mijn eerste ronde clomid. dag 3 t/m 7 : 50 mg geslikt. dag 11 fm : reslultaat: verdikt baarmoeder slijmvies en aan bijde eierstokken follikels te zien maar nog wel erg klein 21 december opnieuw fm meting... wie heeft dat ook gehad dat ze eerst klein waren en in die zelfde cyclus 6 dagen later wel goed gegroeid waren? ik denk dat het bij mij niks meer gaat worden...
ik had dat best vaak Helaas waren ze dan bij de 2,3 of4e FM aan het groeien maar daarna werden ze altijd weer kleiner. Maar het kan idd zeker hoor
voor mijn gevoel kan er nooit meer over een paar dagen mooie eitjes te zien zijn. en er zitten in beide eierstokken meerdere kleinere maar dat heb ik in me eigen cyclus ook zonder clomid (pcos) dus ik had ook niet verwacht dat er meerder nu zaten maar 1 of twee wat grotere... weet niet of dat erg is dat er meerder zitten... dus ze kunnen ook weer kleiner worden...hmmmm ok
Het kan nog wel, hoor! Ik had met clomid vaak pas eisprong rond dag 18 -19. Dan zag je op dag 11 alleen maar hele kleine eitjes. En een paar dagen ineens een hele grote. Maar eerlijk is eerlijk; ook mindere ervaring gehad met clomid; met 50 groeide er bij mij niks, met 100 te veel (3 of 4). Dus ben nu aan het spuiten. Maar goed, dag 11 is voor clomid nog echt heel vroeg. Veel succes met wachten, hoop op de 21e voor een mooi ei voor je! MamaKoen
Ik kan je niet blij maken helaas.. hier ook eerste ronde Clomid 50. CD11 kleine follikels en dun bms. Gisteren CD17, nog steeds kleine follikels, paar opgemeten van 8mm, geen boven de 10mm, bms was 5.0mm, was volgens gyn ook nog te dun. Wij wachten nu echo van 27/12 (CD29) af om te zien of er toch iets gebeurd en anders wordt cyclus afgebroken.. Succes!
toch fijn om jullie ervaringen te lezen...misschien hebben hier meer wat aan.. op google kon ik niet echt wat vinden en op deze site ook niet zo snel... maar goed het kan wel allemaal dus maar het hoeft niet... me baarmoederslijm vlies was wel goed gegroeit (die is goed zij ze) alleen de eitjes te klein.... nou nog 5 daagjes en we weten meer
Ja, nou weet ik het ook weer. Toen clomid niet werkte, had ik alleen ieniemienie eitjes (echt heel veel, heel klein) EN dun baarmoederslijmvlies. Toen clomid wel werkte (maar dus te veel eitjes) had ik ieniemienie eitjes maar wel baarmoederslijmvlies dat zich opbouwde en dus goed werd. Misschien heb je er wat aan ...... wil je zeker niet blij maken met een dode mus, maar gewoon mijn ervaring met je delen. En ja, afwachten, dat is helaas het motto van de MMM. Veel succes de komende dagen! Ik moet zelf a.s. vrijdag weer voor FM, ben nu bijna 2 weken aan het spuiten, maar tot nu toe alleen kleine eitjes. Dus we zijn lotgenootjes! Sterkte!
hoi hoi, Het kan zeker nog hoor! Hoor veel vaker dat meiden met clomid pas rond dag 16-18 hun eisprong hebben, dus dan heb je nog even! Ikzelf heb heel erg geluk gehad: ook pcos in sept geconstateerd en direct clomid geslikt (50 mg). Dag 14 had ik een eisprong en ook direct zwanger! Nu alweer 13 weken onderweg... Succes meid, geef de moed niet op. Het kan zeker nog!
mamakoen kunnen we hier elkaar op de hoogte houden. hoop voor je dat er straks wel wat beters te zien is op de echo...fijn om de verhal;en te lezen hoor...
pffftt... vanmorgen echo gehad. Nog steeds prut; alleen maar kleine eitjes, eentje beetje groter, iets van 1,1 mm. Dus maandag weer terug. Ben in een soort echo-marathon beland, maandag alweer 6e echo van deze maand! Momhairy; jij moet dinsdag, volgens mij? Hoop op mooie eitjes voor ons allebei. Gaan we mooi samen op! MamaKoen
mamakoen...welke dag zit je nu? echt klote dat het nog niet veel was. ik moet idd as dinsdag maar heb niet echt het gevoel dat het wat gaat worden... denk dat ik gewoon op naar de volgende ronde 100 mg gaat maar als ik het hier zo hoor kan het allemaal nog wel en zit ik nog vroeg in me cyclus.... we duimen voor elkaar xx
Balen MamaKoen!! Maar je bedoelt neem ik aan 11 mm? Hopelijk gaat deze doorgroeien en zit je maandag tegen de eisprong aan!!
morgen lady's even een upje vanaf hier. ik moest gisteren weer voor een fm meting (dag 17) en wat bleek!!!!!!!!!!! er zit een eitje van 17 mm die als het goed is donderdag gaat springen dus we hebben huiswerk meegekregen... dus 50 mg slaat toch wel erg goed aan....bm slijmvlies was 10 cm maar ik weet niet of dat goed is ofzo haha.. dus ik ben helemaal happy!!!!!!!!!!!! had niks meer verwacht na de uitslag van vorige week omdat er niet veel zat nog. dus het kan echt dat er na wat kan groeien na fm dag 11 met kleine follikels ...ben wel weer opgelucht hoor... mamakoen hoe is ie bij jou? nog fm gehad?
hallo, ik heb nog een vraagje... dinsdag ochtend was me eitje 17 mm en ze verwachte dat die donderdag ging springen (vandaag dus) ik ben nu vanaf dinsdag begonnen met cb ovu testen om te kijken wanneer die dan posi aangeven maar tot op heden nog geen smile gezien.... wanneer zou me ei nou komen en wanneer zal de ovu testen posi gaan worden? wordt er nu toch een klein beetje onzeker weer over... gaat je eitje altijd springen na 17 mm of kan die ook weer weg gaan? ik hoop dat ik snel een posi ovu test krijg pfff
JIPPPIIIIIIEEEEEEE! Verrassing: we hebben ALLEBEI een ei!!!! En daarmee een kans op zwangerschap Ik ben maandag voor FM naar zkh geweest, en ja, hoor. Een eitje van zo'n 18 mm. Heb die dag meteen de pregnyl-spuit gezet en twee leuke avonden gehad!!! En nu..... op het wachtbankje, bibber, bibber. Zo rond 3/4 januari kan ik gaan testen. Momhairy; zitten we dus straks samen op het wachtbankje! Wat betreft ovulatie-testen; ik weet dat mijn gyn die dingen niet helemaal vertrouwd. Een FM is wat dat betreft veel betrouwbaarder en normaal gesproken zou een ei van 17 mm toch echt moeten gaan doorgroeien en springen. Dusss.... vertrouwen hebben in je lijf! Knuf, MamaKoen
hoi.... idd hebben we samen een ei en op het wachtbankje... net weer getest met de cb en zegt nog steed sniet positief. wel had ik net wat vruchtbaar slijm en het lijkt erop dat het streepje op de cb iets duidelijker wordt(ik weet je mag het daarvan niet aflezen maar bij andere cyclussen keek ik daar ook op en zag ze echt wel donkerder worden) heb er ook eiegn merk van de apotheek bij gehaald om te kijken of de lijnen wat donkerder werden... ik denk dat me eitje dan toch later springt.... maar goed...wanneer nu te klussen? luister... ik moest van de gyn eigenlijk gister avond al klussen en dan om de dag.... omdat ze dacht dat hij vandaag zou springen.... maar nu hebben we gister een leuk voorspel gehad en daar is het mis gegaan wand het leed was al geschiet maar niet in mij zeg maar.... dus mis poes..... maar nu.... moet ik nu vanavond klussen of kan ik dan beter wachten tot morgen omdat om de dag beter is voor het zaad kwaliteit.... heb sinds vandaag dus pas vruchtbaar slijm dus denk dat mijn ovu test pasmorgen positief is en dat me ei dan of zaterdag of zondag pas springt.... wel moeilijke situatie hoor dit....