Oeww door jullie zit ik al een kwartier naar dat mooie beest te kijken best spannend!! Ben benieuwd.l ze heeft nu wel vaker achter elkaar een wee...
ja ze is echt wel onrustig, liggen staan liggen staan, en net deed ze zelfs wiegen, oh krijg echt beetje medelijden met der:x
Zit ook net even te kijken , zie ik daar allemaal muizen in dat hok lopen. Straks zien we ook muisje live bevallen....
ik zit ook te kijken., wel sneu, al knabbelt ze nu weer op een strootje oid, dat doe je niet als je echt op het punt van bevallen staat toch? naja ik weet het ook niet, ben geen neushoorn...
Haha had ik nog niet gezien, maar nu ik erop lette zag ik inderdaad waarschijnlijk een muis rondlopen
Ik zie nog weinig tekenen van een naderende bevalling. Ze staat nu rustig te eten. Ze was wel wat onrustig vandaag, maar ik denk dat dat nog wel uren/dagen kan duren.
Haha dat zei ik nou ook net tegen mijn man:'Zijn dat de pootjes?'. Krijg je zo'n droge reactie:'Ja weet ik veel ik zie niet elke dag een neushoorn bevallen'