nadat we gisteren het nieuws hadden gekregen dat het HCG aan het dalen was en er geen zwangerschap meer was .... heb ik gisterenavond een flinke borrel genomen ( meerdere )...dat was nog niet zo erg , maar het is geïndigd in een vrijpartij met mun mannetjuh ..ook nog niet zo erg maare er was ons op het hart gedrukt dat we niet mochten vrijen zonder condoom en dat is juist wat we vergeten waren ..vanmorgen kwam dus dit besef...kan dit heel erg kwaad ? heb ik nu eerder kans op infectie ...? greetz asjuh
als je bloedingen hebt wel. zou het in ieder geval dan rustig aan doen. en wachten tot dat gestopt is.
Ha Asjuh, Wat ontzettend vervelend voor je. Ik kan me goed voorstellen dat je gisteren een paar flinke borrels genomen hebt. (Ik trek vanavond ook maar eens een flesje wijn open) Ik weet niet of je al bloedverlies hebt, maar dan is het zeker niet handig om zonder condoom te vrijen. Ik wil je in ieder geval veel sterkte toewensen voor de komende tijd en dat je hopenlijk maar gauw weer zwanger mag worden en blijven! Knuffel, Loca.
nee geen bloedverlies ....heb ook de vraag voorgelegt bij de verloskundige ....en gelukkig hoef ik me geen zorgen te maken Qua infectie De gyn. drukte dit op ons hart ivm kans op nieuwe zwangerschap ( alsof mijn hoofd daar nu naar staat zeg ) thx asjuh
ik heb ook een miskraam gehad maar mij is helemaal niet verteld dat ik moet vrijen met condoom ik wist ook niet dat dat moest we hebben ongeveer anderalve week naar de miskraam weer gevreeen ik had geen bloed verlies maar zou het erg schadelijk zijn om nu al zo snel weer zwanger te raken dan ?
ik sluit dit topic, omdat je deze vraag ook bij de verloskundigen gesteld hebt. die laat ik staan, dan doe ik deze op slot