zo spannend

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Belindada, 16 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belindada

Belindada Niet meer actief

Dames,

Morgen heb ik de eerste echo, weet niet precies hoe ver ik ben, gok zelf week of zeven. Hopelijk is er iets te zien en is alles in orde. Ben wel zenuwachtig hoor. Heb een vroege echo omdat ik van het weekend naar Kreta ga voor ruim een week en wil weten of alles goed zit.
    Mijn klachten wisselen heel erg, soms een dag of twee dagen niks en dan zijn ze er opeens weer. Ben ook niet echt heel misselijk dus ben best onzeker!

2. Rooos

Rooos Actief lid

20 mrt 2008
    149
    0
    0
    Vries
    Spannend inderdaad, maar wel fijn dat je zo snel een echo krijgt. Wij moeten echt wachten tot ik 10 weken onderweg ben... dat duurt nog 5! weken..
    Dat de klachten dagelijks verschillen kan hoor! De ene dag voel ik me ook 'heel erg zwanger' (kan het niet hebben over klachten) en de andere dag voel ik me net als anders. Niets om je zorgen over te maken, dat had ik met onze eerste ook en dat is een hele leuke gezonde knul geworden.

Veel plezier en succes morgen!

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.740
    1.061
    113
    Hey meis,

Ik net terug van mn echo ben nu 8 weken,weekje verder dus als jij. Maar bij mij duidelijk hartje zichtbaar en een kleine frummeltje in je baarmoeder met een mooi dooierzakje ernaast. Ga er dus maar vanuit dat je zoiezo iets ziet hoor,hartje klopt al bij 6,5 week begreep ik..
    Fijne vakantie!

4. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met 7 weken is er al wel iets te zien ja.:) Het is niet om over naar huis te spreken, maar je ziet al wel wat! Ze kunnen het frummeltje ook al opmeten en kijken hoever je dus echt bent. Of je een hartje kan zien kloppen verschilt heel erg.

Zou gewoon aan je vk vragen of je over 2 weken weer een echo mag, omdat je er zeker van wilt zijn dat alles in orde is!

Heb vandaag mijn echo gehad met 9 weken en 3 dagen en dan zie je zelfs al armpjes en beentjes! Heb dus goede hoop voor je dat er al vanalles te zien valt!

Veel plezier morgen én met je vakantie natuurlijk!

5. pepepe

pepepe Lid

10 mei 2011
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben vandaag ook echo gehad (6wk5dg) en de embryo was 6,8 mm lang en er was duidelijk een mooi hartje te zien (knipperend).

6. Belindada

Belindada Niet meer actief

Vandaag de echo gehad, uitwendig en er was duidelijk iets te zien, leek op een boon. 6 w en 2 dagen. Ook was er hartactie, al hebben mensen het vaak over een speldenknop, die heb ik niet gezien. Wel zag ik het bewegen en ze zei direct toen ze het apparaat op me buik zette, hier zit het en ik zie het bewegen dus er is hartactie, klopt nog niet zo snel maar dat gaat per dag sneller kloppen

Deel Deze Pagina