hoi allemaal, nooit heb ik via FB meegedaan aan een winactie. Toch heb ik me laten verleiden en mijn gegevens ingevuld, waaronder adres en telefoonnummer. Nu blijkt het oplichting te zijn Al snel werd ik gebeld door een onbekend nummer. Na Google erachter gekomen dat dit oplichters zijn en nummer geblokkeerd. Nu krijg ik een sms zonder nummer eraan gekoppeld dat ik morgen een afspraak heb bij een kapper. Je raad het al die heb ik niet. Wat kan ik nu het beste doen? Baal er zo van, ik heb ook mijn adres afgegeven. Alvast bedankt voor de tips.
Misschien is er nog wel een betere oplossing, maar ik zou alles maar gewoon negeren en hopen dat het snel overwaait. Dus niet reageren op smsjes en telefoontjes van onbekende nummers. Mochten bedrijven je bellen voor bestellingen of afspraken, die niet van jou af komen dan zou ik het gewoon maar uitleggen. Mocht het al te bont worden dan zou je van nr kunnen veranderen, maar dat lijkt mij heel erg veel gedoe. Zou liever maar afwachten en hopen dat de sh#tstorm meevalt. Succes!