Oh succes met je avonddienst... Ze hebben ons verplaatst naar de clubs, maar daar kon ik ons niet meer vinden
Getest.. en zoals gedacht hartstikke negatief !!!! . Wordt langzaam aan gek geloof ik pff.. Nou maandag 2 weken overtijd als goed is, dan smorgens vroeg weer testen ( dan zijn ze de tests op) en bel ik de huisarts want dit is gewoon vreemd.
Huisarts gaat waarschijnlijk ook nog een test doen. Als ik jou was zou ik meteen vragen om een bloedtest. Dan weet je het zeker... Daar is de exacte waarde HCG in te bepalen. Waarschijnlijk word je daarna weer naar huis gestuurd. Ik was 2 maanden overtijd met allemaal negatieve testen en toen werd ik doorverwezen naar de gynaecoloog. Ik denk dat ik morgenvroeg ga testen....
Hee sterretje, dat denk ik indd ook, je maakt je zelf al snel bezorgd natuurlijk als er iets niet gaat zoals het zou moeten hihi. Ben benieuwd naar jou test morgen! Successs
Spannend allemaal meiden! Ik Mijn nod is maandag! Ene kant voel ik me onwijs zwanger: Moe, snachts niet kunnen slapen en erg dromen Hele dag door hongergevoel Branderige borsten vooral links Links steekjes in borst Soms lichte hoofdpijn Rommelende buik Dorst! Droge mond/lippen Geen afscheiding al vraag ik me af of dat goed is...
Nou zonnebloempje dan geef ik je de hand want ik voel me precies zo, alles wat jij noemt heb ik ook op de branderige borsten na ( die zijn pijnloos) rest heb ik dus ook 0_0 .. En test ik als maar negatief dat is zooio frustrerend!... ik duim voor je meiss hoop het zo voor je !!!
Pffff dat is echt frustrerend tinkertje! Ik probeer vol te houden om maandag of dinsdag pas te testen. Vandaag heb ik gewoon weer nergens last van. De dag is net begonnen maar toch! Moedzaktweg
dat is het absoluut!.. haha lastig is dat dan he wachten!!... Ik herken het absoluut!.. Succes met geduld hebben!.. en inderdaad de dag begint net, misschien komt het nog ( hier zijn ze er wel al weer) .. Succes!!! ik duim voor je!!
Nog steeds nergens last van! Baal er gewoon van!! Misschien komt het ook omdat ik er nu zo op gefocust ben. Loslaten.. Makkelijker gezegd dan gedaan! Wanneer ga jij naar de huisarts voor een bloedtest tinkertje?
Ja vaag is dat he maar kan heel goed ! .. Ik bel maandag eventjes naar de dok zal ook wel niets zijn ...
Zoals jullie kunnen zien in mijn onderschrift ben ik net ongi geworden. Helaas, maar 't was pas ronde 1 en ook wel fijn om te weten dat het ook allemaal nog werkt zonder pil. Op naar ronde 2 dus
Aaah nou dan heb je nu zekerheid rataplan! Das wel heel fijn, ha dik ook graag gehad!.. Op naar ronde 2! Komt vast goed met je .. x
Als ik al jullie herkenbare verhalen lees voel ik me bijna schuldig dat ik vanochtend meteen positief testte. Durf het nog haast niet te geloven.. na ruim 2 jaar is het eindelijk gelukt.. Hoop dat iedereen hier snel ook een positieve test in handen heeft! Ik blijf duimen voor jullie..
Heee nikkaa hoezo schuldig? Harstikke goed joh!!! Je hebt er 2 jaar op gewacht!!.. gefeliciteerd meis !!!! ... genieten.... toppp
@zonnebloem bij mij valt het vandaag ook erg mee! Mn darmen rommelen alleen na het eten en steken zijn er ook bijna niet.
Nikaa gefeliciteerd!! Je hoeft je helemaal niet schuldig te voelen. Vandaag rustig dagje, geen klachten net even een zeurderige steek in m'n zij en lichte hoofdpijn. Morgen drukke dag langs schoonma en moeder en daarna werken dan gaat de dag vast snel! Heb expres nog geen test gekocht moet van mezelf echt wachten tot m'n nod maandag
He zonnebloem!, hier ook rustig dagje met de symptomen ook net alleen wat fixse steken in linker zij gehad, en wel hele dag hoofdpijn, darmen rommelen alleen na het eten (vertering denk ik haha).. ik ben nu aan het werrk ( even pauze), morgen ook fam bezoek en avonddienst dus voor ons samen gaat de dag snel denk ik haha.. hoe eerder Maandag hoe beter