zo spannend!! wie wacht nog meer op het moment van testen?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mama1803, 17 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Oh succes met je avonddienst...

Ze hebben ons verplaatst naar de clubs, maar daar kon ik ons niet meer vinden ;)

2. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Oh haha, blondie dat ik ben.... Heb het alweer gevonden Hihi

3. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Dankje well!!
    Haha ik eerst ook niet hoor ^^ .. fijne avond !!

4. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Getest.. en zoals gedacht hartstikke negatief !!!! :( :( .
    Wordt langzaam aan gek geloof ik pff..

Nou maandag 2 weken overtijd als goed is, dan smorgens vroeg weer testen ( dan zijn ze de tests op) en bel ik de huisarts want dit is gewoon vreemd.

5. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Huisarts gaat waarschijnlijk ook nog een test doen. Als ik jou was zou ik meteen vragen om een bloedtest. Dan weet je het zeker... Daar is de exacte waarde HCG in te bepalen. Waarschijnlijk word je daarna weer naar huis gestuurd. Ik was 2 maanden overtijd met allemaal negatieve testen en toen werd ik doorverwezen naar de gynaecoloog.

Ik denk dat ik morgenvroeg ga testen....

6. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Hee sterretje, dat denk ik indd ook, je maakt je zelf al snel bezorgd natuurlijk als er iets niet gaat zoals het zou moeten hihi.

Ben benieuwd naar jou test morgen!
    Successs

7. Zonnebloem0304

8 mei 2015
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend allemaal meiden! Ik
    Mijn nod is maandag! Ene kant voel ik me onwijs zwanger:
    Moe, snachts niet kunnen slapen en erg dromen
    Hele dag door hongergevoel
    Branderige borsten vooral links
    Links steekjes in borst
    Soms lichte hoofdpijn
    Rommelende buik
    Dorst! Droge mond/lippen
    Geen afscheiding al vraag ik me af of dat goed is...

8. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Nou zonnebloempje dan geef ik je de hand want ik voel me precies zo, alles wat jij noemt heb ik ook op de branderige borsten na ( die zijn pijnloos) rest heb ik dus ook 0_0 ..
    En test ik als maar negatief dat is zooio frustrerend!... ik duim voor je meiss hoop het zo voor je !!!

9. Zonnebloem0304

8 mei 2015
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pffff dat is echt frustrerend tinkertje! Ik probeer vol te houden om maandag of dinsdag pas te testen. Vandaag heb ik gewoon weer nergens last van. De dag is net begonnen maar toch! Moedzaktweg

10. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    dat is het absoluut!.. haha lastig is dat dan he wachten!!... Ik herken het absoluut!..
    Succes met geduld hebben!.. en inderdaad de dag begint net, misschien komt het nog ( hier zijn ze er wel al weer) ..

Succes!!! ik duim voor je!!

11. Zonnebloem0304

8 mei 2015
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog steeds nergens last van! Baal er gewoon van!! Misschien komt het ook omdat ik er nu zo op gefocust ben. Loslaten.. Makkelijker gezegd dan gedaan!

Wanneer ga jij naar de huisarts voor een bloedtest tinkertje?

12. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Ja vaag is dat he maar kan heel goed ! ..

Ik bel maandag eventjes naar de dok :) zal ook wel niets zijn ...

13. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Zoals jullie kunnen zien in mijn onderschrift ben ik net ongi geworden. Helaas, maar 't was pas ronde 1 en ook wel fijn om te weten dat het ook allemaal nog werkt zonder pil. Op naar ronde 2 dus

14. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Aaah nou dan heb je nu zekerheid rataplan! Das wel heel fijn, ha dik ook graag gehad!..

Op naar ronde 2! Komt vast goed met je :D .. x

15. Nikaa

Nikaa Lid

24 feb 2015
    92
    0
    6
    NULL
    NULL
    Als ik al jullie herkenbare verhalen lees voel ik me bijna schuldig dat ik vanochtend meteen positief testte. Durf het nog haast niet te geloven.. na ruim 2 jaar is het eindelijk gelukt..
    Hoop dat iedereen hier snel ook een positieve test in handen heeft! Ik blijf duimen voor jullie..

16. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Heee nikkaa hoezo schuldig? Harstikke goed joh!!! Je hebt er 2 jaar op gewacht!!.. gefeliciteerd meis !!!! :D ... genieten.... toppp

17. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    @zonnebloem bij mij valt het vandaag ook erg mee! Mn darmen rommelen alleen na het eten :) en steken zijn er ook bijna niet.

18. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Nikaa, van harte. Niks om je schuldig om te voelen. Helemaal blij voor je. Geniet ervan

19. Zonnebloem0304

8 mei 2015
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nikaa gefeliciteerd!! Je hoeft je helemaal niet schuldig te voelen.

Vandaag rustig dagje, geen klachten net even een zeurderige steek in m'n zij en lichte hoofdpijn. Morgen drukke dag langs schoonma en moeder en daarna werken dan gaat de dag vast snel! Heb expres nog geen test gekocht moet van mezelf echt wachten tot m'n nod maandag

20. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    He zonnebloem!, hier ook rustig dagje met de symptomen :) ook net alleen wat fixse steken in linker zij gehad, en wel hele dag hoofdpijn, darmen rommelen alleen na het eten (vertering denk ik haha).. ik ben nu aan het werrk ( even pauze), morgen ook fam bezoek en avonddienst dus voor ons samen gaat de dag snel denk ik haha.. hoe eerder Maandag hoe beter :p

Deel Deze Pagina