ja ja ook hierbij wil ik zeggen dat ik zwanger ben!! eindelijk na ruim 6 jaar zijn papa en mama aan het worden.... na ziekenhuis in en uit en na vele behandelingen zijn we na de tweede terugplaatsing via ivf eindleijk zwanger!!!!
Wat fantastisch dat jullie eindeloze geduld nu eindelijk wordt beloond! Gefeliciteerd met dit mooie wonder in je buik!
echt het voelt zo heerlijk aan na dikke 6 jaar eindelijk. heb voor mijn man een kaartje gekocht om iets erop te schrijven en natuurlijk staat er aan de voorkant in verwachting hihihihihihihihihi...... me schoonzusje belde nog vanmorgen met andere woorden of ik al wat wist. heb gezegd dat ik ongi was geworden gisteravond. vind het nog te vroeg om het te vertellen. maar op 12 juli gaan we naar de efteling met de fam dus dan ga ik het vertellen dan is me oudste neefje jarig... een mooi kadootje toch? dan ben ik ong 2,5 maand. op 20 mei krijgen we een echo dan ben ik 7 weken. voor het hartje...wou dat het 20 mei was hhihihihihiiihihihihi doegie
Wat ontzettend fijn dat na al dat wachten er nu eindelijk een groot wonder in je buik groeit. Van harte en geniet nog maar fijn van jullie 'geheimpje' samen.
Van harte gefeliciteerd! Ik vind alleen niet zo netjes wat je tegen je zus hebt gezegd....ze leeft zo mee (blijkbaar, anders belt ze niet) en nou is zij verdrietig terwijl ze blij zou kunnen zijn. Ik ken jullie situatie niet...maar mijn zus zou dit echt niet leuk vinden, en ik andersom ook niet. Elmo
Gefeliciteerd, mooi is dat he! Ik heb vorig jaar op 30 april positief getest na 4 IUI behandelingen eindelijk raak. Nu ligt er het mooiste geschenk wat jij je maar kunt voorstellen naast mij in zijn ledikantje te slapen. Ik ben heel erg gelukkig.......weet het nog precies hoe het ging vorig jaar en heb ook de zwangerschapstest bewaard. Ga er maar lekker van genieten want zwanger zijn is heel bijzonder en een kindje krijgen natuurlijk ook. Veel liefs Nataly