Hoihoi, Beetje onverwacht dit, gistermiddag getest en die was gewoon negatief. vanochtend getest en als je het mij vraagt is ie kei positief! De hartjes op mn lijstje geven aan wanneer er geklust is, vriendlief is vanochtend voor een week naar duitsand vertrokken maar gisteravond dus wel geklust! heeft het dan een beetje kans van slagen? pffff zenuwen hihi
Je mag alleen nooit met ochtend urine testen bij gewone ovulatie testen en je ei springt past tussen 24-48 uur na de test
Thx, was niet mn eerste plas hoor! maar vanmiddag nog maar eens testen denk ik, kreeg net een appje dat vriendlief vanavond nog wel thuis slaapt en morgen vertrekt! Toch maar even gezellig maken dus
Zoals ik het kan beoordelen is hij nog niet positief, streepje moet even donker of donkerder zijn, en dat is hij nog niet.
Ik heb inderdaad ook het idee dat de teststreep nog niet net zo donker is als de controlestreep. Zou nog wel even door testen dus!
Net nog een testje gdn en die is nog iets lichter, kan natuurlijk zijn omdat die niet zo geconcentreerd is. ik denk dat ie morgen echt knal is, vnvd laatste kans om te klussen en dan pas weer van het weekend :/ Thx meiden