Hoi allemaal, Mijn gevoel zei alsmaar dat ik echt niet meer ongesteld ging worden. Ik had al drie dagen vlagen van misselijkheid in de middag en avond. Gisteravond konden we toch echt niet meer wachten en heb ik een Kruidvat test gedaan. En hier is het resultaat! Volgens mij mag ik voorzichtig aan wel heel blij zijn, wat denken jullie?
Dat denk ik ook knutselsmurf ! Voorzichtig gefeliciteerd! Mijn NOD is a.s. dinsdag, ik voel zoals elke maand alweer van alles dus gok dat ik gewoon ongesteld ga worden Ga pas testen als ik over tijd ga. En misschien toch volgende maand eens aan de ovulatie testen om wat meer inzicht in mn cyclus te krijgen
Jaaa knutselsmurf ziet er goed uit!! Voorzichtig gefeliciteerd meis! Hopen dat hij ook verder oploopt!!
@knutselsmurf Gefeliciteerd!!! Het gaat hier toch niet goed, net met afvegen wat rood bloed.. Ronde 9 is een feit en weer vmk..
Net gebeld met de gynaecoloog voor een afspraak ivm met mijn herhaalde vroege miskramen. En kan 1 mei al terecht, toch nog IETS positiefs..
Ik heb geen idee wanneer mijn laatste menstruatie was, totaal niet op gelet. Dacht dat ik de 11e eisprong meende te voelen maar dit kan dus blijkbaar ook de groei van de follikel zijn. Op de 15e geklust (want die dag besloten we dat onze kleine een broertje of zusje krijgt, hopelijk) en kan dus wel degelijk zwanger zijn. Sinds een paar dagen hondsmoe, voel linksonder een klein zeurderig gevoel (geen pijn)...je zou toch menen dat als je eerder zwanger bent geweest, je het wel zou weten. Nou...niet dus in mijn geval haha.
Wat een mooie test knutselsmurf, gefeliciteerd! Masrya, sterkte. Heel naar gelukkig kan je snel terecht, hopelijk vinden ze iets. Heel zwaar om dit herhaaldelijk te moeten meemaken..
Sterkte Masrya! Kom net van de huisarts af, test was geen speld tussen te krijgen. Uitgerekende datum: 27 december!
normaal word ik het smorgens dus gisterochtend...tot op heden nog niks...Na de test van vanmorgen heb ik eigenlijk de hoop opgegeven
Wat voor test heb je gebruikt dan? IK had negatief met CB Digital op maandagochtend met ochtendurine en positief met KV 2v5 op dinsdagavond.
Lastig... Zo lang je niet ongesteld wordt, is er hoop.... maar negatieve testen geven die nou ook niet echt. Hoop toch voor je dat het nog komt!