Hallo meiden, Ik ben nu 9 dagen overtijd maar ik heb 2 negatieve testen gehad van de week.. Ikk heb ook een blaasontsteking kan dit toevallig de uitslag beïnvloeden? Ben eerder 2 weken overtijd geweest en was wel positief maar heb toen miskraam gehad.. Dus hoop dat het nu wel is
Ik denk eerlijk gezegd niet dag een blaasontsteking de test kan beïnvloeden als je dat bedoelt ? De test reageert namelijk op het hormoon , maar goed ik weet er ook niet zoveel van af ! Succes ig en sterkte met je blaasontsteking Ik heb nog ff snel gegoogled en kwam dit tegen ! ngerschapstest Vrouwen die denken zwanger te zijn een een blaasontsteking hebben kunnen zonder probleem een zwangerschapstest doen. Een zwangerschapstest meet de aanwezig van HCG in de urine, en niet de bacteriën. De bacteriën beïnvloeden de aanwezigheid van HCG niet. Wanneer je behandelend wordt met antibiotica zal dit de uitslag van de test ook niet beïnvloeden. Let er wel op dat de test op de juiste manier wordt uitgevoerd. Volg hierbij de gebruiksaanwijzing op. Wanneer er geen controlestreep op de test verschijnt dan is de test niet goed uitgevoerd. Dit heeft niks te maken met de blaasontsteking, maar waarschijnlijk met een te kleine hoeveelheid urine die gebruikt is. Gooi de zwangerschapstest weg en gebruik een nieuwe. Blijf je problemen houden met het goed uitvoeren van de test of twijfel je over de uitslag, neem dan contact op met de huisarts. Deze kan een test voor jou uitvoeren. Bronnen en referenties: gezonheidsplein.nl X x
Ik denk ook niet dat het de test zal beïnvloeden.. Maar durf niet te zeggen of je door je blaas ontsteking misschien je cyclus kan beïnvloeden.. Ik heb geen idee.. Ik zeg maar wat.. Waarom laat je anders maandag niet even bloed prikken? Dan weet je het gelijk zeker
Dank jullie wel voor het berichtje.. In ieder geval fijn te weten dat het daar niet doorkomt maar bloed prikken wacht ik nog even mee aangezien ik pas 9 dagen overtijd ben wil minimaal 2 weken overtijd zijn.
Ook ik denk niet dat een blaasontsteking invloed zal hebben op een zwangerschapstest. Ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt!