Zo teleurgesteld

Discussie in 'De lounge' gestart door wachtend, 11 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GailH90

    GailH90 Actief lid

    4 mei 2015
    395
    67
    28
    Ik zou als ik jou was echt even langs een rechtsbijstandbureau gaan (zoals het juridisch loket, rechtswinkel), want dit mogen ze niet zo afschuiven. Kan dan wel in hun voorwaarde staan, maar hoogstwaarschijnlijk vallen deze onder de zwarte lijst en is het dus gewoon niet geldig.
     
  2. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Idd, prima als zij het tot de voordeur leveren, maar als ze vervolgens tóch je drempel over gaan en iets stuk maken, dan is dat toch gewoon hun verantwoordelijkheid?! Zo makkelijk kun je dat niet afschuiven.
     
  3. Deliana

    Deliana Niet meer actief

    Eens. Ik zou echt even langs het juridisch loket of de rechtswinkel gaan, waarschijnlijk is dit niet rechtsgeldig.

    Daarnaast zou ik ook iig de schade bij je eigen inboedelverzekering melden (dit moet meestal binnen 3 of 5 dagen). Mocht het nu echt op niets uitlopen, dan heb je iig een goede kans om het op te lossen via je eigen verzekering.
     
  4. Charlie11

    Charlie11 Actief lid

    10 aug 2012
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hebben ze geen Facebookpagina waar je iets op kan zetten? Vaak volgt er dan wel actief!
     
  5. Clivia

    Clivia Bekend lid

    12 jul 2014
    843
    103
    43
    NULL
    NULL
    Hier moet die winkel voor verzekerd zijn, bedrijfsaansprakelijkheid.
    Ik zou er nog wel even wat moeite en energie tegenaan gooien.
    Waarschijnlijk hopen ze er gewoon makkelijk vanaf te komen.
     
  6. wachtend

    wachtend Niet meer actief

    Juridisch loket e.d. moet je op een bepaald inkomen zitten alles daarboven mag je niets meer vragen. Een advocaat in de arm nemen (die van mij doen allemaal strafrecht op een advocatenkantoor) dus die kan ik niet inhuren kost enorm veel geld en de kans dat we verliezen is aanwezig en de kosten van de advocaat loopt enorm op dus daar zitten we ook mee.

    Ik weet in ieder geval dat ik daar nooit geen meubels meer ga halen en ik hoop dat de fax van de bedrijfsleider toch nog wat gaat uithalen maar de kans dat ze nu met hun hakken in het zand gaan ook wat betreft de stoel is aanwezig.

    En ik heb echt geprobeerd een hoger iemand te pakken te krijgen maar verder dan de klantenservice kom je niet. Zelfs niet als je naar de winkel gaat.

    We hebben nu in ieder geval onze tussenpersoon gesproken van de verzekering en die gaat in conclaaf met onze verzekering erover.

    Ze zijn dus ook al bekend bij Radar dus daar zitten we ook nog eens mee. Hadden we dit maar eerder geweten! Helaas gingen we in een opwelling voor nieuwe banken en waren al expres niet naar de goedkopere winkels gegaan :(
     
  7. Sam86

    Sam86 Fanatiek lid

    16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Laat mij eens raden.... Woonsquare?
     
  8. Sam86

    Sam86 Fanatiek lid

    16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Lijkt erg op ons probleem wat inmiddels 1 jaar loopt...
     
  9. wachtend

    wachtend Niet meer actief

    Ik zeg niets ;)
     
  10. Sluffie

    Sluffie Lid

    22 mei 2015
    93
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    #70 Sluffie, 12 jan 2016
    Laatst bewerkt: 12 jan 2016
    Jeetje, die voorwaarde is niet helemaal jofel volgens mij. Die zou zomaar onder de noemer 'onredelijk bezwarend' kunnen vallen (hier ben ik mee afgestudeerd). Dat zou onderhand betekenen dat wanneer ze jouw meubels plaatsen je halve huis mogen vernielen en er nog mee wegkomen ook!? Ik zou blijven bellen en schrijven en alles noteren en hen een termijn geven om te herstellen en doen ze niets dan de herstelkosten op hen verhalen. Het juridisch loket kan je vast op weg helpen (gratis).

    P.s. Deurwaarders geven vaak ook juridisch advies en weten hoe ze de kosten kunnen verhalen. Niet perse goedkoop maar ook niet zo duur als een advocaat. Reken uit of het de moeite waard is. (Advies en dienstverlening moet niet duurder zijn dan het herstel van jouw vloer, maar daarin kunnen ze je vast adviseren)
     
  11. Sam86

    Sam86 Fanatiek lid

    16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Wij hebben (voor ons)een fortuin betaald voor een bankstel. Binnen 3 maanden viel die letterlijk uit elkaar. Hun oplossing: Wij nemen hem terug dan krijgt u 150 euro. Moesten wij hem wel zelf naar Almere brengen. Dus na aftrek huur aanhanger en brandstof hou je niks over. Van dat bedrag kunt u een prima bank bij de kringloopwinkel halen! (Ja dat heeft ze echt meerdere malen herhaald en staat ook zwart op wit)

    Zonder rechtsbijstand doe je weinig tot niks met die lui. Wij zitten nu letterlijk op de vering van ons bankstel dus zullen idd binnenkort een tweedehands bank moeten neerzetten op de plaats van ons bankstel van 1 jaar. Schandalig! Ik hoop dat ze jullie beter helpen....
     
  12. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    12.258
    11.864
    113
    Ow nee, dat is echt erg zeg. Dat zijn gewoon criminele praktijken. Dat zo'n bedrijf nog bestaat met zulke slechte service en reclame.
     
  13. wachtend

    wachtend Niet meer actief

    Ohh dit is wel heel erg en wat zullen jullie balen! Dan valt een klein gaatje nog wel mee in mijn bank maar ik ben wel bang voor wat er dan nog komen gaat in onze bank en stoelen!

    Echt wat een louche praktijken! Hier heb ik gezegd haal onze zooi maar op wij hoeven de bank niet meer en gaan wel kijken voor een andere in een andere zaak, maar daar deden ze dus niet aan. We hebben ook een behoorlijk bedrag betaald in onze ogen maar zitten nu sus met een stukke vloer, een stukke stoel en een paar duizend euro armer.

    Vandaag krijg ik als het goed is een mail wat het kost om onze vloer opnieuw te laten schuren en lakken en wat het kost om onze vloer te laten vervangen.
     
  14. Zusterke

    Zusterke Niet meer actief

    Zat te zoeken op naam van desbetreffende winkel. Kom uit op klacht.nl
    Weet niet of dit iets is voor jullie? Helpen schijnbaar bij het oplossen van je klacht en hebben er ook al vele met deze partij opgelost.
     
  15. Moppiemuis

    Moppiemuis Fanatiek lid

    6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Woonsquare en seats en sofa's is 1 overkoepelende zaak heb ik wel eens gehoord.
    In ieder geval zijn beide even crimineel en slecht in kwaliteit en service.
    Misschien mosterd na de maaltijd, maar ik zou de volgende keer even wat meer info zoeken over een winkel voor je een grote aankoop doet.

    Voor nu hoop ik zo erg dat het opgelost wordt!
     
  16. sannever

    sannever Fanatiek lid

    22 jan 2014
    1.784
    1.580
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik heb ooit gehoord van een soort prepaid rechtsbijstand,als je kijkt op de website van das bv dan word het flexx hulp genoemd.
    Dit is rechtsbijstand voor mensen zonder rechtsbijstand verzekering maar die het wel nodig hebben,misschien kun je er wat mee?
     
  17. wachtend

    wachtend Niet meer actief

    Ik heb eigenlijk vanmorgen de hele tijd aan de telefoon gehangen rechtsbijstand van Das de Flexxhulp, consumentenbond nouja noem maar op en eigenlijk staan we niet sterk daar het een ja/nee spel gaat worden. Ondanks foto's van voor en na kunnen we nog niet hard maken dat hun dat hebben gedaan. Als het voor de rechter komt is het maar net wat de rechter ervan denkt.

    Het is dus echt een gevalletje waarschijnlijk met ze komen ermee weg. :(
    Ik baal zo ontzettend want we waren nog lang niet van plan onze vloer te vervangen maar zijn nu genoodzaakt het te gaan doen.

    Het enige wat ik nog kan doen is de geschillencommissie en ik heb ze nu dus een officiële brief gestuurd waarin ik dit aangeef. Dus dat is afwachten.
     
  18. En als ook dat niet helpt, zoveel mogelijk negatieve reclame maken. Als je in dit topic een paar keer noemt dat je bent opgelicht door Woonsquare of dat je een negatieve ervaring met Woonsquare hebt, dan komt iedereen die googled op Woonsquare in combinatie met iets negatiefs, al uit bij dit topic over Woonsquare en kunnen ze lezen over de klacht die je hebt ingediend bij Woonsquare, maar dat Woonsquare weigert om je klacht op te lossen.

    ( :D )

    Echt, wat een waardeloze reactie van hun kant zeg. Heel lullig als inderdaad blijkt dat je hier juridisch gezien niets mee kunt :(
     
  19. iMoeder

    iMoeder VIP lid

    30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    En even flink je beklag doen op Facebook (je bericht op 'openbaar' zetten), twitter etc wil ook nog wel eens wonderen doen.

    Verder inderdaad Consumentenbond, radar (tv programma) etc
     
  20. Moppiemuis

    Moppiemuis Fanatiek lid

    6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Grinnik ja ik zou ook gewoon de klacht over woonsquare openbaar maken, om mensen te waarschuwen en misschien dat woonsquare dan wel inziet dat het beter is als woonsquare het gewoon netjes oplost, zoals fatsoenlijke mensen en bedrijven doen.
    Maar helaas valt woonsquare niet onde de noemer fatsoenlijke bedrijven.
     

Deel Deze Pagina