Dank jullie wel meiden. Ben ook super blij hoor! En ook opgelucht natuurlijk. Ik hou jullie zeker op de hoogte. Liefs. Ehm, aan de moderators; ik weet niet of mijn topic hier 'mag' staan aangezien ik niet officieel in de MM zit. Maar ik vind het wel leuk om hier verder te kletsen namelijk.
He Vanilia, Super goed nieuws zeg.....heb je verhaal een tijdje geleden gelezen en ik vond het gewoon te gek voor woorden. Gelukkig staan ze nu open voor IUI en dat zal een hele geruststelling zijn voor jullie. Ik wens je heel veel succes met de onderzoeken en hoop dat jullie snel verder kunnen. gr Maaike
Lief van je Maaikie. Ik vind het wel spannend nu met de vervolg onderzoeken en ik merk dat mijn humeur en instelling nu veel positiever is geworden. Ik kan er weer even tegenaan voor een tijdje . Jij ook veel succes heh meid. Liefs.
Hee, wat fijn zeg! Dan is het toch maar goed dat het een team is he, en dat je niet van 1 persoon afhankelijk bent. Heel veel succes met de onderzoeken! xxx
Hey meis, Super dat ze toch verder gaan met de odnerzoeken. Staat je mannetje er ook helemaal achter? Heel veel succes en sterkte meid. Liefs Zora
Meiden bedankt. Het is heel eng ja om van èèn iemand afhankelijk te zijn. Gelukkig was dat nu dus niet zo! Op zich vindt mijn man het niet vervelend maar die zaadtesten begint hij wel vervelend te vinden onderhand . Dus ik beloofde dat dit echt de laatste zou zijn (zei ik de laatste keer ook.... ). Alleen heeft hij niet zo'n haast om vader te worden. Hij vindt net als de gyn eigenlijk dat er niks aan de hand is en we het gewoon zijn beloop moeten laten gaan en het zelf moeten proberen. Kon ik maar net als hem denken. Ach een paar onderzoeken kunnen kunnen geen kwaad. Liefs.