Ik wil het van de daken afschreeuwen! Ik ben zo ongelooflijk trots op de jongste. Nu na alle ellende kan ik eindelijk genieten na 5 maanden. Miss dat de meeste het weten, maar hij heeft ver-reflux + verdenking op kma. En nu heeft hij de juiste medicatie + melk heeft is hij 180 graden omgedraait. Maar omdat dit de tweede is wilde ik eigenlijk dat hij er net zo traag over zo doen als de oudste, omdat ik nu weet uit ervaring dat het allemaal zo snel gaat bij die kleintjes. Ik kan nu/ durf nu eindelijk met zn drieƩn over straat te gaan zonder dat ik op mijn tenen loop... Maar hij gaat veel sneller als de oudste..hahahaha Wat ik eigenlijk bij de oudste wilde en dacht. Doet de jongste nu en dat is met alles zo. Hij heeft zijn eerste tandje al (5,5 maand) van rug naar buik en andersom (3,5 maand) Brabbelen doet hij al heel jong. En nu wil hij ook echt gaan staan (wel met beetje hulp) Weet niet of het goed is, maar heeft er de grootste lol in... Kwa gewicht zit hij boven het gemiddelde. Zit nu al in maatje 74... Hij is dus nu helemaal baby af en terwijl hij met een geboorte gewicht geboren was van 3060 gram... Voor alle moeders die een moeilijk kindje hebben of een moeilijke tijd door gaan met reflux kindje of kma... Geniet van de kleine momentjes ookal huilt kindje veel, want het gaat super snel!! Nog even een vraagje aan jullie....?? Als hij nu op zijn buik ligt is hij helemaal gefrustreerd dat hij niet naar voren kan. Herken jullie dit en hoelang heeft het geduurd dat hij/zij daadwerkelijk ging kruipen. De oudste deed alleen maar vliegen..hahah En deed totaal geen moeite en vond het allemaal wel prima, maar de jongste gaat echt helemaal over de zeik dat hij niet naar voren komt en trappelt er flink op los en hij wil zich ook naar voren trekken en ook dat wil niet lukken..hihih Ik wilde dit echt effe kwijt!
ja hoor, die frustratie ken ik. hij rolde hier ook met 3 maanden. tijgeren begon pas met 7 maanden als ik het goed heb, en echt kruipen pas met 10,5. zo opeens kon ie het.