een goed teken. De een heeft wel last van de borsten en de ander helemaal niet. Niet te snel ongerust maken hoor! Bij ons is het hiervoor ook mis gegaan, en ben nu ook weer zwanger, ben uiteraard onzeker maar probeer wel blij te zijn en ervan te genieten. Je kunt er toch niks aan doen als het wel mis gaat. Heel veel sterkte meid en probeer wel blij te zijn. X
Van harte gefeliciteerd! Probeer er lekker van te genieten! Voor je het weet zit de zwangerschap er al weer op!
ik herken je verhaal helemaal, heb ook een miskraam gehad en durf me er nu niet aan over te geven. Ik ben nu ook 4 weken en 5 dagen en denk dat ik pas gerust gesteld ben als ik voorbij de 12 weken ben....dan is die eerste fase maar voorbij. Soms schiet even door mijn hoofd dat ik niet zo moeilijk moet doen en gewoon moet genieten van het moment, het andere moment vind ik het heel spannend. Ik hoop voor ons allebeide op een fantastische zwangerschap en dat alles goed mag gaan! Succes! Groetjes!