Ja vond ik ook vreemd!.. jaa ben al meer bloed verloren dan gisteren, het is nog heel licht rood van kleur, en nog niet heel veel ofzo, 1x verbandje moeten wisselen sinds vanmorgen dus echt veel ist niet.. Maar snap niet dat die testen dan kleuren -_-.. eergisteren was die goed zichtbaar, gisteren was het streepje al ietss minder zichtbaar
Wat fijn tinkertje dat je toch beetje duidelijkheid hebt! Op naar een regelmatige cyclus!! Even een vraagje!! Ma di of woe is m'n ovulatie. Alle dagen seks of om en om.. Ik heb natuurlijk ondanks alle shit nog wel gewoon kans al is die klein, maar wil m goed benutten ! Graag jullie advies
Ik hoor vaak dat om de dag beter is omdat de kwakiteit van het zaad af neemt als je het elke dag doet. Maar doe waar jij je goed bij voelt! Ik zou die kans inderdaad ook goed benutten! Veel plezier
Wat is het stil hier!! Mijn vruchtbare dagen zijn voorbij! Nu is het afwachten geblazen! Het kan nu twee kanten op, zwanger of onderzoeken.. Spannende tijd in ieder geval
O spannend zonnebloem. Ik zit nog in mijn menstruatie. Dacht gister dat het over was, maar het kwam vandaag toch weer terug. Dus ik heb nog een paar dagen weer tot mijn vruchtbare periode en zeker tot het moment van testen!
Het is inderdaad wel stilletjes hier! Denk dat een hoop nu in de menstruatietijd zit of net geweest. Bij mij is het nu 2 dagen geleden afgelopen. Spannend Zonnebloem, wanneer kan je gaan testen?
hier nu 2 dagen overtijd...negatief getest tot grote frustratie...ik dacht wel iets van een heeeeel vaag lijntje te zien maar ja kan ook zijn dat ik die wil zien...zucht ik word er zo gaar en gek van...ik hoop nu gewoon dat of me ongi maar gelijk doorzet en anders test ik over een dag of wat nog wel een keer ik ben wel bekend met een trage hcg opbouw dat had ik bij me vorige kids ook maar toch het is zo vervelend en ik ben zo onzeker ook nu
Hey dames, Sorry, heb me even afzijdig gehouden. Alles viel me toch best zwaar. Kreeg vrijdag opeens verhoogde temperatuur, zware bloeding en voelde me verschrikkelijk, nu gaat alles weer helemaal z'n gangetje en verwacht ik begin volgende week m'n ei. Dus we maken het weer gezellig en hopen op het beste Hoe gaat het met jullie allemaal?
Oh balen sterretje. Gelukkig voel je je nu weer wat beter. Veel plezier volgende week. Hier nog een weekje tot mijn nod. Heb een hoop krampen die af en aan komen. Vanmorgen opeens gevoelige tepels, maar ga mezelf niet te gek maken. Ik wacht gewoon tot vrijdag en doe dan een testje. Nog heel even geduld dus
Het is ook niet niks allemaal sterretje! Blij om te horen dat het nu weer beter met je gaat! Geniet lekker volgende week!!😊 Rataplan spannend weer wachten duurt lang he. Lekker ontspannen en zoveel mogelijk afleiding zoeken dan ben je er ook niet zo mee bezig ! Tenminste dat werkt voor mij altijd fijn
Hoe voel je je nu sterretje? Hier gaat alles zijn gangetje. Ik ben erg blij dat mijn tweede menstruatie zonder anticonceptie niet te lang op zich heeft laten wachten. Ik krijg beetje bij beetje steeds wat meer vertouwen in mijn lichaam na al die jaren aan de pil. Menstruatie is inmiddels voorbij, volgende week ergens mijn ei (hoop ik). Dan zijn we ook op vakantie. Zou wel leuk zijn een vakantiebeeb. Het is zoooo dubbel. Ergens hadden we het idee om het zwangerworden te proberen uit te stellen tot de zomer vanwege mijn opleiding. Maar nu we zijn gestopt zijn we allebei toch wat ongeduldig en hebben we zoiets van 'nu is het toch ook wel heel leuk'. Ik weet soms even niet wat wijsheid is, ik sleur mezelf mee in ons enthousiasme en kan dan moeilijk logish blijven denken
Vorige maand heeeeel erg, nooit zo erg gehad. Maar nu valt het wel weer mee, ben nu een week na mn menstruatie.
Hmm oke klinkt dus niet echt als een hoopvol signaal als jij gewoon ongesteld bent geworden. Ik moet 10 juni ongesteld worden en dit is het enige waar ik last van heb...