Heel eerlijk gezegd heb ik me al enorm in moeten houden om vandaag geen test te gaan kopen. Uitgaande van een 'gemiddelde' van 26 dagen zou ik alleen pas volgende week woensdag ongesteld moeten worden en dan ben ik nu echt veel te vroeg... dus ik wacht wel in elk geval tot na het weekend en als ik het uithoud gewoon tot woensdag..
ik ook volgende week woensdag vandaag al testen besteld! Ik ga ook eerder testen dan woensdag, schijnt volgens de test tot 4 dagen ervoor te kunnen. Ik duim voor je ik hou trouwens mijn gemiddelde van 35 dgn aan
eerst eens zien of het streepje duidelijker wordt hihi.... Dus ben benieuwd morgen vroeg hij zal er nog niet uit moeten springen maar zeker wel duidelijker dan gisteren en op de foto te zien zijn dus heel benieuwd... laat het jullie weten 😀
Hey dames, Wat spannend allemaal weer. Mijn NOD is 14 mei. Ga ook echt proberen om tot dan te wachten met testen... Hoop dat ik het vol kan houden
Hier zojuist gestest, en weeeerrr negatief snap er niets meer van. Vele symptomen die ik absoluut voel en me me niet inbeeld, geen menstruatie en toch negatieve test... Om GEK te worden !.. Maandag de dok ff bellen misschien bloed testje of iets als er dan nog geen menstruatie is ( hii is dan pas terug van vak ) ..
Wat gek tinkertje! Hoewel ik op internet las dat er uitzonderlijke gevallen bekend zijn van vrouwen die gedurende de hele zwangerschap zelfs nooit positief testen ofzo.. Misschien ben jij zo'n geval? Zou inderdaad zeker even voor een bloedtestje gaan..
He rataplan ja waardeloos!.. Ben 1 april voor t laatste ongi geworden dat duurde netjes 5 dagaen dacht ik.. echt lange cyclus nu van 1 april tot nu nog niets vn menstruatie .. @kleinkoekje, klopt lees ook van die vrouwen die pas bijv 2 weken na nod pas goed testen.. maar ik heb de hoop op gegeven hoor, ik geloof er niet meer in.. tenzij de huisarts anders gaat vertellen
Ik vanmorgen weer getest maar nog even licht als eergisteren.... nu maar gewoon wachten tot zondag dat is de dag dat ik eigenlijk kan testen. Ze zeggen en streep is een streep maar ben pas overtuigd als die duidelijker is dus nog paar daagjes geduld. Frustrerend tinkertje.... ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
Mama1803 ik denk dat je indd heel voorzichtig mag feliciteren hoor!! Indd streepje is streepje hihi maar ook daarin wordt onzekerheid vaak gebracht en blijkt het later weer niet te zijn, dus snap heel goed dat je nog wacht tot Zondag!.. spannend zeg!. Jaa waardeloos he maarja wacht braaf af
Klopt.. nou dit is dus de langste tot nu toe.. met pil was het altijd 28 dagen.. na de pil werd het 27 dagen.. en nu ist al zoolang!! 0_0
Tinkertje, het klinkt mij redelijk bekend in de oren. Had na het stoppen met de pil januari 2014 al snel een hele mooie stabiele cyclus. Augustus werd deze cyclus bijna een week langer, oktober was hij ook weer lang en daarna kwam mijn eerstvolgende menstruatie eind december pas weer...
Waardeloos he sterretje! Dan is het ook gewoon zo moeilijk om je vruchtbare dagen te vinden!.. Als het nu indd is dat het langer wordt dan vind ik dat wel verdomd lastig!
Het is heel erg frustrerend tinkertje. Ik ben in december ook behoorlijk over de zeik geweest hoor. Werd gelukkig net voor de kerst ongesteld dus heb tijdens de kerstdagen flink wat afgeborreld maar kreeg net voor de kerst ook te horen dat het voor mij vrij lastig zou worden om zelf zwanger te worden... Dus correctie, de wijn was tijdens de kerstdagen niet aan te slepen