Gefeliciteerd zwangere meiden... Ik mag donderdag pas testen, maar ben onwijs gespannen! Ben al wat langer bezig, deze maand weer voor t echie sinds mn miskraam.
Gefeliciteerd zwanger dames! en wat een mooie testen! Ik duim voor degene die nog wachten! en ook voor mezelf
Ik wacht ook nog mee!! Moet als het goed is rond 29e ongi worden, duss spannend!! Ik heb vanochtend al getest maar hellaas negatief! ( 5 dagen voor nod) .. Ik wacht de 30e af voor de zekerheid en dan test ik opnieuw ( als ik het zolang kan volhouden hihi) spannenddddd!! Wel allemaal vage symptomen sinda aantal dagen
Ik moet ook ongi worden rond de 29e/30e Heb vanmorgen ook al getest.. ook negatief dus we zitten in hetzelfde schuitje ik doe het liefst 3 testen op een dag, maar dat is echt mezelf gek houden Ik voel ook vanalles.. misselijk 'savonds, duizelig, rugpijn... Marja misschien houd me lijf, me voor de gek
Haha muusje20 dan zitten we inderdaad gelijk haha, wanneer ga jij testen? Erg he die test drang ik herken het zo!! .. Maar indd gek makend is het! Ik heb sind aantal dagen kleine krampjes in onderbuik en ongeveer ten hoogte van mn liezen, pijnlijke onderrug die doet echt zeer!.. Borsten zijn al 2 weken wat voller... En vreet buien niet normaal! Maarja dat heb ik ook met de tijd van ongesteld zijn hihi.. Ik probeer in mn hoofd te houden dat het weer een instinker van mn lichaam is, maar hopen doe ik toch wel heel erg hihi.. Spannend hoor!! Hou me op de hoogte muusje20
Ook wij zijn bezig met ronde 1, mag 2 mei pas testen (mocht ik nog niet ongesteld geworden zijn). Tot nu toe nog niet veel kriebels, al zeg ik eerlijk dat 9/10 gedachten om baby's en zwanger worden draaien. Wel heb ik vandaag veel gedacht: 'Wat zal ik volgende week op deze dag de kriebels hebben omdat ik dan nog maar 1 dag hoef te wachten!'. Het lijkt me zo geweldig en tegelijkertijd wil ik niet teveel hopen, omdat ik niet teleur gesteld wil zijn.. Succes met wachten!
Ja heb af en toe ook een steekje in me onderbuik... En honger ow ja dat herken ik ook die oranje soesen van de jumbo wat zijn die vreselijk lekker.. Maar indd heb ik rond de ongi altijd ik doe denk ik zondag weer een test, of misschien toch maar gewoon tot donderdag wachten.... Ik hou je op de hoogte! Zou leuk zijn alle bij positieve test! Lopen we hartstikke gelijk
Whahah jaaa die zijn echt TE lekker!!!! .. Ik denk ook zondag heb nog teste liggen, en dan dinsdag ofh woensdag pas weer mocht hij negatief zijn, en natuurlijk nog niet ongesteld ben natuurlijk... Hoop zoooo!!!! Duim met je mee meiss Zou super leuk zijn als we tegelijk positief testen zeg whaha echt super!!! Keep in touch!!
Jeetje honger gevoel is echt extreem vanmorgen! Heb om 615 kommetje yoghurt met corn flakes gegeten ( dag dienst vandaag) en nu 8.20 uur heb ik weer vette honger gewoon misselijk van!.. Heb ik anders nooit zo snel!.. Als het indd menstruatie is wat komt laat het dan snel komen, want deze onzekerheid is waardeloos
Hier sinds gisted bloedverlies dus duidelijlheid. Eerste cyclus 26 dagen, ben ik best blij mee! (Hoewel een streepje natuurlijk ook nu al erg welkom was geweest)
Zoals jullie aan mijn banner kunnen zien ben ik nog lang niet toe aan testen, maar kom hier toch even meepraten. Dit is onze eerste ronde. Net gestopt met de pil. Bij de eerste was het raak de eerste ronde, maarja ik ben natuurlijk wel alweer 6 jaar ouder geworden. Ben benieuwd.
Aah jammer jemima! Maar inderdaad duidelijkheid is wel heel prettig!!.. Ik bten in november gestopt met de pil, heb tot maart geen menstruatie gehad, 6 maart weer de 1ekeer toen 1 april weer, en nu ist afwachten als het doorkomy dan de 29e weer Rataplan nou gezellig toch!! Lees je verhalen mee succes!!
wat een teleurstelling weer voor sommige! duimen voor de volgende ronde! Ik ben smorgens helemaal niet misselijk, en heb ook niet echt honger. eet dat een rijstewafel en een gekookt ei, en een kopje groene thee. maar savonds.. dan word ik lichtelijk misselijk en draaierig, en eet ik alles wat los en vast zit.. dat laatste heb ik als ik ongi moet worden ook.. maar de rest niet.. hoop als ''het'' zo mag zijn dat het alleen bij avond misselijkheid blijft.. bij onze boy was ik zo'n 17 weken hondsberoerd, dag en nacht