Zo trots... en Schrik!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Jeniyah, 17 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Och zo sneu... pffff ook heel erg schrikken, zijn gezicht!!

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ja heerlijk en super dat ze zo goed gaat met zwemmen!

Mijn zoon is met 4 op zwemmen gegaan maar dat was drama, sowieso de te grote groep was voor hem niks... Dus even een jaartje eraf en naar een zwemclub ipv gemeentelijk bad. Maar hij is nu 13 en heeft iets van 14 zwemdiploma's dus dat is goed gekomen ;) ondanks zijn dcd. dochter van 4,5 begint 13 mei met de eerste zwemlessen, ook spannend ;) die is ook motorisch gestoord maar het gaat mij er ook om dat ze ook wat leuks doet zegmaar.

En trouwens, jij kan er toch niets aan doen dat ze viel? Niet schuldig om voelen hoor...

3. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    Ondanks dat ik kind ehbo heb, schrik ik me vaak ook kapot als er wat met een kind gebeurt! Gelukkig heb ik dan wel dat ik bijna meteen weet wat ik moet doen, maar vaak ben je meer geschokt dan dat je wat doet.

4. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje sneu he als ze zo vallen:(.

Ja moet ze na een flinke klap nooit optillen. Ik laat ze altijd liggen, ga ernaast zitten en wacht tot ze zelf weer omhoog komen.

Doen ze dit niet, dan is er vaak meer aan de hand.

Als je zo onzeker bent in je doen en laten na een flinke val of wond van je kindje is een cursus kinder EHBO misschien wat voor je. Dat kan nooit kwaad.

Deel Deze Pagina