Oef nou indd dan hoop ik voor jou dat het dan daar bij blijft inderdaad muusje20 haha.. Ik ben ook heel benieuwd wat er gebeurd als er inderdaad een zwangerschap in zit .. Ben nog steeds misselijk! Maarja zoals ik al zei, ik denk menstruatie maar hoop op zwangerschap .. Ik duim voor jullue allmaal!!
Ik heb nog nooit zo'n lange aanloop naar menstruatie gehad, nu 3 dagen lang elke dag een klein beetje bruin bloedverlies. Normaal barst de hel los op dezelfde dag dat ik ongesteld moet worden. Morgen ben ik officieel overtijd maar ik wacht denk ik nog een paar dagen. Voor je het weet word ik toch nog ongesteld. Iemand ervaring met 'spotting'?
Nou ik heb de hoop opgegeven. Ik had gisteren een lichy streepje maar vanmorgen weer niks.... ik ga nu maar gewoon uit van 18 april mijn ongi en betekend een cyclus van 22 dagen en zou betekenen dat ik 24 25 26 vruchtbaar ben dus daarom denk ik dat de test op mijn eisprong heeft gereageerd... maar goed we hebben goed geklust deze dagen dus 10 mei zou ik weer kunnen testen.... wordr weer lekker spannend haha.... en alle positesters gefeliciteerd!
Heb hetzelfde LaDebs, ook ik heb de afgelopen dagen ineens donkerbruin bloedverlies! Terwijl mijn cyclus na verwijdering van Mirena spiraal eind januari gelijk regelmatig was! (26-26-28) Zit nu in ronde 4 en deze ongesteldheid is heel vaag... Werd het vrijdagnacht en maandag al niets meer te zien! Echt heel kort, 3 dagen! Toen donderdag een kleine doorbraak, en deze zaterdagmiddag. Is op te vangen met inlegkruisje maar toch raar.... Wel constant de bekende krampen! Hoop dat het eenmalig is en niets ernstigs.... Volgende week ben ik vruchtbaar dus hoop daarna niets meer te zien qua bloedingen! Succes!
heee meiden, alhoewel ik nog niet in de test fase zit, lijkt het me toch leuk om gezellig mee te kletsen! Wij zitten op dag 16 van me Cyclus in de 1e ronde Natuurlijk vind ik het zoooo spannend! Probeer me eigen soort van relax te houden maar stiekem denk ik super vaak van: tsjaa het kan ook in 1 keer raak zijn haha! Me gedachten slaan op hol! Volgens mij is me ei al geweest..maar we gaan nog even vrolijk door met "klussen" hihi. Vind het echt spannend allemaal! Wij zijn op vakantie als ik mag testen (8 mei NOD) dus we nemen tampons, maandverband en heel wat zw testjes mee op reis Zin in. Voor degene die nu in de testfase zitten, ik duim voor jullie!!!!!
*pioenroos92 klets gezellig mee ! spannend ook voor jou,.. zou wel leuke verassing zijn op je vakantie Ik ben op het moment echt enorm duizelig.. de hele dag door.. zou het dan toch?
Hier sinds een paar dagen kramp in onderbuik. Mijn ei moet morgen komen. Kk denk dat dit echt reactie van mijn lichaam is omdat het nu zonder pil zit. Hier zit ik ook al helemaal in spanning. Vandaag al testjes gehaald. Gewoon zodat ik ze alvast in huis heb. Van mijn dochter in ronde 1 toen zwanger geworden. Nadeel hiervan is dat ik nu een beetje teveel vertrouwen heb dat het nu ook wel weer gebeurt. Zal dus extra vies tegen vallen als het niet gelijk raak is. En ja ik weet het.........niks aan het handje als we gewoon een paar maanden moeten proberen
Snap ik rataplan maar we duienn voor je mee en hopen!.. Het kan altijd .. Muusje20 ojeeeeeej nou misschien dan toch! Ahaha ik weer kei misselijk net na eten.. Afwachten!!!
Vandaag 1e dag nod.. nog geen rode duivels aangetroffen. Hopelijk morgen nog steeds niet en dan ga ik testen! Spannend!
wat spannend dames! zoals eerdere gepost is het voor mij deze ronde een teleurstelling geweest. ik hoop dat het deze ronde wel gaat lukken! succes allemaal en ik lees nog even lekker mee
Dames goedenavond, of goedenacht. Ik zit namelijk aan de andere kant van de wereld. Ik heb een cyclus van 40 dagen. Gisteravond erg last van misselijkheid (alleen in de avond) en heel erg licht bloedverlies. Vandaag weer hetzelfde. Licht bloedverlies en in de avond misselijk. Maar dit alles komt 10 dagen te vroeg. Dit heb ik nooit eerder gehad dus vandaar dat ik even van me af moest schrijven. Ik zak nog even moeten afwachten of het doorzet en anders maar gaan testen. Aan een ieder die al positief heeft getest: gefeliciteerd!
Sjuus wat gezellig kom er bij !! voor jou ook spannende tijd dus! Ik duim voor je ! Ik ga dinsdag of woensdag testen alsss er dan inmiddels geen menstruatie is ..
Hoop het ook zoo! Hoe meer we naar de dinsdag gaan hoe spannender ik het ga vinden... en mocht het l nu niet zijn dan gewoon later, tijd genoeg :d
Spannend Tinkertje! Ik duim voor je! Weten jullie eigenlijk wanneer je op het "wachtbankje" kan plaatsnemen? Zoals eerder vertelt, ik gebruik geen ovu testen of tempen dus het is gewoon gokken wanneer me ei is. Nu denk ik wel dat hij al geweest is maar voor de zekerheid gaan we nog even door met oefenen. Maar is er zoiets van een week voor je NOD kan je op het wachtbankje plaatsnemen ofso?
Hier al 4 dagen overtijd en gisteren nog een negatieve test...altijd stipt en nu onduidelijkheid...en toch blijven hopen he? Hoe bedoel je obsessie