Dankjewel dora26 Ik ga wachten met verder testen Maak mezelf weer gek he Had mezelf zo belooft dit niet te doen 😂😂 Wil maandag nog een kr test gaan doen Mocht er wat zijn dan moet het dan wel opgelopen zijn
Tuurlijk heb ik me niet aan me woord gehouden en nu alweer getest hahaha anders zou ik toch niet mezelf zijn haha Ik denk dat het er heel hoopvol uitziet Wat zien jullie ? Hoop dat jullie nog even willen kojken voor me Vast bedankt 😊
Dankje Bell Jaaaa zo spannend dit ! Heb er wel hoed gevoel bij Die van vandaag is echt stuk donkerder als de 18 de Foto s zijn best slecht denk ik met telefoon gemaakt
Ik wil hier ook graag even reageren.. Spannend zeehond! de testen lopen mooi op. En ik snap jou testdrang heel goed. Ik heb namelijk een soortgelijk verhaal.. Ik kreeg 7dpo bij het afvegen ineens een veegje oud bloed. Waarna ik een paar dagen vaker een veegje tegen ben gekomen. borsten stonden ook op knappen, dus voor de zekerheid een testje gedaan en ook precies dezelfde kruitvat test als die van jou met een licht streepje erop. Echter heb ik nog steeds last van het bloedverlies, dus ik ben mijn hoop eigenlijk al kwijt. ik zit nu op 4 dagen voor nod.
Spannend vlinder kan natuurlijk ook innestelingsbloeding zijn ?? Wanneer heb je getest ? En daarna ook nog getest ? Ik had vorige maand ook hele week positief getest maar dat werd een mk met vier weken maar die testen liepen ook niet op Nu wel dus heb nu hoop al durf ik niet te hopen haha