Heb ik weer;-)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door amy1981, 20 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Ik heb al zo`n hekel aan die kerstglitters op knutselwerkjes, omdat ze in no time door het hele huis liggen:p Ik hou erg van knutselen begrijp me niet verkeerd.

Nu is het zo dat ik vandaag m`n meisje van de peuterspeelzaal ophaalde en ze hadden een wijnfles versierd met verf en glitters. Bij het beetpakken van de fles heb je gelijk de glitters aan de vingers zitten. Richting huis had ik last een loopneus en had geen zakdoekje zo gauw voorhanden:D dus ik ging even gauw met mijn mooi versierde vinger langs mijn neus. Met als resultaat dat ik een paar zilveren glittertjes opsnoof. Ach ja wordt de binnenkant ook versierd zou ik normaal denken, maar nu tijdens mijn zwangerschap denk ik vooral aan mijn kindje in mijn buik. Kan dit kwaad?!?

Liefs, Amy.

2. Bubi

Bubi Bekend lid

8 apr 2012
    531
    0
    16
    visagiste haarstyliste ZZP
    Zuid Holland
    Hahaha oh die rotglitters ook! Ik heb vandaag ook met een of ander kit om zeepjes te maken van dat glitter gebruikt (wat natuurlijk als je twee sec niet op let óveral zit!!!) in ieder geval: denk niet dat het kwaad kan :)

3. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Hahahaha..nou denk dat die paar glitters geen kwaad kunnen.. tenzij je een heel flesje glitters achterover slaat natuurlijk hahaha..

Nee maar ik ken het..op t moment zit hier ook alles onder de glitters.. ik noem vl al een kerstbal omdat hij over zn hele lichaam hoofd en gezicht allemaal glitters heeft...

4. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Kan denk ik geen kwaad.

Hier vandaag een tas van de kast op zolder gepakt. Tas was wat zwaarder dan gedacht en liet ik dus vallen. Wist niet wat er in zat, maar daar kwam ik gauw genoeg achter toen de hele vloer (tapijt) onder de glitters zat. Wat een rotzooi! Zou verboden moeten worden :D

5. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Hahahaha en ik moest die fles die onze dochter gemaakt heeft in haar schooltas mee naar huis vervoeren, omdat het regende. Ze hadden het met waterverf beschilderd, dus anders zou de verf eraf gaan. Resultaat: Heel haar tasje met kleertjes ook onder de glitter hahaha. Rotspul:D:p

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik haat glitters!! Hahahaha

Deel Deze Pagina