Zo spannend!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Natasja1402, 15 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Wij zijn afgelopen vrijdag weer bij de gyn geweest, en morgen (dinsdag) belt ze me persoonlijk op en vertelt ze welke behandeling we deze maand krijgen (IUI, ICSI of IVF) als in het overleg van morgenvroeg met de artsen meer mensen tegen stemmen dan voor, dan kan het zo zijn dat we niet geholpen kunnen worden......dus oehhhhh ik vind het zo verschrikkelijk spannend! Ik heb er afgelopen nacht al niet van geslapen, wordt as nacht nog wat :(

Liefs,
    Natasja

2. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Je kan alvast oefenen vannacht als je de slaap niet kan vatten......

Ik hoop voor jullie dat het goed uitpakt!

Succes
    Shaartje

3. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Oh meid wat spannend.
    Ik al voor jullie duimen dat het in ieder geval 1 van de 3 wordt.

liefs Lydia

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Waarom zou je niet behandeld kunnen worden?
    Ik ken je verhaal zo ff 1 2 3 niet...ben benieuwd!

Elmo

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Succes met wat je morgen te horen krijgt. Laat het ons maar weten.

Groetjes vruchtje

p.s hoop dat je lekker slaapt vanacht.

6. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Haha Shaartje ik ga je advies zeker opvolgen vannacht, zal mijn ventje ook vast niet erg vinden :D

@ Elmo: ik heb een hardnekkige nierziekte, en de schatting is dat ik over een jaar tot anderhalf jaar geen functie meer heb van de nieren, en dus aan de dialyse moet (en daarna mag ik geen kinderen meer krijgen). Dus ik moet medisch gezien binnen nu en maximaal 6 maand zwanger zijn, anders mag het niet meer :cry: Uit alle onderzoeken is gebleken dat we een normaal vruchtbaar stel zijn, dus dat kan voor een aantal artsen de reden zijn om ons toch niet te helpen, maar ze willen misschien een uitzondering maken omdat ik binnen 6 maand zwanger moet zijn, plus het feit dat het onszelf de laatste 2 jaar niet gelukt is.

Liefs,
    Natasja

7. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Heftig!
    Laat je ons weten wat de uitslag zal zijn?

8. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Oei zeker heftig.Laat je het ons weten?
    Liefs Lydia

9. Lisette

Lisette Niet meer actief

Wat een heftig verhaal zeg. Ik hoop dat jullie morgen een goed bericht hebben met een mooie optie. Slaap lekker vannacht en toi toi toi !

10. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Succes! En welterusten........
    Ga er maar vanuit dat je niet slaapt, dan kan het altijd meevallen.

11. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Jeetje meid dat is niet niks. Dan heb je al zoveel mee moeten maken en dan gaat jullie droom ook mmisschien niet uit komen. Ik wil je heel veel succes wensen en ik hoop dat ze gaan besluiten om jullie wel te helpen om jullie kinderwens uit te laten komen. Sterkte
    Groetjes Jolie

12. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Meid wat heftig....ook hier ga ik duimen dat ze jullie toch willen behandelen en dan nog meer dat het daarmee snel raak mag zijn. Heel veel succes morgen!

13. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Hey meiden, bedankt voor jullie lieve reacties.........maar ik voel me enorm verdrietig! Ik heb vanmorgen het verlossende telefoontje gehad, ik kreeg de assistent aan de lijn ipv de gyn. Zij vertelde mij dat ook deze bijeenkomst afgelast was en verzet naar volgende week maandag. Ik direct: maar dat is 1 dag na mijn eisprong! Ja helaas, we kunnen er niets aan doen, we moeten deze ronde laten varen (ja natuurlijk kunnen we het zelf doen, maar waarom zou het deze maand wel lukken en de eerdere 25 niet?!)

Het klinkt misschien stom, maar ben er echt ondersteboven van (en dat gebeurd niet vaak) ik weet wel dat ik blij moet zijn dat we wel vruchtbaar zijn, maar als ik nu nog maar 4 a 5 kansen heb en daar over na ga denken, dan slaat mijn paniek ineens toe. Dus ik moet vanmiddag naar de ha..ik laat zeker even weten wat zij gezegd heeft.

Liefs een verdrietige Natasja

14. roca81

roca81 Bekend lid

26 okt 2006
    851
    0
    0
    Lieve Natasja,

Wat een slecht nieuws meid. Ik weet niet wat ik moet zeggen, maar vind het echt erg voor je. Voor je gevoel moet je elke kans die je krijgt benutten, maar als je op deze manier een kans ontnomen wordt, is dat juist extra pijnlijk.

Veel sterkte

Liefs, Roca

15. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Het zit je ook niet mee, ik kan me zeker voorstellen dat het een grote teleurstelling is voor jou en je ventje. En ik vind het ook van het ziekenhuis slecht dat ze het gewoon een week weer verzetten terwijl ze weten dat jullie niet zoveel tijd meer hebben. Ik wens je veel sterkte en ik hoop dat je huisarts nog er iets aan kan doen.
    Liefs Jolie

16. Lisette

Lisette Niet meer actief

Natas..Wat ontzettend k**** zeg !
    Onmenselijk dat ze hier niet beter bij naar denken.
    Misschien kan je nog wat bereiken met behulp van je huisarts?
    In ieder geval zou ik deze kans toch benutten, je zou niet de eerste zijn...
    Ik wens je in ieder geval veel sterkte, denk aan je !
    Liefs Lisette.

17. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Dank je wel Lissete! Ik ben ook al druk aan het internetten geweest (ben momenteel toch met niets anders bezig) maar ik vraag me sterk af wat mijn ha zou kunnen doen? Zoals de meesten weten heeft ze me ooit "zomaar" Clomid voorgeschreven, wat als ze me vanmiddag een FSH geeft, op dag 14? Ik weet, ik moet niet op de zaken vooruit lopen...ik zal toch ff geduld moeten hebben tot 14.50 uur (achja, we zijn tegenwoordig allemaal kampioen in het wachten) :(

Liefs,
    Natasja

Deel Deze Pagina