zo spannend!! wie wacht nog meer op het moment van testen?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mama1803, 17 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Oh jeetje Zonnebloem, dat zou niet fijn zijn. Even doorbijten bij de gyn en hopen op een goede uitslag. Sterkte

2. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Sterkte zonnebloem!! Balen zeg :( . Ik hoop op goed nieuws, sterkte x

3. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

Dat is niet leuk Zonnebloem :(
    Hoop dat het mee gaat vallen voor je.
    Sterkte ermee in ieder geval en je kan hier je verhaal altijd kwijt!

4. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Het is wel erg fijn als je eindelijk duidelijkheid hebt zonnebloem. Ik hoop dat je een fijne gynaecoloog hebt...

Bij mij is het vandaag mis gegaan. Morgenvroeg een echo om te kijken hoe het er van binnen uitziet, maar ik weet gewoon al dat het afgelopen is...

5. Fleurtjeee28

Nee sterrentje :( Wat naar weer :(
    Meid sterkte in ieder geval :(

6. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    O sterretje.. Gaat het een beetje? Wat ontzettend k*t en oneerlijk :(

Hoe laat is je echo morgen? Ik zal aan je denken

7. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Aahh neeeee sterretjee !!!! :(:( ... wat erg!!!! Damn!..

Ik denk aan je meissie xx en dikke knuff

8. Saskina

Saskina Lid

28 apr 2015
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Sterretje, wat ontzettend heftig! Ik blijf voor je duimen op een klein wondertje. Ik zal aan je denken morgen ochtend.

Zonnebloem, wat naar ook voor jou. Ik hoop voor je dat het een beetje meevalt allemaal.

Sterkte meiden!!!!

9. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Sterkte vandaag sterretje :(, denk aan je ! X en knuffel

10. Zonnebloem0304

8 mei 2015
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vreselijk sterretje.. Ik denk aan je!!

Bedankt voor de lieve berichtjes! Ik hoop dat alles mee valt. En als t goed zit, dan kunnen we gewoon weer lekker verder klussen!! 🍀

11. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Hier inmiddels cyclusdag 49 en nog steeds niets... wordt het beu dat weet ik wel

12. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Oh nee sterretje. Wat vreselijk. Sterkte vandaag. Xxx

13. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Schiet ook niet op bij jou he Tinkertje. Balen zeg

14. Saskina

Saskina Lid

28 apr 2015
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is toevallig Tinkertje! Ik zit nu op cyclusdag 48 en nog steeds niks. Had gisteren wel heel klein beetje bruine afscheiding, maar daarna niks meer geweest. Ik snap heel goed hoe jij je nu voelt ;)

15. Sterretje31

Sterretje31 Bekend lid

8 nov 2014
    726
    75
    28
    Zo, na een lange zit in het ziekenhuis meer duidelijkheid. De baarmoeder was al zo goed als leeg, dus het is echt weer een miskraam geweest. Daarna nog een bloedonderzoek gekregen waar ik morgen de uitslag van krijg. Dit om te kijken hoe de HCG nog was.
    Over 2 weken weer een controle afspraak om te kijken of alles schoon is en hoe we nu verder gaan.

Het is gewoon dikke pech om 2 keer een miskraam te krijgen. Bij een zwangerschap heb je 15% kans dat het misgaat.
    Gynaecoloog was wel heel positief dat het in zo'n korte tijd alweer raak was (vorige miskraam was in februari) en waarschijnlijk gaan we dus ook niet beginnen met Clomid.
    Mijn eigen idee nu is om eens heel goed naar mijn levensstijl te kijken. Misschien eens even helemaal suikervrij en oppassen met koolhydraten, lekker sporten...

16. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Gaat het een beetje? Altijd een hoop informatie wat je in zo'n afspraak mee krijgt terwijl het allemaal een beetje langs je heen gaat.. Ik vind het heel naar voor je

Fijn dat je nog even niet met Clomid hoeft te beginnen. Gaan jullie beiden naar jullie levensstijl kijken, of alleen jij? Hoe dan ook, ik hoop dat het werkt.

17. Saskina

Saskina Lid

28 apr 2015
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat ontzettend veel pech dat je weer een miskraam hebt gehad. Toch wel fijn om te horen dat de gynacoloog goede moed heeft. Hoe gaat het verder met je? Hebben de woorden van de gynacoloog ook beetje vertrouwen aan je gegeven?
    Sterkte !!

18. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    @rataplan welnee waardeloos lijf heb ik gewoon :(

@saskina echt ?? Pff goddank ben niet de enige! Misschien gebeurd er wel iets bij jou, aangezien 1 keer war bruinig bloed ? :) wie weet..

@sterretje pfff echt ***** dit zeg! Vind zo sneu voor je! :( maar hoop dat de woorden van de gyn je ook wat moed hebben gegeven, want indd zo snel opnieuw zwangrr worden gebeurt niet vaak! Hoop dat het weer snel zo is en dan een goed fijne en fantastisch zwangerschap meis.. denk aan jou!!X

19. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Rot voor je sterretje. Gelukkig ook positief dat je idd weer zo snel zwanger kan worden. Hopen dat de bloed uitslag ook goed is en daarna hopen dat je snel weer zwanger bent en dat het dan goed mag gaan

20. Fleurtjeee28

Vandaag denk ik dat ik ongesteld ben geworden :(
    Het is echt veel te vroeg. Zit uitgaande van de ovulatie test op 11 dpo..
    Hopelijk zet het niet door maar vrees het.

Deel Deze Pagina