zo teleurgesteld

Discussie in 'De lounge' gestart door Sakinah, 30 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Precies! Goed kijken is het allerbelangrijkst! Iedere straat die je inrijd meteen scannen..
    Ik heb trouwens tegen niemand verteld wanneer ik op moet,alleen mijn vriend en mn ouders weten het. M'n schoonmoeder zit wel te vissen maar ik hou lekker mn mond dicht.

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik ga straks helemaal niemand vertellen wanneer ik voor het eerst op moet, alleen mn moeder omdat die dan moet oppassen :p En misschien mn man, als ik mn mond niet kan houden.
    Ik kan al die extra zenuwen van succeswensen en het komt goed, er echt niet bij hebben.

3. hulkie

hulkie Actief lid

12 feb 2010
    218
    0
    0
    hier ook 5x erover gedaan, dat staatsexamen is echt heel rustig, heb eerst een kop thee gedronken met examinator.
    ik wist op een gegeven moment ook niet meer wat ik er nog aan moest doen, de ene keer keek ik te weinig, de volgende keer keek ik teveel...
    de examinator van staatsexamen zei: ik weet niet waarom ze jou steeds hebben laten zakken, je rijd harstikke goed.

succes meid, volhouden. en desnoods dan een staatsexamen. dan haal je hem zeker.
    niet opgeven in ieder geval.

4. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    ik ben er ook pas de 4de keer doorgekomen er is nog hoop ik was heel zenuwachtig voor de examen heb toen pilletjes bij de ha gehaald

Deel Deze Pagina