Ik ben ook klaar deze avond! Morgen weer een dag hihi .. ooeeehh en alle meiden die testen morgen success !!! Houden elkaar op de hoogte !! X
Ohhhhh spannend morgen. Ik hou het hier in de gaten en hoop een paar van jullie te mogen feliciteren. Zou toch super zijn. Ik morgen en dinsdag nog lekker vrij. Dinsdag dagje Efteling. Dochterlief is al helemaal aan het stuiteren. Morgen mag ze eerst nog ff naar zwemles. Daar delen ze morgen de tickets uit aan de kids die zaterdag a.s. af mogen zwemmen. Ben benieuwd. Ze is pas 8 maanden bezig en zit al in het laatste badje. Hier zit een hele trotse moeder
Goedemorgen !! Ik heb weer een test gedaan en zoals gedacht, stik negatief natuurlijk... bel straks onde4 mn ochtenddienst even naar de huisarts voor overleg, zal wel niets bijzonders wezen Ik hoop dat er vandaag een paar positieve testen komen !! Ik duim voor jullie!! Wauw rataplan dat is nog eens een leuk vorruit zicht! Logische dat je trots bent! Is ook hartstikke knap!!!.. Heel veel plezier komende dagen!! X
Aahhhh m'n schoonmoeder komt onverwacht langs!! Ze weet van niks dus ik kan niet zeggen moet ff een test kopen hahah ik moet dus wachten!! Nou ja misschien vanavond testen al is smorgens beter toch?! Hopelijk is het nog nodig na vandaag om te testen!! Tinkertje ben benieuwd wat de huisarts zegt en de rest die moet testen hou ons op de hoogte!!!
Hahaha zonnebloem, jouw geduld wordt op de proef gesteld. Ik hoop dat dit ook beloond wordt. Zou toch mooi zijn om vanavond een posi test in handen te hebben. Ik duim. Ah tinkertje, wat een onzekerheid nog steeds. Ik open hier elke keer het forum en hoop dan te zien dat je eindelijk duidelijkheid hebt gekregen. Al werd je maar ongi, dan weet je tenminste wat. Deze onduidelijkheid is killing. Uiteraard hoop ik nog meer dat je een bloedtest krijgt en dat daaruit gewoon blijkt dat je zwanger bent
Hahaha zonnebloem jeetjr lekker is dat he haha.. ik zou dan indd morgen ochtend testen als ik jou was, dat is he5 beste zeggen ze .. @rataplan jaa echt he ben dr zo klaar mee met dat gedoe!!. Inderdaad al was het maar een menstruatie geeft niets maar dan heb je zekerheid! Probeer de hele ochtend die nannal te pakken te krijgen maar elke keer in gesprek(komt natuurlijk van vakantie af ) ect ellende! Pobeer straks nog 1keer en anders bel ik morgen ochtend maar weer... etcht om GEK van te worden zeg !!!!
Assistent gaat met de huisarts overleggen of er een bloedtest gedaan kan worden of dat hij liever wat anders wilt of wilt wachten.. kan vanmiddah terug bellen na 3 uur .. dus benieuwd of ik indd al een bloedtest mag gaan doen, of dat hij zegt nou kijk het nog maar even aan .. Wordt vervolgd...
Lief van je jemima!, hoop het ook!, ik ga er maar vanuit dat er geen zwangerschap is, anders had ik het wel allang moeten testen toch? Denk ik dan maar elke keer weer.. dan kan het alleen mee vallen.. maar blijft zo gek dat die symptomen maar blijven.. moet zeggen dat ik er wel minder aan denk op een dag dan de afgelopen weken. Wachten duurd lang.. Hoe is het met de andere dames die vandaag testen?? Op zonnebloem na die nog even moet wachren op haar schoonmoeder hihi , errugg!!
Tinkertje ik zou gewoon ook aangeven dat je een bloedtest wil. Je betaald t tenslotte ook zelf! Schoonmoeder is weg hahah, geen gekke symptomen voor mij behalve lichte hoofdpijn en t gevoel dat m'n ogen dicht gedrukt worden met overtollig vel ofzo best bizar want ben 25😂 Menstruatie is ook nog niet te bekennen dus we wachten rustig af! Spannend hoor 😁
@Zonnebloem ja heb ik ook gedaan, dan zou ze gaan overleggen of dat oké was of dat hij me wilde zien -_- dus ik wacht braaf tot 1500 dan bellen haha.. Zekers spannend voor je meiss! Hoop het heel erg voor je !!
Oh dan snap ik m haha sorry! Ben benieuwd wat de dokter zegt😁 Ja ik ben nu m'n huis maar aant boenen blijft ook zo liggen anders haha tijd doden
Bloedprikken, zit nu bij het lab haha . Mn beurt braaf afwachten.. Hij zei dat de kans klein is dat er een zwangerschap in zit, maar dat een test altijd even goed is om te doen.. nou lekker hoop gevend ook weer haha nottt
Pffff nou mijn moeder teste toen ze zwanger was van mij ook pas na ruim twee weken positief en vriendin van me wat ik vertelde dus ook via bloedprikken (dat was drie maanden geleden en hartstikke zwanger) ik duim hard voor je heeeeel hard
Ze gaat kijken of ze meteen kunnen kijken, ze weet niet precies of ze dat hier meteen kunnen, anders vd week bellen!.. Zsuper lief vrouwtje! Ze vertelde dat zei na 1.5 week overtijd ook als maar negatieve tests had, en bloed test was raak ! Dus wie weet !!!