zo spannend!! wie wacht nog meer op het moment van testen?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mama1803, 17 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Ja echt he! Je houdt toch rekening mee met eten en drinken, ste als stel als gaat het elke keer, gek makent joh!..
    Nou ik kan je 1 ding zeggen... als ik indd niet zwanger ben, dan gaan er ook wat wijntjes doorheen, alleen maar om de teleurstelling te verzachten ;) ..

Maar wel sneu voor jou dat een zwangerschap moeilijk wordt op de "normale" wijze.. maar wie weet, tegenwoordig bestaan wonderen ! ;) ..
    Succes meis

2. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    Heb vandaag wel wat lichte menstruatie achtige krampen maar geen spatje bloed te bekennen..... mijn borsten doen nog steeds wat zeer maar dat heb ik iedere maand net voor mijn nod.... het cruciaal moment moet nog komen en dat is de dag van mijn nod dan is het de vraag blijft het vruchtje zitten dus ik wacht nog heel ongeduldig af haha......

3. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Whaaa spannend mama1803 !!! Ik duim voor je mee!!!
    Die krampen heb ik al 1.5 week zo beetje, in mn liezen en onderbuik, borsten iets voller dan normaal.. maar nog altijd geen menstruatie .. dus wie weet is het ons geluks ronde joh! Hihi..
    Vind verdorrie ook spannend voor jou joh !!! Ik duim!!

4. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Dank je tinkertje. Jij en jullie allemaal ook ;)
    Zou eigenlijk februari een kijkoperatie krijgen, maar toen bleek ik opeens zwanger te zijn zonder hulpmiddelen. Helaas mochten we daar niet lang van genieten :(
    Zijn nu op het punt dat als m'n menstruatie volgende week begint, ik ook met Clomid ga beginnen en dat de gyn dan de groei van m'n eitjes gaat bekijken dmv echo's.
    Maar merk nu ondertussen ook dat er steeds meer klachtjes beginnen dus wie weet krijgen we toch nog een nieuw wondertje nog net voor we verder zouden gaan in de mmm...

Spannende tijden voor ons allemaal en zo fijn dat dit forum er is om steun te vinden bij elkaar ;)

Fijne avond!

5. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Spannennd hoor sterretje ik duim voor je en alle andere dames die hier nu in spanning zitten!
    Zou super zijn als jullie wondertje nu zo op de gewone manier komt !!..

Successs we houden elkaar op de hoogte !!

6. Nikaa

Nikaa Lid

24 feb 2015
    92
    0
    6
    NULL
    NULL
    Was op zoek naar een plek waar ik m'n onzekerheden even kwijt kan en na jullie verhalen een beetje terug gelezen te hebben meld ik me nu dan maar als 'mede wachtende'.
    Sinds ik aan de clomid zit is mijn cyclus vrij regelmatig (28 dagen) en dus was mijn nod afgelopen maandag. Ben nu dus 4 dagen overtijd. Heb last van steken in m'n buik, rommelende darmen en een opgeblazen gevoel, vermoeidheid en (volgens mijn man;) ) stemmingswisselingen.
    Heb tot nu toe niet durven testen vanwege de vele teleurstellingen van de afgelopen jaren. Ga zaterdag testen denk ik..
    Wat een spanning zo:(

7. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Nikaa wat spannend zeg! Heb je ook last gehad van bijwerkingen van de Clomid?

8. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Spannend zeg nikaa!! Ik duim kehard voor je mee !!!

9. Nikaa

Nikaa Lid

24 feb 2015
    92
    0
    6
    NULL
    NULL
    Sterretje31; Heb gelukkig geen last van bijwerkingen door de clomid. Kreeg direct een regelmatige cyclus en iedere maand een eisprong. Gebruik jij ook clomid? En heb jij wel bijwerkingen?
    Maar ben het afgelopen jaar wel een paar keer 1 of 2 dagen later ongesteld geworden maar dit is de eerste keer dat t zo lang duurt. Het zit de hele dag in mijn hoofd maar ben zo bang voor de zoveelste teleurstelling.

10. Zonnebloem0304

8 mei 2015
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik schuif ook aan op het "wachtbankje". Wij zitten in ronde 3, en gebruik al 1,5 jaar geen pil etc. Ik zit momenteel 2 of 3 dagen voor mijn menstruatie.

Op Koningsdag heb ik mijn eisprong gevoeld.

Momenteel last van pijnlijke steekjes in linker borst.
    Af en toe lichte hoofdpijn (wat ik nooit heb)
    Sinds 3 dagen in de nacht niet kunnen slapen en einde van de dag helemaal instorten.
    Verder ben ik wat sneller geirriteerd

Spannend allemaal!!

11. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Nikaa, als ik volgende week toch ongesteld word, ga ik met Clomid beginnen. Maar ik hoop toch op een wondertje...

12. Nikaa

Nikaa Lid

24 feb 2015
    92
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik zal voor je duimen sterretje..

13. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Ik duim voor jullie mee !!!!

14. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Dank je wel. Denk dat we allemaal voor elkaar duimen ;)

Vind het toch steeds weer spannender worden... Kan vanaf zondag een early test doen, maar ga me proberen in te houden tot donderdag...
    Voel me voor de rest belabberd... Borsten doen mega pijn, misselijk en moe... Maar weet dondersgoed dat dat niks hoeft te betekenen... Dus ga mezelf ook niet gek maken:$ :p

15. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Dat is absoluut zekers!.

Pff jaa die symptomen lijken er indd veel op, same here, maar wat jij ook zegt probeer me ook niet gek te maken, maar je denkt rr toch stiekem veel aan ( althans ikke toch wel hihi ) ..

Spannende tijden meis!

16. zonnetje1993

zonnetje1993 Actief lid

14 jan 2014
    165
    74
    28
    #236 zonnetje1993, 8 mei 2015
    Laatst bewerkt: 8 mei 2015
    Hey dames! Ik moet even wat kwijt hoor.. Ik heb als het goed is rond 2 mei me eisprong gehad. Ik heb sinds gisteren zo n pijn in me onderbuik, telkens kramp wat ook door trekt naar me rug.. Af en toe misselijk en steeds steken in me rechter onderbuik. Maar verder voel ik me niet moeder dan anders en ook geen last van mijn borsten. Het duurt nog zeker een week voor me NOD.. Iemand hier ervaring mee? Alvast dankjewel!;)

17. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Welkom op het bankje zonnetje ;)

Ik heb sinds een dikke week ook heel erg last van bultjes en pukkeltjes op m'n voorhoofd en op m'n kin. Ook weer zoiets dat 2 dingen kan betekenen :p en sinds vanmiddag is het net of staan m'n borsten af en toe in brand van binnen...
    Zag net in het badkamerkastje nog 2 early testen. Ga zondag echt wel een testje wagen...

Fijne avond allemaal. Ik duik met een kopje thee onderuit op de bank want ben gesloopt :$

18. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Hier nog nergens last van. Zondag is mijn NOD maar ik ga pas maandag testen. Ik denk dat ik gewoon ongi ga worden. Althans, dat hoop ik. Dat zou betekenen dat mijn cyclus gewoon 28 dagen is. Even geduld hebben nog

19. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    We hebben jullie clubje verplaatst naar 'zwanger worden clubs'.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

20. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Hee meiden pff spannend zeg zonnetje!! Klinkt als zwanger zijn! Maarja je weet het gewoon niet :( testen is de enige manier bahbah! Success

Hier ook al sinds 1.5 van die puistjes en bultjes iritant en lelijk!!!!...

Rataplan ben heel benieuwd hou ons op de hoogte he :D ..

Ik test morgen ochtend weer..
    Nu avonddienst maar ben kapot !! Hele dag al moe, buik doet raar bah!

Deel Deze Pagina