38 weken, hormonen op hol?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Willow133, 3 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willow133

Willow133 Lid

2 nov 2012
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik lees het in vele boeken en op sites dat ze jou waarschuwen dat het normaal is dat je tijdens je zwangerschap heel wat verschillende emoties doormaakt... Ik ervaar het de laatste weken toch met momenten wel heel intens en heb soms echt het gevoel dat ik alleen ben. Heb precies het gevoel dat iedereen zo zelfzeker het moederschap tegemoet gaat...

Zijn er nog mensen die soms wat angstig zijn naar de nabije toekomst? Of alles wel zal lopen zoals ze het denken?

2. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Volgens mij is het heel normaal dat je onzeker bent over straks. Elke zwangere heeft dat wel, of het nou de 1e of de 5e baby is.
    Ben zelf zwanger vd 1e, dus wat me allemaal te wachten staat is mij ook een raadsel, en ja, ik ben dus ook onzeker over wat komen gaat. Moet nog 2 maand tot aan uitgerekende datum, dus het gaat nu heel erg snel. Ik verheug me op ons kindje, kan niet wachten tot ik hem/haar in mn armen kan sluiten en ons nieuwe leven kan beginnen. Maar ik lig vaak wakker over de bevalling, kan ik de pijn aan? komen kleine en ik er gezond doorheen? mankeerd kleine niks?
    Tijd daarna vind ik ook spannend, maar ik focus me op dit moment alleen op de geboorte, dat kost al energie genoeg.

Heel veel suc6 met de laatste loodjes!

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Die angst is heel normaal hoor. Ik ben op 36w gestopt met werken bij de oudste en toen had ik het nog meer. Gewoon omdat je niet weet wat je te wachten staat.

Als je kindje geboren wordt, gaat het vaak vanzelf allemaal. Kraamhulp of vk helpen je met je vragen. Maar vertrouw op je intuïtie, dat zit meestal wel goed.

Geniet nog van je zwangerschap en veel succes met het moederschap. ;)

Deel Deze Pagina