Neg ochtend, posi avond testen???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door apie3, 8 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Ik hoop dat iemand dit herkent:

Ik ben 13 dagen geleden soort van ongesteld geworden. Het zette niet goed door, en bleef bij alleen vrijdag bloedverlies en daarna alleen nog roze en bruin. Dus voor alle zekerheid getest op maandag met een kruidvat 2 v 5. Tot mijn grote verbazing was deze licht positief!
    De hele week aan het testen geslagen natuurlijk, maar ze bleven licht. Wel steeds een beetje donkerder, maar niet overtuigend genoeg naar mijn zin (meerder miskramen op een rij gehad).
    Nu heb ik ze besteld van baby boom.

Ik ben dus nu zeg maar 13 dagen 'overtijd', en mijn ochtend testen zijn nagenoeg negatief. Maar mijn avond testen (zelfs die van laat in de avond) zijn positief! Vannochtend weer getest. 1e was zo licht dat ik m eigenlijk dacht te verbeelden. De 2e was rond 10 uur vanmorgen, na 4 bakken koffie, en deze was positief!

Hoe kan dat nou? Ochtend urine is toch veel geconcentreerder? Iemand dit wel eens mee gemaakt?
    Wil mezelf niet blij maken met een dode mus zeg maar...

Groetjes apie

2. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Hmm, beetje raar allemaal.. maar een streep is zwanger!
    Mijn testje was toen 's middags donkerder dan in de ochtend in ieder geval... Volgens mij lees je dat wel eens, dat dat soms zo is.
    Maar ik zou als ik jou was de testen blijven gebruiken van hetzelfde merk en niet elke keer overstappen naar een andere daar zit namelijk soms heel wat verschil in.

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

soms testen meiden s avonds wel posi als ze de ochtend ervoor nog nega hebben getest, het kan dus.Als de test posi was moet hij morgenochtend of de ochtend erna wel posi zijn denk ik spannend!

4. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    thanks dames!

Ik test nu al een week positief, heel langzaam aan ook wat donkerder, maar niet in de ochtend! Ik blijf het enigzins vreemd vinden.. Ik heb nog een cb indicator liggen, maar durf deze niet met ochtend te doen omdat ik bang ben dat deze negatief uitslaat net als de andere testen, maar van de andere kant, misschien heb je net DIE middag te weinig hcg...
    DRAMA haha..

5. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ik heb vrijdag avond licht posi getest, zaterdagochtend nega, zaterdagmiddag dik posi, zondagochtend nega, zondagmiddag bijna niet waarneembaar-posi. Nu blijven ze helaas negatief, dus heb een vroege miskraam gehad.

Maar jij hebt gewoon een dikke knaller straks!

Jolleke vindt dit leuk.
  6. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Mijn testen waren 's middags ook veel positiever dan met de 1e ochtendurine!

7. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Ik zit hier voorzichtig te juichen.... Fijn om te horen dat dit dus bij meer mensen voorkomt!

@ kylie: Balen meid! Ik weet hoe het is.. Steeds weer die licht positieve testen, die vervolgens in negatieve testen veranderen...Daarom zit ik zo te zenuwen. Bij mij werden ze steeds heel snel nega, en niet zoals nu.. Ik hoop dat je gelijk krijgt hoor!

Thanks allemaal!

8. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.468
    4.920
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik wil de pret niet drukken, maar het komt mij toch wat vreemd over. Bij 13 dagen 'over tijd' zou je toch een wat overtuigendere zwangerschapstest verwachten.
    Ik zou de huisarts bellen, het verhaal voorleggen en een bloedtest vragen...
    Succes!

9. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Ik weet niet of ik 13 dagen over tijd ben. Geen idee wanneer mijn eisprong geweest is. Ik ben uitgegaan van 30 dagen. Maar voor al dat ik weet heb ik pas een late innesteling gehad. Dat kan verklaren waarom ik die vrijdag een bloeding heb gehad, en mijn testen nu pas duidelijker beginnen te worden. Het begon vorige week met tuurstreepjes, en inmiddels zijn ze wel goed zichtbaar, zolang ik ze maar niet met ochtend urine doe.... In dat geval heb ik pas 12 of 13 dagen geleden een innesteling gehad...... Van de andere kant, het is natuurlijk wel heel erg je hoop vestigen op een theorie die enkel theoretisch is (mooi gezegd al zeg ik het zelf ;))

10. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Ik ben trouwens onder behandeling van een firtiletty (ik schrijf het steeds fout) gyn. Dus ik zou maandag kunnen bellen met het ziekenhuis. Het is een beetje zelf bescherming denk ik dat ik dat nog niet gedaan heb. Bang voor een slechte uitkomst (zou al de zoveelste keer op een rij zijn)

11. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Zo veel dagen achter elkaar nega en dan weer posi testen ken ik niet.
    Maar voor onze cryo tp's moest ik ovutesten doen. Ik moest dan ook altijd mijn tweede ochtendurine nemen. Dus misschien is er toch wel iets waardoor je eerste ochtendurine anders is.
    Hoop dat je gyn snel uitsluitsel kan geven voor jou.

12. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Het is niet dat ik nega test, maar wel met de eerste ochtendurine... Met de 2e of 3e of avondurine test ik positief. Ik heb me zelfs een week lang afgevraagd of ik iets had gegeten of gedronken waardoor mijn testen positief werden :)....
    Vind het gewoon bijzonder en ik wordt er ook een beetje onzeker van dat die ochtenurine gewoon niets doet!

Thanks voor je antwoord! Ik geloof dat ik nog steeds een kans maak!

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @apie en durf je digi test al aan :D,spannend hoor ik duim voor je!

14. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Haha nee nog niet... Ben echt een schijterd hoor!

Ik ben bang dat de cb negatief uitvalt zolang de andere testen niet veel donkerder gaan worden. Cb heeft toch meer nodig?

15. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    verzorgende,eigen bedrijfje in kunstnagels
    den haag
    nee ik geloof dat de cb met indicator niet veel meer nodig heeft hoor apie

16. Ik vind het ook wel vreemd klinken hoor... Ik zou toch eens laten uitzoeken hoe dit kan??
    Deze onzekerheid is toch ook niks? En daarbij worden je testen niet echt donkerder toch?
    Ik zou het willen weten en bellen! Succes!!

17. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Toevallig heeft de gyn net gebeld omdat er iets verkeerd gegaan was in het lab. Bloedtesten moeten opnieuw. Ik mag nu ook gelijk laten prikken op hcg...
    Ze dacht dat ik een late innesteling heb gehad, waardoor je te vroeg aan het testen bent. Dan kan je wel positief testen, maar zijn ze nog erg licht. Ik zou dan pas as zaterdag over tijd zijn... Dus nog ff doortesten, en de uitslag van de hcg krijg ik dinsdag (pas ;()

18. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Ok....nu niet meer koffie drinken he? ;) (volgens mij las ik dit in 1 van je berichten)

19. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    haha.. Ik en geen koffie meer drinken? Dat wordt moeilijk! Maar ik heb er vandaag pas 2 op..... Goed he ;)

20. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Wanneer zou je volgens je arts dan je eisprong hebben gehad??
    En wanneer was je voor het laatst ongi ??

Kan het me haast niet voorstellen dat je zwanger bent als je al ruim een week posi test maar niet overtuigend donkerder wordt en 's ochtends nega blijft.

Deel Deze Pagina