zo spannend!! wie wacht nog meer op het moment van testen?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mama1803, 17 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

Hier onzekerheid!! Pff ik probeer niet teveel te verwachten want weet hoe erg je lichaam je voor de gek kan houden.

Zit nu half krom van de kramp in mijn onderbuik! :( Voelt alsof ik ongelovelijk erg ongesteld ben!!
    Mijn borsten doen sinds een paar dagen ook zo zeer!
    Voelen beurs en voel ze constant! En vanmiddag toen ik uit de douch kwak schrok gewoon toen ik in de spiegel keek hoeveel bultjes er opeens op mijn tepelhof zaten!
    Vrijdag had ik bruinige witte afscheiding in mijn slipje en over de hele dag een paar vervelende steken..en sinds gisteren heb ik soms rare misselijkheid vlagen, niet echt dat dat ik zo misselijk was dat ik dacht dat ik ging overgeven maar een niet lekker gevoel.

2. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Hee fleurtje! Wauw spannend zeg!! Klinkt wel hoop vol! Maarja ik dirf niet hlte hard te roepen na mijn situatie die er ook verdomd veel op leek haha.. maar zooooo spannend meis! Ik duim kei hard voor je !.

He sterretje nee vergeten gisteren!! Baal als een stekker :( .. maar wel vrijdag avond nog sex gehad dus wie weet als het indd een eisprong was gisteren hihi..
    Morgen meteen ff inkopen, heb het nu in mn agenda gezet :p ..

Maar fleurtje jij herkent deze uitscheiding dus ook?
    Het is heel dun niet vast te pakken :S.
    Maarjaaaaa we wachten keurig af :D ..

Spannend meiden owowow ik duim me verloren voor jullie!!
    Xx

3. Fleurtjeee28

Ja ik herken de afscheiding idd. Bij mij is het altijd heel waterig en beetje wittige wolkerige vlekken erin, niet vast te pakken idd en glibberig. Maar rekbaar nou een heeeeeeeeeel klein beetje.. echt halve cm ofzo.

4. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Hmm herkenbaar ! Nou ben heel benieuwd of er over ong 14 dagen een menstruatie op komt dagen haha, en anders was het toch iets anders ^^ ..

5. Fleurtjeee28

Ik ben zo emotioneel nu!
    Net bij toilet bezoek zag ik weer bruine afscheiding in mijn slipje!!
    Het was echt net alsof ik ongesteld ga worden maar dat zou nog veeeel te vroeg zijn!!
    Innesteling? Iets anders? Ik wil blij zijn maar durf het niet want ja kan van alles zijn natuurlijk en wil ook heel hard huilen omdat ik zo onzeker ben! Pfff

6. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    O Fleurtje.. Wat spannend dan. Ik hoop voor je dat het een innesteling was, aftellen tot je kan testen!
    Ik ga duimen voor je!!!

7. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Aahw fleurtje ik kan het heel goed begrijpen! Maar misschien is het dan toch echt een innestelings bloeding, ik zou inderdaad ook testen wanneer het kan, nog heeel even geduld meis.. ik hoop en duim mee, gun het je zo !! Dikke knuff

8. Saskina

Saskina Lid

28 apr 2015
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend Fleurtje dat je je zo voelt :( Kan me voorstellen als je er zo mee bezig bent dat je er best emotioneel onder kunt zijn. Het is alleen maar goed om het even te delen, hoop dat je het dan ook beetje kan laten rusten.
    Ik zit ook in een vreselijke spanning. Nog steeds niet ongesteld, maar ook geen positieve zwangerschapstest... Ik zit mezelf denk ik ook gek te maken. Heb sinds vandaag ook met vlagen last van misselijkheid. Heb al de hele week iedere dag last van mijn onderbuik gehad. Voornamelijk aan de linkeronderzijde van mijn buik. Ga denk ik toch maar proberen om mijn ongesteldheid af te wachten en er niet teveel over na te denken. Heb de hoop omdertussen wel opgegeven, maar voelt zo machteloos om maar af te wachten. Dan duurt het alleen maar langer tot de volgende poging haha.

Wat betreft die afscheiding. Vorige maand had ik rond de eisprong ook inderdaad doorzichtig/wittige afscheiding wat maar een heel klein beetje uitrekbaar was. Ik herken wel wat jullie daarmee bedoelen.

9. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Tinkertje, misschien vandaag ook nog maar even knuffelen? De tip van m'n gynaecoloog was om de dag gezellig maken ;) en na de knuffeltijd beentjes in de lucht en even een tijdje zo blijven liggen. Die schat van mij heeft me wel eens letterlijk bij de enkeltjes omhoog gehouden om het nog verder naar binnen te laten gaan :p

Fleurtje, wat een onzekerheid allemaal... Je kunt inderdaad alleen maar afwachten. Duim heel hard voor je meid.

Saskina, wanneer is of was je NOD? Het is altijd zo dubbel met alle dingen die he voelt voor je NOD. Het zijn tekens die passen bij de menstruatie maar ook heel goed bij een zwangerschap...

10. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Hee sterretje dat hoor ik vaker indd dat om de dag sex hebben beter is.. en indd benen omhoog haha alleen vind vriendlief dat heel gek whaha die zegt dat is toch niet nodig zeg? Ahahahah mannen ook!..

Waue meiden wat spannend voor jullie zeg!!! Ik herken de symptomen ennhet gemakende ervan absoluut! Zooo niet leuk :( ... hoop dat jullie beiden een mooie test krijgen, tot die tijd geduld!!...

11. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Weer spannend hier. Succes meiden, hopen op mooie testen

12. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Hoe voel jij je rataplan?

13. Fleurtjeee28

Bedankt allemaal voor de lieve reacties.
    Het is fijn om het even van mij af te schrijven dan blijft het niet zo in m'n hoofd hangen.
    Kan het ook wel een beetje laten rusten, gewoon met andere dingen bezig zijn en er niet aan denken.
    Zaterdag ga ik testen, heb nog maar 1 test thuis en die wil ik bewaren tot dan.

Saskina wat vevelend allemaal! Dat is nog erger!
    Misschien toch later je eisprong gehad..? Ik ben rond mij eisprong altijd misselijk en buikpijn aan de linkerkant..
    Hoop het niet voor je en dat je snel duidelijkheid hebt! Op een gegeven moment maakt het niet meer uit of het nu ongesteldheid is of een positieve test haha qua gevoel dan, dat heb ik als het te lang duurt.

Sterretje benen in de lucht schijnt niet te werken, het sperma wat eruit komt is er al uit voordat je je benen in de lucht hebt.
    Heb ik gelezen hoor maar stiekem heb ik het op de dag van positieve ovulatietest ook maar gedaan hahaha mijn vriend hield mijn benen omhoog hahaha hij zei en nu is het aan jou hahaha.
    Wel altijd minimaal 10 min blijven liggen na de seks en zelf klaarkomen schijnt ook een hele goeie te zijn! Dan trekken je spieren samen waardoor het sperma sneller naar boven geschoten wordt om maar te zeggen.
    Ik heb het deze ronde rond positieve test echt allemaal gedaan haha.

14. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Ik blijf ook altijd liggen, en heb ook eens gehoord dat je moet proberen niet meteen te gaan plassen, dus ook dat de laatste keer geprobeerd maar volgens mij is dat al achterhaald, dat dat niet zo is maarja ik dacht proberen kn geen kwaad haha.
    Als ik nou precieze ovulatie weet dan ga ik het zowieso elke keer proberen allemaal, maar voor nu dat ik toch niets zeker weet heb ik zoiets van fijn sex hebben en daarna wel poosje blijven liggen..hahah

15. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Fleurtje, het gaat ook niet om de sperma die er al uitgelopen is, maar om dat wat er in zit nog net even wat verder te 'schudden' :p

16. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Deze maand eigenlijk weer gewoon als vanouds, toen ik de pil nog slikte. Vorige maand vanaf mijn ongi continu krampen in buik gehad. Ook helemaal geen isprong gemerkt. Heb zelfs het idee dat mijn ei ook gewoon niet gesprongen is. Dat baseer ik puur op gevoel hoor. Deze ronde begint voor mijn gevoel in ieder geval beter. Maar over enkele dagen gaan we het merken, of ik dan wel mijn eisprong ga voelen. Bij mijn eerste zwangerschap had ik namelijk mijn eisprong heel goed gevoeld.

Lief dat je het vraagt xx

17. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Wat betreft blijven liggen: vorige ronde heb ik sex gehad rond (vermoedelijke, eventuele) eisprong en daarna moesten we weg (was sex overdag)

Na de sex ben ik gelijk onder de douche gesprongen en alles goed schoongemaakt en uitgespoeld. Niet echt heel goed om zwanger te worden hahaha

18. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Aaah nou ben heel benieuwd wat er bij je gebeurd rataplan! Spannenddd...

Hahaha nee je zou denken dat dat indd niet goed is nee haha maar misschien is het wel giga onzin hoor :D haha

19. Fleurtjeee28

Rataplan Het lijkt me niet bevorderlijk nee haha het zal niet heeeeel erg zijn maar beter is om het niet te doen.
    Ik doe meestal een inlegkruisje in als ik nog weg moet na de seks, die kan je in de loop van de dag eruit halen en dan heb je weer een fris gevoel.

Meiden ik ben echt stom geweest denk ik!
    Ik had in mijn hoofd gehaald dat een ovulatietest ook wel als zwangerschap test kon dienen op 9dpo.....
    Ik getest en ding is zo goed als spierwit!! Nou een heeeel licht streepje is zichtbaar...
    Weet dat het nergens op slaat maar als het gaat opzoeken (wat je eigenlijk niet moet doen natuurlijk..) hebben veel dames rond die tijd een positieve ovulatietest en blijken dus zwanger...
    Had ik het nu maar niet gedaan want het slaat ook gewoon nergens op....

Is het bij jullie ook dat je de tijd voor de eisprong echt relaxed bent erin en denkt ik ga me echt niet druk maken deze keer en ik zie het wel en dan na je eisprong gaat ineens alles door je hoofd en wordt je helemaal gek van jezelf!
    Ik probeer overal afleiding in te zoeken maar zodra ik even lekker zit en niets doe denk ik er meteen weer aan!
    Wil niet weer obsessief bezig worden.. :(

20. Zonnebloem0304

8 mei 2015
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het laatste half jaar onwijs last van m'n eisprong. Enorme steken (alleen links) misselijk duizelig, niet kunnen lopen van de pijn. Omdat ik al anderhalf jaar geen pil of wat dan ook gebruik en nog niet zwanger ben vandaag naar de huisarts geweest..
    Dat slijm doorzichtig en rekbaar is positief. De pijn rond m'n ovulatie en menstruatie alleen links en de hoeveelheid en langdurig klinkt minder positief. Heb een doorverwijzing naar de gynaecoloog. Om even fijn met de beentjes wijd te gaan en een camera naar binnen.
    Het kan zijn dat er een kiste zit die groter is rond m'n eisprong die in de weg zit, en dan kan ik ook niet zwanger raken... Zucht afspraak maken dan maar :(

Deel Deze Pagina