Haa dames, ik ben nieuw hier! Maar mocht eigenlijk gisteren al testen. Ik durf het nog niet aan.. Ik heb in begin maart mijn spiraal laten verwijderen en was tegelijkertijd daarna meer dan een week ongesteld. Netjes bijgehouden bij de volgende menstruatie hoeveel dagen er tussen zat, en als ik er nu van uit ga, afgaande van het aantal dagen, moest ik gisteren ongesteld worden.. Maar nog niks! En wel superpijnlijke borsten en tepels.. Verder ook nog geen krampende pijntjes gehad oid wat ik normaal altijd wel bij een menstruatie (en vlak ervoor) heb.. Spannennnnddd!
Spannend Elssiee. Misschien toch maar een testje wagen?? Voor alle andere dames die vandaag of morgen gaan testen.......ik duim voor jullie
Hoi allemaal, Ik moet nog officieel 5 dagen wachten.... Maar vorige week bij 4 DPO ong 3 uur last gehad van een soort eisprong gevoel met wat pijnlijke steken en sinds een dag of 2/3 zo nu en dan ongesteldheidsgevoel in mijn onderbuik. Voor de rest eigenlijk geen klachten, maar ik wil daardoor eigenlijk morgen of donderdag testen, gewoon nieuwsgierigheid
Jaa, ik durf eigenlijk nog niet goed op mijn cyclus af te gaan qua dagen, omdat ik dus bijna 4 jaar een mirena heb gehad waarbij ik niet tot nauwelijks menstrueerde. Ik heb afgelopen maand wel mijn eisprong 'gevoeld' en ook wel rond die tijd geknutseld maar misschien is door het lange niet-ongesteldheid van de afgelopen jaren wel een hele onregelmatige cyclus.. En wordt ik gewoon volgende week ongesteld ipv afgelopen zondag. Ik wil mezelf niet teleurstellen door al te hoge verwachtingen te hebben want dan zou het na 1 keer echt proberen al raak zijn?
Vandaag mn nod, nog geen menstruatie te bekennen .. stiekem testje gedaan maar helaas negatief.. ik ga nu wachten tot het weekend, is er dan nog geen menstruatie dan test ik opnieuw nog een keertje .. Nog steeds vage krampjes in en om mn liezen, soms wat misselijk na het eten, lage rugpijn andere symptomen zijn weg gegaan, dus ben benieuwd haha
Hoi, ben ook een tijd niet meer hier geweest. Dit is ronde 9 voor een 3e kindje. Bij de 1e en 2e was het gelijk raak dus is ff wennen dat het wat langer duurt. Donderdag 28 dagen in mijn cyclus..die is regelmatig en voor het eerst ovulatietesten gebruikt..morgen ga ik alvast testen! best veel symptomen dus heb goede hoop. Hoop echt zo dat ik mezelf niet voor de gek zit te houden en het nu echt zo is...spannend! Succes dames die ook nog zitten te wachten.
Muusje weet jij al iets ? .. bij ons zal het wel weer niet zo wezen hoor,hebben nooit geluk ... hoop gaat stukje voor stukje weg.. 2 dagen na NOD en nog negatieve test 😈 ... Hoii Tess nou spannend zeg! Ik duim voor je mee! Zou super zijn als het raak is voor jullie !.. zal duimen
Tinkertje: ik duim voor je dat ongi weg blijft en je het weekend gewoon een knaltest hebt. Zo rot, die onzekerheid.
Snap het heel goed hoor.. maar geen bloed = goed dit is voor ons de 2e ronde.. en toen het de 1e ronde ook niet raak was, was ik ook echt teleurgesteld.... en proberen positief te blijven! nieuwe ronde, nieuwe kansen !
Nouuu dat streepje is duidelijk hoor !!Gefeliciteerd !!! Super zeg!!.. Tsja indd zeg ik ook geen bloed= goed, en lees veel verhalen van mensen die pas een week en soms langer erna pas posi testen.. maar de moed zakt wel nu, duurd lang.. Jij lekker gaan genieten nu samen met je mannetje