Baby enorm druk!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Pietel, Sep 25, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pietel

Pietel Actief lid

Mar 21, 2013
    385
    31
    28
    Hallo Dames,

Mijn baby-tje is echt enorm druk: schoppen, draaien, slaan (waarschijnlijk want voel beweging op twee plekken tegelijk) en dit echt uren achter elkaar!

Wie heeft dit ook? Is dit normaal?
    Wie had dit tijdens de zwangerschap en kreeg ook een heel druk kindje?

2. biancs

biancs Fanatiek lid

Dec 12, 2011
    1,197
    0
    0
    Ik zou mij er niet zo druk om maken. Hier ook een enorme drukke buikbaby op vaste tijden... Oa voordat ik ga slapen. Het lijkt net alsof ze er dan uit wil via mijn navel of zij, zo heftig zijn die bewegingen. Het hoeft niets te zeggen of jouw baby buiten de buik ook zo druk is... Wij wachten het wel af.

3. wwrr

wwrr Fanatiek lid

May 14, 2013
    1,280
    448
    83
    Die van mij doet dat ook. De hele dag al en gisteren ook, niet elke dag maar af en toe veel meer dan anders. Gezellig toch! :D

4. Edel

Edel Bekend lid

Feb 23, 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Vanaf ik ons prinsesje goed begon te voelen worden we hier dagelijks getrakteerd op een buikshow.....

5. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

Aug 7, 2013
    2,294
    0
    0
    Die van mij was ook heel erg druk. Nu met 38 weken is hij een stuk rustiger en dat is best gek hoor!!

6. Mezmerized

Mezmerized Actief lid

Jun 22, 2013
    280
    0
    0
    NULL
    Zuid Holland
    hier meestal maar 1x per dag hele drukke beeb.. even de gekke 5 minuten zoals onze hond ook wel heeft haha.. verder eigelijk vrij rustig.. voel tussendoor wel gewoon getrappel en gerommel maar echt draaien en bewegen doet hij eigelijk maar 1 a 2 keer per dag

7. Woelmuisje

Woelmuisje Actief lid

Dec 12, 2012
    386
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijne is ook erg druk! Ik vind het erg grappig, en gezellig.
    Vooral als ik rustig zit/ lig dan wordt meneertje actief!
    Maar ook tijdens werken, dan sta ik te praten en ondertussen voel je die kleine druk heen en weer floepen :)

8. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

Feb 17, 2013
    1,161
    0
    0
    Mijn meisje is ook enorm druk!
    Soms denk ik: slaapt ze wel eens? :p

9. Lotjeee

Lotjeee Actief lid

Dec 6, 2012
    170
    0
    0
    Die van mij gaat ook de hele dag door. Zelfs nu nog..:(
    Mijn eerste was ook zo druk in d buik en een hele makkelijke baby!

10. mamie82

mamie82 Bekend lid

Feb 12, 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    ja herkenbaar mijn eerste was ook zo een druk mannetje vooral als je lekker wou slapen

deze zwangerschap is het weer een knulletje en is wat minder druk (nog)activieteit neemt al wel meer toe

maar maak je geen zorgen beter een drukke baby dan dat je het niet voelt en je zorgen moet maken

ik zeg maar zo geniet ervan want als de kleine straks geboren is ga je het zeker missen althans dat had ik wel

11. Gizje

Gizje Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    1,661
    0
    0
    Vorige zwangerschap een kickboxertje en nu weer. Ben 37 weken en nog steeds zieje uren achter elkaar mijn buik heen en weer schudden.

Oh ja, dochter is niet bijzonder druk, vind ikzelf tenminste

12. Koekie1

Koekie1 VIP lid

Jul 31, 2013
    5,678
    2,001
    113
    Female
    Ook die van mij is erg druk. Al vanaf een week of 18 vraag ik me af of ze weleens slaapt. Ik vind het vooral heel erg gezellig. Vooral nu ik verlof heb kan ik de hele middag met mn handen op mn buik op de bank liggen dagdromen.. lekker; nu kan het nog!

13. Smile

Smile Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    4,358
    0
    0
    Nummer 1 was ook heel druk....en na tijd een onrustige huilbaby.
    Nr 2 en 3 rustiger en ook als baby rustig.
    Blijkbaar zegt het soms wel wat...

14. Strandbal

Strandbal VIP lid

May 3, 2013
    8,890
    3,414
    113
    Hmm hier juist een rustig kereltje. 'S ochtends als ik wakker word en 's avonds als ik in bed lig heeft hij een momentje dat 'ie even loopt te trappelen en bewegen. Maar voor de rest is het een rustige baby.
    Ik voel hem wel voldoende hoor! Tussendoor geeft hij ook trapjes of dat hij beweegt, maar niet heel de dag door.

15. Thauma

Thauma Fanatiek lid

Sep 14, 2011
    2,127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Drukte is vaak een goed teken. Rustig is dan weer niet perse een slecht teken... dat is het pas als weinig tot niets voelt.

Hier ook een druktemaker, helemaal sinds ie gedraaid is en netjes met zn bolletje naar beneden ligt. Ik denk dat ie blij is met de nieuw verworven vrijheid voor armpjes en beentjes. Hij ontwikkelt zijn spiertjes in ieder geval goed :)

16. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    4,337
    1
    0
    Almere
    Ons kindje was niet heel druk in de buik. Af en toe wel eens. Maar nu is het echt een mega druktemaker! Slaapt ook heel weinig ;)

17. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

Sep 24, 2012
    2,256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Mijn kindje is ook super druk vanaf dat ik haar goed kon voelen tot nu. Zelfs nu ze eigenlijk niet meer veel plaats heeft, duwt en schopt draait en weet ik veel wat ze nog allemaal daarbinnen uitvoert haha. Ik kan daar echt van genieten, oke onder mn ribben in is minder fijn, maar voor nu geniet ik er nog van. Straks wordt het zo stil in mijn buik ;)

18. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

Aug 29, 2012
    1,834
    0
    36
    Female
    Limburg
    Hier een verschrikkelijk druk kindje in de buik en nu ook uit de buik. Hahaha

19. Pietel

Pietel Actief lid

Mar 21, 2013
    385
    31
    28
    Bedankt voor alle reacties!
    Dit stelt mij wel gerust! Zowel de vk als de dame die de 20 weken echo bij mij deed, gaven aan dat het wel een enorme druktemaker is en toen viel het nog wel mee...hij is nu nog veeeel drukker! Ik was er wat onzeker van geworden, maar jullie reacties stellen mij gerust!

20. Kiera

Kiera Fanatiek lid

Dec 19, 2011
    1,125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Ach het zegt helemaal niks hoor! ;)
    Hier had ik ook een heel druk mannetje in mijn buik. Na de geboorte was het een rustig mannetje. Nu weer iets drukker. Hij kan zichzelf in ieder geval prima vermaken. :D

Share This Page