Binnenkort weer eens zwemmen. De babyfloat vindt ze leuk maar is ze nu groot voor. Zou ik een swimtrainer of gewone bandjes (armen en middel) aanschaffen?
Ik zou voor gewone bandjes gaan - wel kijken of je kleintjes kan vinden. En ik zou alleen voor vleugeltjes gaan. Ik geloof niet dat iets van een kurk idee nu al iets toevoegt verder.
hier tot nu toe de swimtrainer gebruikt, maar nu hij loopt gaan we voor bandjes. dus loopt ze, dan bandjes.
wij hebben zwemvleugeltjes voor in een pierenbadje en voor in het diepe ook een zwemband voor om zn middel.
Zwembandjes is hier geen succes. Swimtrainer wel. Ze gaat sinds kort ook echt al met haar voetjes trappelen en gaat best hard vooruit
Hier zwembandjes, zoon vind het echt fantastisch. Heeft in centerparcs het hele 60 cm bad rond gelopen en gezwommen. Hij genoot er echt van!!!
Vanaf een half jaar zwembandjes om de armen en een zwemband om zijn middel. Hij heeft een hekel gehad aan de baby float. Kon hij niet spetteren.
Zwembandjes om de armen. Swimtrainer was hier bij allebei geen succes. Het beperkt ze te erg in hun bewegingsvrijheid, in het water en zeker bij het klimmen op de kat en op de kant.
Hier bij beide zwembandjes (13 mnd en ruim twee jaar) en als we in water gaan waar ze niet kunnen staan een band om de middel. De oudste zwemt nu echt het 25 meter bad over