Nou lekker dan! Daar zou ik idd ook niet blij van worden. Ik hoop voor je dat ze met een goede oplossing komen, want dit is niet normaal!
Helaas vandaag niets meer vernomen hopelijk morgen maar weer! Ik heb goddank een onbeperkte belbundel dus ik kan ze blijven bestoken
Ik had tijdens de bezorging er al iets over gezegd en dit ook op de bon gezegt, maar goed ik heb vaker met dit bijltje gehakt. Zelf de Ikeabezorgdienst heeft mij een keer bedreigd toen ik de bestelling wilde controleren, hij was al veel te laat en zou daardoor nog later komen. Mijn man heeft toen de politie gebeld, die was bang dat de bezorger mij iets aan zou doen! Ikea is diep door het stof gegaan en die externe bezorgdienst hoeft bij mij niet langs te komen.
Probleem was dat ik op dat moment mijn peuter had rondlopen en mijn dochter aan het huilen was omdat ze nu in de eenkennigheidsfase zit dus ik had mijn aandacht bij dochter. Ze waren ook echt met 10 minuten weg! Toen ik dus op mijn gemak alles ging na lopen bleek dus 1 stoel beschadigd dus ik loop naar de keuken om een natte doek te pakken (had dat gat toen nog niet gezien) en zag hoe mijn vloer eraan toe was
ze zijn dus niet bepaald netjes omgegaan met de spullen van een ander.. wat een aso's zeg! hoop dat je een nette oplossing krijgt. gelukkig zelf nog nooit geen problemen gehad omdat we grote dingen altijd zelf ophalen.
Ik denk dat ik nog een keer ga bellen. Ik heb het idee dat ik hier nog wel een paar weken achteraan moet bellen (het is natuurlijk niet fijn als je personeel iets sloopt en ik snap dan ook wel dat ze er extra lang over doen)
Nou ze gaat vandaag in de loop van de dag de bezorgers bellen. Vanochtend zat mijn jongste dus al aan het losgelaten kurk te pulken en vertel een baby van 9 maanden maar dat dat niet mag. Tot nu toe stopt ze het nog niet in haar mond maar dat is een kwestie van tijd. Baal wel ontzettend maar heb het gevoel dat als ik het op zijn beloop laat hun dat ook gaan doen.
Pff, niet leuk. Maar ik vrees er een beetje voor. Die stoel dat zal wel in orde komen. Maar wat jouw vloer betreft is het natuurlijk jouw woord tegen dat van diegene die geleverd heeft. Als hij zegt dat jouw vloer al beschadigd was, dan kan jij niks bewijzen natuurlijk. Tenzij je recente foto's hebt waarop duidelijk blijkt dat er ervoor geen beschadiging was.
Euhm ik maak 100 foto's per dag van mijn kinderen haha wellicht staat er wat tussen Maar dit is zo niet leuk! Er komen vandaag ook hoezen over de bank (pek handjes, katten haren etc)
Wij hebben een soortgelijke situatie gehad; we waren net verhuisd en hadden een nieuwe koelkast besteld. De bezorgers reden enorme krassen in de pas geschuurde en gelakte parketvloer. Mijn partner is gelukkig advocaat dus die heeft er werk van gemaakt maar dat ging nog niet zonder slag of stoot. De tip die ik je iig kan geven is dat je je niet moet laten afschepen met een la-la-la-oplossing. Succes!
zo dan!! Wat een slechte service. Wij hebben het een x gehad met de tapijtlegger. Nieuw huis, vloerbedekking was het laatste dat nog moest gebeuren. En ik snap dat het lastig is en dat ze te veel tapijt hebben en het op maat moeten snijden, maar er waren echt supergrote stukken van ons nieuwe behang afgeschaafd. Op zichtbare plekken ook. Echt zo vreselijk frustrerend. Ik hoop dat ze je netjes tegemoet komen