Staat er nergens in de voorwaarden iets over retourrecht?Bij iedere winkel kan je toch iets terug sturen oid binnen een bepaalde termijn? Volgens mij kunnen ze aan de hand van de krassen zien of dit komt door gesleep met zware voorwerpen,zeker als de breedte er van overeen komt met die van de bank. Omdat je voor en na foto's hebt is het aan te nemen dat het door hun veroorzaakt is. Anders in het uiterste geval via je bank het geld terug halen mits je niet contant betaald hebt dan moeten ze de spullen wel terug halen...
Vindt het echt vervelend voor je en hoop echt dat er een passende oplossing komt! En hopelijk boycot ook zwangerschapspagina ze als ze zo met mensen en spullen omgaan!!
Het is 8 dagen bedenktijd vanaf aankoop, als ik via internet had gekocht had ik wettelijk gezien 2 weken gehad. Dus helaas kan dit niet. Het bedrag storneren kan naar mijn idee alleen met automatisch incasso en niet als er gepint is dus ik heb echt helemaal niets Heb ook nog geen antwoord op mijn mail mogen ontvangen helaas dus ik heb geen idee wat ik nu nog kan doen. Denk dat ik maar met man moet overleggen hoe nu verder. De offerte van een nieuwe vloer is ook binnen en helaas gat dat ons budget nu even flink te boven dus het word kijken naar een goedkoper alternatief. We hebben rekening te houden met 3 katten en 2 jonge kinderen dus het liefst wilde we slijtvast en waterbestendig. Maar de oplossing die we ontdekt hadden kost ons een behoorlijk bedrag dus ik denk dat we er maar zeil in gaan gooien en als we ooit genoeg geld over hebben dat we dan maar voor deze oplossing gaan.
Ik zou even uitzoeken of dit zo mag en of die bedenktijd niet in moet gaan vanaf het moment dat je je product in huis hebt. Het is toch raar dat je niks kunt beoordelen tijdens je bedenktijd, omdat er nog niets geleverd is? Dat is hetzelfde als geen garantie meer krijgen, wanneer je 6 maanden garantie hebt op een laptop en je laptop wordt pas na 7 maanden geleverd Lijkt mij heel krom. Anders moet je ConsuWijzer eens mailen, zij weten echt alles over wat wel en niet mag én hoe het zit als bedrijven dingen in hun voorwaarden zetten die wettelijk gezien helemaal niet toegestaan zijn. www.consuwijzer.nl
Ik heb de consumentenbond gesproken hierover en omdat wij in de winkel het product hadden gezien hebben wij dus vanaf toen 8 dagen bedenktijd en nu niet meer Mijn man zegt nu ook we gaan het even afwachten hoe ze reageren op de mail en anders is het verder zoeken en kijken.
Bezorgvoorwaarden Als het idd woonsquare is, kun je ze wijzen op hun eigen site, ze bezorgen wel in huis, alhoewel ze zich wel indekken tegen schade aan de vloer: Bezorging in huis Woonsquare bezorgt de goederen bij u in huis tegen het overeengekomen tarief. Omdat wij de goederen netjes bij u in huis afleveren, verzoeken wij u daarom om de ingang/ doorgang van uw woning vrij te maken van obstakels zoals schilderijen, fietsen, planten, kinderwagens, kasten enzovoort. Indien mogelijk uw oude goederen (meubels) alvast weghalen, zodat de nieuwe goederen gelijk op de door u aangegeven plek kunnen worden geplaatst. Beschermt u tevens uw vloer en andere kwetsbare eigendommen zo goed als mogelijk (bijv. met dekens of ander beschermend materiaal). Verpakkingsmateriaal zal door de bezorgmedewerkers van Woonsquare weer worden opgeruimd en retour worden genomen.
Dus als je een bank laat bezorgen moet je zelf je vloer gaan afdekken? Daar heb ik nog nooit van gehoord en het zou niet eens in mij opkomen om dat te doen. Het is toch niet meer dan normaal dat bezorgers netjes met jouw huis en spullen omgaan?
Dit is een gevaarlijke regel,op deze manier komen ze bij voorbaat al onder hun verantwoordelijkheid uit.
Maar wist je niet dat WoonSquare en Seats and Sofa's 1 bedrijf is? Ratten zijn het, ik kom er nooit meer. Oplichters!
Ze dekken zich helemaal in zodat niemand ze wat kan maken dat is het nadeel en het is een ja/nee spel en dat weten ze. Hier aan het kijken voor een vloer hebben nu een andere oplossing bedacht even kijken of dit haalbaar is en of we het ook mooi vinden!
Zelfs die gebeld (D.A.S) en ook die zeggen dit is een behoorlijk ja/nee spel waar je nooit van kan zeggen wat de rechter gaat bepalen.
Jemig wat slecht😱 ik zou op elke mogelijke klachten site een klacht schrijven en ook op hun fb site. Dit heeft er bij ons toe geleid dat we toen een nieuwe bank kregen (wel andere winkel keten).
Echt waardeloos dan! Ik had verwacht dat de rechtsbijstand je wel kon helpen. Ze kunnen natuurlijk wel alles in hun voorwaarden zetten, maar het is gewoon belachelijk dat ze dan vrijspel hebben om de boel de vernieling in te helpen.
Ja ze kunnen helpen met een brief sturen kost ons een hoop geld. En zou niets kunnen uithalen, en het hele gebeuren eerst analyseren is nog meer geld. Geld wat we nu beter in een nieuwe vloer kunnen investeren.
Ja dan zou ik het me ook nog eens bedenken. Zelf hebben we twee keer een geschil gehad met klusjesmannen. Rechtsbijstand heeft toen ook een hoop brieven geschreven. Een zaak is zelfs tot aan de rechter gekomen. We hebben daar nooit iets voor hoeven betalen, dat viel allemaal onder de verzekering. Rechtsbijstand heeft ons toen wel voorgesteld om ons een geldbedrag te geven om vervolgens de zaak te laten vallen. De kosten van doorprocederen waren hoger als de kans dat we er geld mee zouden terugkrijgen bij de rechter. Maar het ging ons om gerechtigheid, dus dat voorstel hebben we afgeslagen. Vandaar dat ik dacht dat je met een rechtsbijstandsverzekering wel een goede kans zou maken.
Normaal gesproken wel maar omdat het hun woord tegen dat van mij is hebben we geen kans. En nu net te horen gekregen dat de verzekering zeer waarschijnlijk ook niet gaat uitkeren omdat de vloer geen enkele cent meer oplevert. Zelfs het laten maken is duurder dan de vloer waard is mijn humeur is nu -20
Ik heb niet alles gelezen hoor maar bij veel gestelde vragen van dit bedrijf staat onder mijn bestelling dat ze een CBW keurmerk hebben. Deze hebben zelf ook algemene voorwaarden en hierin staat dat je als klant met een geschil bij hun terecht kan.... Misschien een idee.
Wat ik lees is het CWB er echt voor het bedrijf en niet voor de consument Ik ga ook vandaag proberen er even niet mijn hoofd over te breken wellicht krijg ik daardoor nog een ingeving.
Nee hoor, ze hebben ook een onafhankelijke klachten afdeling en daar kan jij als consument gewoon bij aankloppen. Ik zou even bellen, je weet maar nooit.