Precies! Goed kijken is het allerbelangrijkst! Iedere straat die je inrijd meteen scannen.. Ik heb trouwens tegen niemand verteld wanneer ik op moet,alleen mijn vriend en mn ouders weten het. M'n schoonmoeder zit wel te vissen maar ik hou lekker mn mond dicht.
Ik ga straks helemaal niemand vertellen wanneer ik voor het eerst op moet, alleen mn moeder omdat die dan moet oppassen En misschien mn man, als ik mn mond niet kan houden. Ik kan al die extra zenuwen van succeswensen en het komt goed, er echt niet bij hebben.
hier ook 5x erover gedaan, dat staatsexamen is echt heel rustig, heb eerst een kop thee gedronken met examinator. ik wist op een gegeven moment ook niet meer wat ik er nog aan moest doen, de ene keer keek ik te weinig, de volgende keer keek ik teveel... de examinator van staatsexamen zei: ik weet niet waarom ze jou steeds hebben laten zakken, je rijd harstikke goed. succes meid, volhouden. en desnoods dan een staatsexamen. dan haal je hem zeker. niet opgeven in ieder geval.
ik ben er ook pas de 4de keer doorgekomen er is nog hoop ik was heel zenuwachtig voor de examen heb toen pilletjes bij de ha gehaald