Zo spannend

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door badeendje11, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissJopie

    MissJopie Actief lid

    24 feb 2009
    387
    0
    0
    Heb hier ff je verhaal gelezen badeentje. Verschrikkelijk gewoon. Wij gister dus ook te horen gekregen dat het nie goed is met ons kindje dus uiterlijk volgende week beval ik van onze dochter. En tuurlijk ga je zoiets niet vergeten. Het feit dat je weer zwanger bent doet de vorige toch niet vergeten???

    Nog een paar dgn wachten op de uitslag. Kan me voorstellen dat je mega in spanning zit. Ik ga me eerst maar voorbereiden op de bevalling.
     
  2. SWR78

    SWR78 Nieuw lid

    10 mrt 2011
    4
    0
    0
    Hoi Badeendje,

    Zover ik weet heb ik geen spoedprocedure gehad. In het AZM duurt de uitslag standaard een week. En ik heb een beetje geluk gehad denk ik dat ik op woensdag de test heb gehad en de volgende dinsdag al mag bellen. Ik ben nu echt heel erg zenuwachtig, om 2 uur mag ik bellen dus over 5 uur weet ik het...
    Gisteren nog bij mijn eigen gynaecoloog geweest. Ons kindje was heerlijk aan het bewegen, dat was wel een opluchting. De gyn. zei ook dat de 'piek' van het miskraamrisico nu voorbij is, wel fijn om te horen.
    Ik hou je op de hoogte!
     
  3. Moonfairy

    Moonfairy VIP lid

    12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    ik duim mee voor een goede uitslag voor jullie allebei!
     
  4. Lou Lou

    Lou Lou VIP lid

    13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Jeetje meiden wat spannend allemaal nu he! Ik hoop zooooo dat jullie kindjes allemaal gezond zijn!

    @Swr78, heb je al gebeld lieverd?

    @Missjopie, jeetje meis wat verschrikkelijk!!! Ik wil je heel veel sterkte met dit grote intense verlies! Ik hoop dat je over een tijdje weer een mooi lichtpuntje in je leven mag komen dit is het ergste wat je kan overkomen! Hopelijk krijg je veel steun van je fam en vrienden en kunnen jij en je geliefde elkaar steunen!
     
  5. SWR78

    SWR78 Nieuw lid

    10 mrt 2011
    4
    0
    0
    Dag dames,

    Geen afwijkingen gevonden, alles was goed!!! Wat een opluchting!!!!
    Ik mocht vanaf 2 uur bellen, dus ik belde om 1 minuut voor 2. Hadden ze de uitslag nog niet binnen, of ik een half uur later kon terugbellen....... Om half 3 de excuses, de uitslag was nog niet verwerkt in de computer.
    En het is een jongetje!

    @badeentje: krijg jij dan morgen over een week de uitslag? Blijf voor jullie duimen!

    @Missjopie, heel veel sterkte!

    En mensen realiseren zich vaak echt niet wat ze zeggen, opmerkingen kunnen zo hard aankomen. Voor mijn eerste zwangerschap zijn we lang bezig geweest om zwanger te worden. Daarna heb ik 3 miskramen gehad. Hoe vaak ik niet gehoord heb: nou, dan weet je wel dat je nu tenminste 'natuurlijk' zwanger kunt worden. Of: oh, je was pas 9 weken zwanger. Dat is gelukkig nog niet zo heel lang..... Heb vaak tot 100 moeten tellen....

    Iedereen in ieder geval heel erg bedankt voor de lieve berichtjes! Doet echt goed!
     
  6. Lou Lou

    Lou Lou VIP lid

    13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Wat fijn:D!!!!! GEFELICITEERD!!!! Lekker genieten nu!
    Ja mensen sporen gewoon echt niet en 9 weken vind ik juist al ver voor een miskraam! Maar ook met 3 weken is het ontzettend erg pfff mensen ik snap echt niet wat er mis is met ze hoor!
     
  7. badeendje11

    10 jan 2011
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    SWR78 gefeliciteerd, hier ook goed nieuws, vandaag al gebeld en alles is goed, we krijgen een meisje. Dat na zo een drama de vorige keer.......ben zo gelukkig, kan het nog niet geloven
     
  8. Lou Lou

    Lou Lou VIP lid

    13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Badeendje wat goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 :D:D:D:D:D:D YEAHHHHHHH GEFELICITEERD!!!! En een meisje oooooo is zowwwww leuk:D en ik kan het weten ;):D lekker proberen te genieten nu meis!
     
  9. SWR78

    SWR78 Nieuw lid

    10 mrt 2011
    4
    0
    0
    Badeendje ook super gefeliciteerd!!!
    Is het besef er nu een beetje dat het goed is? Heeft hier ook wel even geduurd hoor. Mijn familie was super enthousiast dat het een jongetje is en ik kon alleen maar denken: het is goed...
    Geniet lekker van dit goede nieuws en veel plezier op jullie roze wolk!!!
     
  10. badeendje11

    10 jan 2011
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, het is nog niet echt gevallen, merk nu dat alle verdriet van augustus er nu aan het uitkomen is, ik was er toch veel meer mee bezig dan ik dacht! Ben vooral aan het huilen (weet het soms ook niet allemaal waar ze vandaan komen).

    Natuurlijk opgelucht, heb de hele wereld zo een beetje gebeld
     
  11. Gizje

    Gizje Fanatiek lid

    11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    badeendje en swr78, beide gefeliciteerd met de goede uitslag:)
     

Deel Deze Pagina