Ik heb het gewoon als ik hormonaal even uit balans ben. Dan heb ik ook ontzettende hoofdpijnen. Hopelijk duurt jouw disbalans gewoon nog 8 maanden straks!! Hoe voel je je verder?
Nou ik voel me verder Toppie!! Heb nergens last van geen kwaaltjes. Maarja het is ook nog wat te vroeg voor kwaaltjes aangezien het eicelletje zich eerst nog even fijn moet innestelen ben er teveel mee bezig maarja hoop gewoon dat ik die onderzoeken niet hoef. Gelukkig heb ik deze week veel afleiding.. Hoe is het met jou
Hier van de week weer ongi geworden. Een cyclus van 26 dagen deze keer. Ik kan niet echt zien/voelen hoe mijn cyclus nou precies in elkaar steekt. Gister maar wat ovu testen besteld. Gaan we aankomende ronde maar eens testen.
Lopen wel mooi gelijk op je cycli Rataplan! Hopelijk wordt je inderdaad wat wijzer van de tests. Ik zou binnekort mijn eitje verwachten volgens mn banner. Voor het eerst voel ik van alles gebeuren in mijn eileiders maar vruchtbaar slijm is nog ver te zoeken.. Dus denk niet dat maandag mijn ei komt.. Ovulatie tests zijn ook nog erg licht. Maar morgen gaan we vroeg op vakantie en ik wil eigenlijk geen tests meenemen... Wat denken jullie? Tests mee of gewoon afwachten deze maand?
Ik zou lekker niks meenemen op vakantie. Ook zonder die testen komt je eisprong wel en ik denk dat het op vakantie toch lekker is als je daar even niet mee bezig hoeft te zijn. Fijne vakantie
Ik zou als ik jou was inderdaad ook geen testjes meenemen. Gewoon lekker genieten van de vakantie! Als jullie om de dag aan de slag gaan, dan zit het vast wel goed Probeer voor mijzelf nu ook iets minder de focus op te leggen en meer te genieten. Ik gebruik ook geen testjes, aangezien het zo onregelmatig is. Als ik een cyclus van ruim 40 dagen heb, dan wordt het wel een kostbare bedoeling om steeds te testen haha Fijne vakantie Jemima! Waar gaan jullie naartoe?
Dank jullie wel! Ik heb ze inderdaad niet ingepakt. We vliegen morgen naar Rome! Ben zooo benieuwd, ik heb Rome nog nooit gezien en al zo veel over gelezen en gehoord. Super veel zin in! Kijk er echt naar uit
Wat gaaaaf!!!! Heel spannend, ik ga heel hard voor jou duimen dat het een nog feller streepje wordt en blijft!!!!
Lieve zonnebloem, ik ga heel hard voor je duimen dat dit kleine wondertje blijft plakken. Zo zie je maar weer, net voordat je echt verder de mmm in zou gaan, blijk je toch heel goed zonder 'hulp' zwanger te kunnen worden. Wat super dat je een positieve test hebt voorzichtig gefeliciteerd
Ik ben ook erg benieuwd hoe het gaat Zonnebloem! Hoe gaat het met de rest allemaal? Jemima, nog op vakantie of alweer terug? Hier de afgelopen druk aan het "klussen" geweest. Wat is jullie ervaring? Wij doen het meestal om de 1 a 2 dagen. Schijnt beter te zijn.
Nee ik ben weer in het land! Het echte leven is (helaas) weer begonnen.. Maar het was super. Rome is zó mooi, echt heel gaaf om alles eindelijk in levende lijve te zien. Maar we hebben deze ronde niet echt benut. We zullen dus zien! Ik heb wel een zeurend gevoel in mijn baarmoeder en gevoelige tepels maar dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden. We zullen zien, ik heb nog 5 dagen als ik uit ga van 29 dagen. Hoe is het verder met jullie allemaal?