Ik zou als ik jou was echt even langs een rechtsbijstandbureau gaan (zoals het juridisch loket, rechtswinkel), want dit mogen ze niet zo afschuiven. Kan dan wel in hun voorwaarde staan, maar hoogstwaarschijnlijk vallen deze onder de zwarte lijst en is het dus gewoon niet geldig.
Idd, prima als zij het tot de voordeur leveren, maar als ze vervolgens tóch je drempel over gaan en iets stuk maken, dan is dat toch gewoon hun verantwoordelijkheid?! Zo makkelijk kun je dat niet afschuiven.
Eens. Ik zou echt even langs het juridisch loket of de rechtswinkel gaan, waarschijnlijk is dit niet rechtsgeldig. Daarnaast zou ik ook iig de schade bij je eigen inboedelverzekering melden (dit moet meestal binnen 3 of 5 dagen). Mocht het nu echt op niets uitlopen, dan heb je iig een goede kans om het op te lossen via je eigen verzekering.
Hier moet die winkel voor verzekerd zijn, bedrijfsaansprakelijkheid. Ik zou er nog wel even wat moeite en energie tegenaan gooien. Waarschijnlijk hopen ze er gewoon makkelijk vanaf te komen.
Juridisch loket e.d. moet je op een bepaald inkomen zitten alles daarboven mag je niets meer vragen. Een advocaat in de arm nemen (die van mij doen allemaal strafrecht op een advocatenkantoor) dus die kan ik niet inhuren kost enorm veel geld en de kans dat we verliezen is aanwezig en de kosten van de advocaat loopt enorm op dus daar zitten we ook mee. Ik weet in ieder geval dat ik daar nooit geen meubels meer ga halen en ik hoop dat de fax van de bedrijfsleider toch nog wat gaat uithalen maar de kans dat ze nu met hun hakken in het zand gaan ook wat betreft de stoel is aanwezig. En ik heb echt geprobeerd een hoger iemand te pakken te krijgen maar verder dan de klantenservice kom je niet. Zelfs niet als je naar de winkel gaat. We hebben nu in ieder geval onze tussenpersoon gesproken van de verzekering en die gaat in conclaaf met onze verzekering erover. Ze zijn dus ook al bekend bij Radar dus daar zitten we ook nog eens mee. Hadden we dit maar eerder geweten! Helaas gingen we in een opwelling voor nieuwe banken en waren al expres niet naar de goedkopere winkels gegaan
Jeetje, die voorwaarde is niet helemaal jofel volgens mij. Die zou zomaar onder de noemer 'onredelijk bezwarend' kunnen vallen (hier ben ik mee afgestudeerd). Dat zou onderhand betekenen dat wanneer ze jouw meubels plaatsen je halve huis mogen vernielen en er nog mee wegkomen ook!? Ik zou blijven bellen en schrijven en alles noteren en hen een termijn geven om te herstellen en doen ze niets dan de herstelkosten op hen verhalen. Het juridisch loket kan je vast op weg helpen (gratis). P.s. Deurwaarders geven vaak ook juridisch advies en weten hoe ze de kosten kunnen verhalen. Niet perse goedkoop maar ook niet zo duur als een advocaat. Reken uit of het de moeite waard is. (Advies en dienstverlening moet niet duurder zijn dan het herstel van jouw vloer, maar daarin kunnen ze je vast adviseren)
Wij hebben (voor ons)een fortuin betaald voor een bankstel. Binnen 3 maanden viel die letterlijk uit elkaar. Hun oplossing: Wij nemen hem terug dan krijgt u 150 euro. Moesten wij hem wel zelf naar Almere brengen. Dus na aftrek huur aanhanger en brandstof hou je niks over. Van dat bedrag kunt u een prima bank bij de kringloopwinkel halen! (Ja dat heeft ze echt meerdere malen herhaald en staat ook zwart op wit) Zonder rechtsbijstand doe je weinig tot niks met die lui. Wij zitten nu letterlijk op de vering van ons bankstel dus zullen idd binnenkort een tweedehands bank moeten neerzetten op de plaats van ons bankstel van 1 jaar. Schandalig! Ik hoop dat ze jullie beter helpen....
Ow nee, dat is echt erg zeg. Dat zijn gewoon criminele praktijken. Dat zo'n bedrijf nog bestaat met zulke slechte service en reclame.
Ohh dit is wel heel erg en wat zullen jullie balen! Dan valt een klein gaatje nog wel mee in mijn bank maar ik ben wel bang voor wat er dan nog komen gaat in onze bank en stoelen! Echt wat een louche praktijken! Hier heb ik gezegd haal onze zooi maar op wij hoeven de bank niet meer en gaan wel kijken voor een andere in een andere zaak, maar daar deden ze dus niet aan. We hebben ook een behoorlijk bedrag betaald in onze ogen maar zitten nu sus met een stukke vloer, een stukke stoel en een paar duizend euro armer. Vandaag krijg ik als het goed is een mail wat het kost om onze vloer opnieuw te laten schuren en lakken en wat het kost om onze vloer te laten vervangen.
Zat te zoeken op naam van desbetreffende winkel. Kom uit op klacht.nl Weet niet of dit iets is voor jullie? Helpen schijnbaar bij het oplossen van je klacht en hebben er ook al vele met deze partij opgelost.
Woonsquare en seats en sofa's is 1 overkoepelende zaak heb ik wel eens gehoord. In ieder geval zijn beide even crimineel en slecht in kwaliteit en service. Misschien mosterd na de maaltijd, maar ik zou de volgende keer even wat meer info zoeken over een winkel voor je een grote aankoop doet. Voor nu hoop ik zo erg dat het opgelost wordt!
Ik heb ooit gehoord van een soort prepaid rechtsbijstand,als je kijkt op de website van das bv dan word het flexx hulp genoemd. Dit is rechtsbijstand voor mensen zonder rechtsbijstand verzekering maar die het wel nodig hebben,misschien kun je er wat mee?
Ik heb eigenlijk vanmorgen de hele tijd aan de telefoon gehangen rechtsbijstand van Das de Flexxhulp, consumentenbond nouja noem maar op en eigenlijk staan we niet sterk daar het een ja/nee spel gaat worden. Ondanks foto's van voor en na kunnen we nog niet hard maken dat hun dat hebben gedaan. Als het voor de rechter komt is het maar net wat de rechter ervan denkt. Het is dus echt een gevalletje waarschijnlijk met ze komen ermee weg. Ik baal zo ontzettend want we waren nog lang niet van plan onze vloer te vervangen maar zijn nu genoodzaakt het te gaan doen. Het enige wat ik nog kan doen is de geschillencommissie en ik heb ze nu dus een officiële brief gestuurd waarin ik dit aangeef. Dus dat is afwachten.
En als ook dat niet helpt, zoveel mogelijk negatieve reclame maken. Als je in dit topic een paar keer noemt dat je bent opgelicht door Woonsquare of dat je een negatieve ervaring met Woonsquare hebt, dan komt iedereen die googled op Woonsquare in combinatie met iets negatiefs, al uit bij dit topic over Woonsquare en kunnen ze lezen over de klacht die je hebt ingediend bij Woonsquare, maar dat Woonsquare weigert om je klacht op te lossen. ( ) Echt, wat een waardeloze reactie van hun kant zeg. Heel lullig als inderdaad blijkt dat je hier juridisch gezien niets mee kunt
En even flink je beklag doen op Facebook (je bericht op 'openbaar' zetten), twitter etc wil ook nog wel eens wonderen doen. Verder inderdaad Consumentenbond, radar (tv programma) etc
Grinnik ja ik zou ook gewoon de klacht over woonsquare openbaar maken, om mensen te waarschuwen en misschien dat woonsquare dan wel inziet dat het beter is als woonsquare het gewoon netjes oplost, zoals fatsoenlijke mensen en bedrijven doen. Maar helaas valt woonsquare niet onde de noemer fatsoenlijke bedrijven.