Misschien kortere LF. Heb geen idee of dat ook nog verandert met de maand, of dat dat gewoon altijd standaard is bij iedereen. Welke dag van de cyclus zit je en is dit de eerste keer dat je met ovu testen in de weer bent geweest?
Poeh dames ik zie zo erg op tegen morgen he!! Inwendige gebeuren om te kijken of alles oke is.. Hopelijk is t zo! Stressss
Spannend Zonnebloem.. Heb je een reden om te denken dat het niet goed zit, of laat je het gewoon controleren? Ik zal duimen voor een goede uitkomst. Inwendige onderzoeken zijn altijd naar...!
Sterkte morgen Zonnebloem. Ik heb nooit inwendige onderzoeken gehad (behalve tijdens mijn bevalling uiteraard), maar lijkt me niet echt fijn. Denk aan je en duim voor je dat alles oke is.
Sterkte Zonnebloem! Fleurtje dat is inderdaad wel snel gegaan dan. Heb je echt al veel verlies of maar klein beetje? Zou het iets van innesteling kunnen zijn? Ik ben vandaag dan toch ongesteld geworden.... Op naar ronde 3! Tinkertje, ben jij ondertussen al ongesteld geworden?
Ik heb sinds een half jaar oplopende klachten rond m'n eisprong en menstruatie. Echt zoveel pijn tot overgeven en niet meer kunnen lopen aan toe.
Dat klinkt heftig. Nou ik hoop voor je dat ze iets vinden wat de pijn verklaard zonder dat het meteen iets ernstigs is. Hopelijk kunnen ze dan iets aan de pijn doen
Zonnebloem, succes morgen. Heb je afspraak met de gynaecoloog zelf of met de fertiliteitsverpleegkundige? Zo'n inwendige echo zelf stelt niet zoveel voor. Het is even verstand op 0 en denken aan de toekomst. Hoop dat je een positieve uitslag krijgt of in ieder geval een uitslag waar je iets mee kunt. Sterkte meid en je hebt hier een groepje dames die aan je denken en met je meeleven. Knuffel
Nee 2de keer dat ik het gebruik en vorige keer had ik een best lange LF van 16 dagen.. Op dag 14 wel bruinverlies maar niet eens genoeg voor maandvervand. En dag 16 werd ik wakker met helder rood verlies. Zit op CD29 als ik het goed heb. Uit mijn hoofd gezegd, hou het bij in mijn telefoon en die ligt boven dus kan niet even kijken.
Het is echt alleen bij afvegen na het plassen een beetje rosig bruin en niet eens druppels in mijn urine. Vanmorgen een beetje bloed verloren, had het optijd door dat ik met afvegen wat zag dus had maandverbandje gepakt en daar zag ik alleen een vlek ter grote van een 2euro muntje en het was echt bruinrood en niet helder. Rest van de dag alleen met afvegen.. Had vanavond opeens heel erg last van menstruatie krampen eventjes dus dacht oké het zal nu wel los gegaan zijn maar niets... Denk dat het vanavond wel komt en anders toch innesteling? Maar ga ervanuit dat het echt ongesteldheid is..
Zonnebloem heel veel succes morgen meid! Laat ons weten hoe het gegaan is. Doe rustig aan en denk maar aan dat het allemaal voor een goed doel is uiteindelijk. X
Hoi allemaal! Nog meer mensen die vrijdag/zaterdag kunnen testen? Ik KAN ECHT niet wachten dit keer Ik heb PCOS en zou weinig tot geen eisprongen hebben... Mijn vriend en ik hebben besloten na een jaar zelf proberen het traject in te gaan. Gisteren ben ik teruggebeld door mijn gynaecologe en zij vertelde mij dat ik toch een eisprong heb gehad deze maand. Mijn progestoron had een waarde van 37 ofzo? en dit zou goed moeten zijn, dus ik hoef nog niet aan de hormonen Mijn eisprong zou dan donderdag op vrijdagnacht moeten zijn geweest (7-8 mei). 7 mei had ik om 14:00 een bijna positieve ovulatietest, mijn vriend en ik hebben toen meteen geklust. Om 19:00 hadden we de afspraak bij de gynaecologe. Zij zag een rijpend eitje voor het eerst bij mij en mijn baarmoederslijmvlies zag er goed uit. Vrijdag 8 mei om 09:00 testte ik met een ovulatietest en deze was negatief, dus ik dacht nou hij is niet geweest. Afgelopen vrijdag moest ik dus bloedprikken en mijn waarden waren goed. Nu kan ik dus vrijdag of zaterdag testen... SPANNEND! Ik ben al een jaar lang elke maand aan het testen, maar niet met het idee dat ik een eisprong had gehad. Nu wordt het toch wel erg spannend! __________________
Vanmorgen niets noppes nada aan bloed! Zelfs met afvegen was het minder naar mijn idee en in mijn maandverbandje was alleen een heeeeel klein beetje bruinige afscheiding te zien niet eens bloed te noemen.
Oh spannend Fleurtjeee28, misschien een innesteling? Jeetje, ik ben wel benieuwd. Zonnebloem, succes vandaag. Hoop dat het een beetje mee valt. Minous91, jeetje is zeker spannend. Wanneer ga je testen. Duim voor een knaltest!!!
Spannend Minous, zou geweldig zijn als het raak is! Ga je morgen testen? Nou ik geloof dat mijn lichaam helemaal van slag is... Gisteren best veel bruine afscheiding en heel klein beetje rood. Vannacht en vanmorgen weer helemaal niks te zien... Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken. Ik wacht het nog even een dagje af en anders ga ik toch morgenochtend maar even de huisarts bellen. Heb het nog niet eerder gehad dat het zo vreemd liep allemaal.
Ben zo in de war he meiden. Sorry voor het vieze praatje hoor maar goed we hebben het allemaal toch haha. Had net weer een vlek in mijn maandverband, niet helder rood maar wel beetje rozigbruin en met afvegen is het wel meer maar ook rozig bruin. Voel me moe futloos, misselijk en heb super erge menstruatie krampen met vlagen dat ik echt opgerold op de grond wil liggen (ben op werk dus beter niet hahaha). Snap er echt niets van Kan een innestelingsbloeding zolang duren? Ik ga er nog steeds van uit dat het gewoon het begin is hoor maar ik hoop zo dat het ophoud en het toch een innesteling is of zo.
@fleurtje hmm vreemd maar volgens mij kan het zeker een 8nnestelingsbloeding zijn, maar dat is geloof ik vaak niet langer dan 2 dagen, dus afwachten.. spannend zeg!.. @minous ooeehhh ook voor jou heel spannend !!!... Wi hebben het gisteren avond ook weer gezellig gehad.. alleen nu had ik tijdens de sex een vreemd drukkend en iets gevoelig gevoel in mn linkerzijde, geeeen idee wat dit is, nooit gevoeld. Vanochtend voelde ik aan beide kanten ( ten hoogte vd liezen) een raar drukkend gevoel. Kent iemand dit zo tijdens de sex en een dag erna??. Voor mij is dat nieuw.
Tinkertje het komt mij wel bekend voor wat je zegt. Heb daar wel vaker last van gehad. Ben toen bij de gynacoloog geweest en het schijnt dat mijn baarmoeder laag ligt, waardoor je pijn kunt hebben tijdens en na het vrijen.