Lijstje hcg waarde

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Berdje, 17 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berdje

Berdje Actief lid

9 mei 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik had hier ooit op dit forum een lijstje gezien met hcg waardes.
    Weet iemand waar ik die kan vinden en hoe ik dan kan berekenen hoever ik ongeveer ben?
    Hopelijk weten jullie wat ik bedoel en kunnen jullie mee daarbij helpen ;)

2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.268
    6.177
    113
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Ik heb m zo niet bij de hand, maar daarmee kan je niet berekenen hoever je bent, aangezien de waardes heel erg uiteen kunnen lopen.
    Ben je onregelmatig ongesteld dat je niet weet hoever je bent?

3. Berdje

Berdje Actief lid

9 mei 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik heb een hele lange cyclus gehad.
    Heb 2x progesteron laten prikken en we dachten dat ik geen eisprong had gehad. Maar blijkbaar toch wel ergens tussendoor.
    Dus idd geen idee hoever ik ben, heb vorige week maandag positief getest en ik denk dan een paar dagen voor nod.
    Ik dacht dat je via hcg waarde een beetje een richtlijn had van hoever een zwangerschap gevorderd is. De gyn wilde hcg laten prikken maar heeft niet gezegd of het goed was kwa termijn.

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.268
    6.177
    113
  5. Berdje

Berdje Actief lid

9 mei 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    2200 en iets geloof ik, 2285ofzo.

6. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.268
    6.177
    113
    Dan zit je waarschijnlijk tussen de 5 en 6 weken, je banner klopt dan goed denk ik.

7. Berdje

Berdje Actief lid

9 mei 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit nu op cyclusdag 48, heb een hele late eisprong gehad. Volgens de bloeduitslagen ergens tussen dag 23 en 27 denken we. En dan nog een innesteling die duurde de vorige zwangerschap ook wat langer.. En op de echo was een vruchtzak te zien maar nog geen vruchtje ofzo.
    Maar ik dacht dat het hcg misschien wat te laag dan zou zijn. Maar nu ik het lijstje zie denk ik idd dat ik rond 5 weken ben ja.
    Nu maar hopen dat het zich goed verder ontwikkeld en we volgende week wel een kloppend hartje zien ;)

8. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.268
    6.177
    113
    Ik hoop het met je mee!
    Maar rond die termijn kan het ook zo zijn dat het hartje nog niet klopt he, dan hoeft het niet perse mis te zijn maar rond 6 weken is het niet altijd te zien. Dat er wel een vruchtzak zat is al wel een teken dat er iets aan het groeien is en je hcg-waarde ziet er wel gunstig uit. Veel plezier volgende week bij de echo!

9. Berdje

Berdje Actief lid

9 mei 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks meid ;)

Deel Deze Pagina