He tinkertje! Nou we lijken wel precies t zelfde te hebben he!! Ik hoop op positieve resultaten! Vriendin van mij was trouwens ook twee weken over tijd en werd het met een bloedtest pas duidelijk!!
Spannend allemaal dames! En gefeliciteerd Nikaa! Wat een fijn nieuws. Geniet ervan! Hier nog het zelfde, zeurend gevoel in me onderbuik, steekjes, lichte hoofdpijn en veel afscheiding. Ben benieuwd ik moet nog even. Houden jullie me op de hoogte over jullie uitkomsten??
@zonnebloempje jaa echt he !! Spannend joh! Ik geef nog een heeel klein beetje hoop op een bloedtest maar rcht heeeeel klein beetje nog over .. Hoop ook dat er nog vele pisitieve testen komen voor alle dames hier!! We houden elkaar op de hoogte he !! Zou super zijn!
Haha toevallig zeg!! Leuk zeg!.. eh bah nachtdiensten! Blij dat wij die niet hebben ( doet appart team).. hihi. Werkse!! Ik ga ook weer verder, pauze voorbij
Ik heb dus gewoon geen afscheiding maar als ik veel lees moet je dat toch wel hebben.. Tuurlijk houden we elkaar op de hoogte!! Ik denk dat het voor mij gewoon volgende ronde word! Zonnetje wanneer is jou nod?
Hoi hoi, ik heb 18 april een mk gehad en zijn we daarna gewoon weer gaan proberen. Nu voel ik me echt warm bijna ziek van binnen, me borsten doen onwijs zeer en ben super moe! zou et toch raak zijn? Afwachte om te testen!
Ik moet maandag zeker menstrueren denk dat ik dan ook ga testen. Als ik me kan beheersen dinsdag! Hangt er ook een beetje vanaf wat mijn lichaam doet morgen
@zonnebloem ja opzich is wat uitscheiding wel normaal, maar volgens mij wil het niet meteen zeggen dat het dan mis is hoor als je geen uitscheiding hebt, maar goed dat weet ik natuurlijk niet zeker @kchelsea wauw spannend!! Hoop het voor jullie!!!
@zonnebloem ja he vreselijk wachten. Hoop dat je menstruatie gewoon uitblijft !! @ tinkertje ben je al zwanger?
@kchelsea nope althans de testen zijn negatief, heb wel veerl symptomen van een zwangerschap, ik ga maandag de huisarts bellen voor een bloed test.. dan zullen we weten hoe of het nu zit ... Ben het wachren meeeer dan beu, echt radeloos aan het worden geloof ik hihi..
Oh nikaa! Wat een geweldig nieuws!!! Gefeliciteerd meid! Het is je zo gegund na 2 jaar! Lekker genieten van dit mooie moment!