Dankje liah 😊 Hopen dat het goed blijft gaan Dinsdag is me nod Streepje loopt langzaam op hoor je ziet wel gelijk in de verte wat maar duurt effe voor gekleurd is Streepje is wel verdubbeld met de 18 de Maar wil hem nog wel donkerder hebben voor ik het echt geloof
Ik geloof wel dat deze testen gaan oplopen😊😊 Zijn nu al mooi gekleurd! Helaas heb ik vandaag weer een kruitvattest gedaan en ik zag geen streepje helaas. Ook de wibra tedt van gisteren blijkt urine ophoping te zijn . Ik had gisteren hwel geconcentreerde urine. De sensitest casette was vannochtend weer wit 😯😯 Dus ben zelf niet zo hoopvol meer! Wel vreemd van de andere kruitvattesten die wel een streep gaven!
He bah meen je niet !! Wat is dat toch vervelend !!! Ik heb ook vKer positief getest met kr Rond me eisprong bleek achteraf ! En vorige maand voor NOd dus dat werd mk als je het zo mag noemen ! Als je niet test weet je niks Maar balen zou effe paar dagen wachten dan wand nu doortesten is zonde ban je testen ! Zal voor je duiem. Wanneer was jou nod ook alweer ??
Je hebt gelijk. Testen heeft nu geen zin. Mijn eisprong was al op 11 juni gebruik ook ovulatietesten en doe ook elke dag tempen. Het is zeker effe flink balen😕😕 Maar heb nog wel hoop mijn temperatuur is nog steeds 37.1! We wachten af. We houden elkaar op de hoogte!! ☺☺
Tjee zeehond.... Spannend zeg! Lijkt ook wel voorzichtig op te lopen.. Ik heb ook dinsdag mijn nod... Alleen is er bij mij een terugplaatsing geweest, dus embryo was al 7 dagen oud... Ik heb hoop voor je
Denk dat hij ni alweer opgelopen is vergeleken met vanmorgen Deze is net gedaan en nog niet eens opgedroogd Gelukkig heb ik nu geen testen meer pfff wat een verslaving 😂 Denk dat ik er nu mee stop en het wel geloof , mocht ik gaan bloeden zie ik dan wel weer Wat denken jullie ??
Niet zo vaak na mekaar testen. laat er een paar daagjes tussen Makkelijker gezegd dan gedaan i know maar met vaker testen op een dag kan je jezelf alleen maar onzeker maken! Succes
die laatste is prachtig meis kijk naar de mooie roze kleur, en echt ik ben niet verbaasd dat de digi nog negatief aangeeft echt die heeft meer hcg nodig, je ziet nu de mooie roze kleur tevoorschijn komen en precies zo gingen mijn testen dus meid ik ga je gewoon al voorzichtig feliciteren want dit is echt positief
Dankjewel meiden 😊 Ik voel me zo happy ! Ik ga ni geen testen meer doen hoor Die digi had ik nog liggen van vorige maand dus vandaar ik die gebruikte alleen gewoon te vroeg maar ga geen nieuwe halen Heb al zoveel geld aan testen uitgegeven hahah ok ben GEwoon hartstikke zwanger ✌️😊