Joepie........ Zwanger......

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door S0fietje, 19 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Hoi lotgenoten,

Ik ben ook gewoon zwanger :p

Zo blij dat ik het wel van de daken af kan schreeuwen. Het is best ongelooflijk want ben 37 jaar, heb eind mei de diagnose endometriose gekregen, slik medicatie voor pijn en ben gewoon meteen de 1e poging gewoon zwanger :D. Slikte wel al jaren geen pil meer maar toch had ik dit zo niet meteen aan zien komen. 2 weken geleden voor het eerst de regenjassen uit gelaten en gewoon gelukt.

Er kan nog veel mis gaan natuurlijk maar het is al fijn om te weten dat het wel gewoon lukt om zwanger te worden. Hoop natuurlijk dat het gewoon goed zal gaan (wie niet he.....).

Mijn zusje is nu al ruim 3 jaar bezig met zwanger worden dus had dit gewoon ook helemaal niet aan zien komen. Toch stiekem gedacht dat het bij mij ook wel even kon duren.

Wel hebben we 2 hele goede vrienden stellen die allebei ook zwanger zijn dus helemaal te gek om dit zo te kunnen delen straks. Eentje zit op 23 weken en de ander op 15 weken en dan kom ik erachteraan met 4 weken......

Moet het mijn vriend nog vertellen en heb een kaartje gekocht met de tekst "de beste papa" en daar doe ik de test in met een lieve tekst. Hij komt pas thuis tussen 12.30 en 22 uur dus moet het nog even volhouden. Kan echt niet wachten om het te vertellen:).

Pffff ben gewoon helemaal hyper nu......

Moet zo koken en er komt helemaal niks uit me vandaag.

Moet echt weer even met beide benen op de grond gezet gaan worden ben ik bang hihihi.......

Groetjes,

Sofietje

2. siena

siena Actief lid

31 mrt 2011
    405
    0
    16
    Vrouw
    Gefeliciteerdd!! :D:D Het is je gegund meid!
    Nu lekker genieten van je zwangerschap!

3. Beep

Beep Bekend lid

26 sep 2007
    505
    1
    18
    Gefeliciteerd!! En heb je het je vriend ondertussen al verteld?

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.212
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Gefeliciteerd:)

5. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Thanks meiden!!!

Vriend is op de hoogte en we hebben beide geen oog dicht gedaan vannacht ;). We hebben met goudchampagne geproost en getoast op de zwangerschap. Nu hopen en duimen dat het goed blijft gaan.

3 aug heb ik een afspraak bij de gyn en krijg als het goed is ook meteen een echo :D

Deze morgen misselijk en steeds hikken/boeren. Normaal eet ik pas na 10 uur of zo en moest echt wat eten toen ik wakker werd. Had dit in het weekend ook al een beetje maar nu toch meer duidelijk zwanger nog hihihi......

Groetjes,

Sofie

6. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - Belgiƫ
    proficiat!

7. Genesis

Genesis Bekend lid

19 jul 2010
    638
    0
    0
    fiancieel adviseur
    wat leuk van harte proficiat! Wat knap dat je het nog voor je hebt gehouden, ik had ook thuis alleen getest en wilde manlief ook verassen nou ik kon nog geen minuut mijn mond houden en heb hem meteen gebeld! ;)

Veel plezier straks bij het vertellen en geniet ervan samen.

Deel Deze Pagina