Binnenkort gaan wij 5 dagen (Midweek) naar centerparcs 2,5 uur rijden hier vandaan. Ik heb een lijstje gemaakt wat we mee moeten nemen voor ons zoontje (21 maanden ) maar weet niet of het lijstje compleet is . Willen jullie meekijken ? Dit is de 1e keer dat we weg gaan , weet ook niet of het teveel of te weinig is ? 4 rompers 2 hemd 2 onderbroek 2x zwembroek 3 shirts lange mouw 5 shirt korte mouw 2 x vestje 1 x zomer jasje . 4 lange broeken 2 korte broeken Sandalen Schoenen Sokken Hoedje Zwemluiers Luiers 4 handdoeken 1 strandlaken 1 pak nutrilon zwembandjes 1 fles carvancetivan Zonnebrand Speelgoed Pleisters Muggenzalf Tekentang Vallen en stoten gel Kinder paracetamol 2 speentjes . Sapfles Tandenborstel Tandpasta Shampoo Bumba , nijntje en woezel pip dvd Alvast bedankt voor het mee kijken .
Ik ga binnenkort ook zelfde situatie dus bedankt voor je lijstje ik zie geen thermometer staan eigenlijk? En vitamines D Billendoekjes Olie/bodylotion 'Nieuw' speelgoed Kinder lepeltje buggie Sudocreme Slaapzak Snoetpoetsdoekjes Potje fruit en avondeten voor de makkelijke dagen?