Hallo allemaal, Ik ben 4 weken en 2 dagen zwanger, maar nou moest ik net naar de gynaecoloog en er was nog niks te zien in mijn baarmoeder. Er zat alleen vocht omheen... Is het nog te vroeg of moet ik me nu zorgen gaan maken?
Dag Noessie, 4 weken is best heel kort en volgens mij is er dan ook niet altijd iets te zien.. Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken. Bij mij was er met 4weken ook bijna niks te zien alleen "iets wat op een ringetje lijkt bij de baarmoeder" (na heel lang turen) en heel veel vocht in mijn buik zelf.. Hopelijk is er snel meer te zien! Wanneer moet je weer?
Hoihoi, Ze hebben bloed afgenomen om de hoeveelheid HCG te meten. Als ie aan de lage kant is moet ik volgende week vrijdag pas terug en als ie hoog is moet ik maandag of dinsdag al terug. Dus jij had ook vocht in je buik? Ik heb de morning afterpil geslikt, maar toch zwanger geraakt (het kindje is zeer welkom,hoor) dus ben ik een beetje bang voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap...
Spannend zeg..maar het is echt normaal hoor, rond deze termijn zie je gewoon nog niets...behalve verdikt baarmoederslijmvlies.