Zo teleurgesteld

Discussie in 'De lounge' gestart door wachtend, 11 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Damn, zeker niet netjes van ze, hopelijk komen ze met een nette oplossing voor je!

2. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Nou lekker dan! Daar zou ik idd ook niet blij van worden.
    Ik hoop voor je dat ze met een goede oplossing komen, want dit is niet normaal!

3. wachtend

wachtend Niet meer actief

Helaas vandaag niets meer vernomen hopelijk morgen maar weer!

Ik heb goddank een onbeperkte belbundel dus ik kan ze blijven bestoken ;)

4. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Ik had tijdens de bezorging er al iets over gezegd en dit ook op de bon gezegt, maar goed ik heb vaker met dit bijltje gehakt.
    Zelf de Ikeabezorgdienst heeft mij een keer bedreigd toen ik de bestelling wilde controleren, hij was al veel te laat en zou daardoor nog later komen.
    Mijn man heeft toen de politie gebeld, die was bang dat de bezorger mij iets aan zou doen!
    Ikea is diep door het stof gegaan en die externe bezorgdienst hoeft bij mij niet langs te komen.

5. wachtend

Probleem was dat ik op dat moment mijn peuter had rondlopen en mijn dochter aan het huilen was omdat ze nu in de eenkennigheidsfase zit dus ik had mijn aandacht bij dochter. Ze waren ook echt met 10 minuten weg! Toen ik dus op mijn gemak alles ging na lopen bleek dus 1 stoel beschadigd dus ik loop naar de keuken om een natte doek te pakken (had dat gat toen nog niet gezien) en zag hoe mijn vloer eraan toe was :(

6. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

6 jul 2015
    1.714
    468
    83
    Vrouw
    Pff daar ben je mooi klaar mee! Succes er mee...

7. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    Jeetje succes ermee

8. Desjavu

Desjavu Actief lid

29 dec 2015
    306
    0
    0
    Succes ermee, heel vervelend en absoluut niet normaal nee!

9. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Jemig, wat een domper. Hoop dat alles fair wordt opgelost.

10. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    Jee, wat een lompe bezorgers! Hopelijk wordt het goed opgelost.

11. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Jeetje ik snap dat je daar niet blij van wordt. Ik ben benieuwd hoe het afloopt

12. jippie01

jippie01 Bekend lid

25 mrt 2011
    846
    114
    43
    Vrouw
    Pfff daar zou ik ook flink van balen op z'n zachtst gezegd. Hopelijk komen ze snel met een oplossing

13. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Wow. :$

14. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    ze zijn dus niet bepaald netjes omgegaan met de spullen van een ander..
    wat een aso's zeg!
    hoop dat je een nette oplossing krijgt.
    gelukkig zelf nog nooit geen problemen gehad omdat we grote dingen altijd zelf ophalen.

15. wachtend

Ik denk dat ik nog een keer ga bellen. Ik heb het idee dat ik hier nog wel een paar weken achteraan moet bellen (het is natuurlijk niet fijn als je personeel iets sloopt en ik snap dan ook wel dat ze er extra lang over doen)

16. wachtend

Nou ze gaat vandaag in de loop van de dag de bezorgers bellen. Vanochtend zat mijn jongste dus al aan het losgelaten kurk te pulken :( en vertel een baby van 9 maanden maar dat dat niet mag.
    Tot nu toe stopt ze het nog niet in haar mond maar dat is een kwestie van tijd.
    Baal wel ontzettend maar heb het gevoel dat als ik het op zijn beloop laat hun dat ook gaan doen.

17. Emilie69

Emilie69 Niet meer actief

Pff, niet leuk. Maar ik vrees er een beetje voor. Die stoel dat zal wel in orde komen. Maar wat jouw vloer betreft is het natuurlijk jouw woord tegen dat van diegene die geleverd heeft. Als hij zegt dat jouw vloer al beschadigd was, dan kan jij niks bewijzen natuurlijk. Tenzij je recente foto's hebt waarop duidelijk blijkt dat er ervoor geen beschadiging was.

18. wachtend

Euhm ik maak 100 foto's per dag van mijn kinderen haha wellicht staat er wat tussen ;)
    Maar dit is zo niet leuk! Er komen vandaag ook hoezen over de bank (pek handjes, katten haren etc)

19. ellessinia

ellessinia Actief lid

13 nov 2014
    499
    477
    63
    Wij hebben een soortgelijke situatie gehad; we waren net verhuisd en hadden een nieuwe koelkast besteld. De bezorgers reden enorme krassen in de pas geschuurde en gelakte parketvloer.
    Mijn partner is gelukkig advocaat dus die heeft er werk van gemaakt maar dat ging nog niet zonder slag of stoot. De tip die ik je iig kan geven is dat je je niet moet laten afschepen met een la-la-la-oplossing. Succes!

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    zo dan!! Wat een slechte service. Wij hebben het een x gehad met de tapijtlegger.
    Nieuw huis, vloerbedekking was het laatste dat nog moest gebeuren. En ik snap dat het lastig is en dat ze te veel tapijt hebben en het op maat moeten snijden, maar er waren echt supergrote stukken van ons nieuwe behang afgeschaafd. Op zichtbare plekken ook. Echt zo vreselijk frustrerend.
    Ik hoop dat ze je netjes tegemoet komen

Deel Deze Pagina