Bah, net getest met een early test en die is negatief. Dan toch wachten tot donderdag, want dan is m'n NOD... Was zo leuk geweest als er toch iets te ontdekken was
Aaah balen is dat dan he sterretje! Maar wie weet het is nog vroeg .. ik blijf voor je duimen!!.. had absoluut leuk geweest voor je!!
Sterretje, het kan nog he. Je bent erg vroeg met testen. Ik testte bij de eerste pas echt op nod positief. Dag daarvoor zelfs nog omo wit. Sterke met wachten
Hey zonnebloem, mijn NOD is ongeveer 16 mei. Heb net nachtdienst gehad.. Wordt net wakker, misselijk joh.. Kan gelijk niet meer slapen.. Moet er nog drie
Nou mijn symptomen zijn allemaal weg!! Dus ik vrees t ergste! Zonnetje je klinkt wel zwanger ik hoop het erg voor je!!
Zonnebloem, bij mijn eerste waren ook een dag voor nod mijn symptomen opeens weg. Heel de week pijn in mijn borsten en opeens had ik daar geen last meer van. Toch de volgende ochtend getest en bleek ik hartstikke zwanger. Kan dus wel
Wat een spanning op deze mooie zonnige dag Denk dat ik inderdaad nog wat vroeg ben met testen. De vorige keer dat het raak was, had ik 2 dagen voor NOD een HCG verhoging van 7.9 Kans is dus groot dat als het nu raak zou zijn, mijn HCG misschien wel weer zo laat op gang komt. Aan m'n borsten te zien en te voelen is de kans best groot... Ze puilen gewoon uit m'n bh #duimduimduim voor ons allemaal
Hier ook vandaag nergenst last van gehad 0_0... zal me benieuwen of er nog wat komt, en wat de dokter morgen zegt.. Succes meiden!! X
Jemig!! Spannend voor ons allemaal zeg!! Opeens vandaag weer wat afscheiding hopelijk positief in de zin van zwanger ipv menstruatie! Ben wel heeeeel erg snel geirriteerd zeg. Heb nog geen menstruatiepijn ofzo! Duimen dames!! Haha moet zeggen dacht altijd aan zo n forum doe ik niet mee maar vind het heerlijk! Hoeft m'n partner niet al mijn gezeur aan te horen haha
Misschien een rare vraag, maar ik merk niets aan mijn borsten behalve blauwe aders! Maar ze zijn niet pijnlijk ofzo, zou dat echt moeten?
He zonnebloem, nee hoor dat hoeft absoluut niet, mijn 2 vriendinnen hadden ook beide geen last van hun borsten.. en toch hartstikke zwanger ..
Ik had vorige ronde ook last van m'n borsten, maar toen werd ik 2 dagen voor NOD opeens ongesteld Inderdaad zo'n forum is erg prettig. Lekker klagen, zeuren zonder dat die mannen geïrriteerd raken van ons 'gezeur'
Jaa ben heeel benieuwd!!!.. ik test morgen met je mee,ist negatief dan ff de dok bellen.. vandaag rustif met symptomen ook iets meer uitscheiding dan gisteren, verder weinig te merken, na al die ellendige symptomen van afgelopen weken!.. zal me benieuwen.. Jeps nog heel ff aant werk dan klaar, morgen ochtend ook nog een dienst dan weer een reeks van 6 klaar.. jij straks de nacht weer in?