Gefeliciteerd Muusje! Hier ook last van testdrang. Mijn NOD is 4 mei, maar dat lijkt nog zo ver weg. Ik wil het liefst eerder testen, maar het is de eerste ronde, eerste kindje, dus grote kans op teleurstelling. Misschien toch maar wachten tot mijn NOD.
Hallo meiden, hier ook iemand met vreselijke testsdrang.. Ik heb zes keer een mislukte iui gehad, twee keer ivf ( zonder cryo) en nu voor het eerst een cryo terugplaatsing.. Ik heb allerlei symptomen inmiddels. 's Morgens kokhalzen bij het opstaan, de hele dag koud, wee gevoel in mijn buik... Aanstaande dinsdag is de terugplaatsing twee weken geleden dus ik mag dan pas testen van mezelf. Ik ben niet zo van vroeger testen en vage streepjes...
Gefeliciteerd Muusje! Hier nog steeds geen ongi te bekennen.. afgelopen zaterdag was eigenlijk mijn nod.. maar heb de dag erna negatief getest.. dusss nu hoop ik binnenkort toch op een postieve test!
Alle zwangere gefeliciteerd! Duim mee Muusje en ook voor de andere die nu op wachtbankje zitten inclusief mijzelf 😉.
Nou ronde 2... gisteren toch natuurlijk veel te vroeg getest en er was een heel licht streepje te zien. Te licht om op de foto te zetten maar we hoefde niet veel moeite doen om het te kunnen zien. Dus morgen ochtend weer een testje er tegen aan hihi.... ik ben wel met vlagen misselijk en mijn borsten doen ongelogelijk zeer.... dus weer een erg spannend moment.
Hier ook nog steeds in dikke spanning! 1.5 week overtijd en nog geen menstruatie en ook negatieve testen ( afgelopen maandag op 1 week overtijd voor het laatst getest, wil morgen nog 1x testen ... Die spanning is niet te doen !!!... Ooehh spannend mama1803 !!! Laat het ons weten he !!
Ik hoop het voor je Tinkertje! Geeft toch hoop ergens dat je menstruatie uit blijft, ik duim voor je!
Pfff Tinkertje, nog steeds geen zekerheid. Jeetje wat duurt dat lang he! Ik snap je frustratie. Ik ben benieuwd naar je test morgen. Ik duim voor je
Jemima ja dat wel, hoor ook van genoeg mensen dat ze na een week overtijd nog posi hebben getest, dus het kan nog wel, al is er nog maar een heeeel klein beetje hoop over hoor, we gaanner vanuit dat de menstruatie eraan komt. Rataplan: haha nee joh nog steeds niet! Waardeloos he !! .. Thanksss voor het duimen en uiteraard ik laat het morgen weten!.. Vandaag ook weer super moe en misselijk zojuist moeten overgeven -_-, gebeurd niet vaak.. lichte steekjes nog in de liezen en onderbuik... Ben benieuwd wat het wordt, ongi of baby vermoedelijk eerste hoor.. maarja aan andere kant ik heb deze symtomen nog nooit gehad.. achja we zien t wel!!!!..
hier in spanning tot en met de 12e maar denk dat wanneer ik op mn NOD 10 mei niet ongesteld wordt ik de 11e al ga testen. mijn LF is 11 of 12 dagen dus wanneer ik de 10e (12 DPO) nog niet ongesteld ben ga ik 11 mei al testen denk ik. Ik ben nu al helemaal zenuwachtig!
Ik heb me voorgenomen om maandag pas te testen (dat dacht ik vorige week). Maar nu het dichterbij komt en zondag eigenlijk mijn NOD is, zit ik nu al te stuiteren en kan ik het zondagochtend waarschijnlijk niet weerstaan. De reden dat ik eigenlijk maandag pas wil testen is (oke, ga het proberen uit te leggen haha)........7 jaar geleden slikte ik de pil al op de zelfde manier als dat ik nu altijd deed. Dus ik stopte op dezelfde dag als nu. Toen begon mijn onttrekkingsbloeding op maandag. Dus 4 weken later op maandag mijn NOD. Die zondag testte ik ook nog negatief, maandag pas positief. Dat was dus in ronde 1 raak. Nu 7 jaar later ben ik op dezelfde dag gestopt met de pil, maar is mijn onttrekkingsbloeding zondag begonnen. Dus 4 weken later zou mijn NOD eigenlijk zondag moeten zijn. Maar omdat ik dan voor mijn gevoel toch ook weer een negatieve test in handen heb, aangezien ik dezelfde cyclus zou moeten hebben als 7 jaar geleden, wil ik maandag pas testen. Ik ga het alleen echt niet volhouden of ik moet natuurlijk gewoon ongesteld worden.
Hee rataplan!, Hmm snap ik wel ja, wachten duurd dan lang he! Hihi.. maar maandag zou ik indd ook doen in jou geval!. Wel top zeg dat jullie 1e meteen raak was! ( zou hier nog moeten blijken ) haha.. voor ons is dit de 1e ronde dat we er echt helemaal voor gaan.. Meis succes met wachten hoor hihi
Ik weet niet zo goed wanneer ik zou kunnen testen. Normaal is mijn cyclus tussen de 23-29 dagen - niet heel regelmatig dus. Laatste keer ongesteld geworden op 19 april, iets minder dan 2 weken daarna had ik ineens zomaar wat helder bloedverlies. Een half dagje. Een innesteling? Zou heel vroeg zijn? Ovulatiebloed? Heb ik nog nooit gehad. Sindsdien af en toe heel licht rozeverlies.. Sinds afgelopen maandag steekjes in mijn onderbuik en liezen.. Sinds vanmorgen enorm pijnlijke borsten, zo pijnlijk dat ik een ruimer zittende bh aan ben gaan trekken want het deed echt gewoon zeer. Ook dat is iets waar ik nooit zoveel last van heb, wel soms wat pijnlijke tepels maar dit? Reuze spannend in elk geval.