Ik heb een tijdje terug een topic geplaatst over alcoholisme. En ik mag met trots mededelen dat mijn man sinds dien geen druppel meer heeft gedronken!! Ik ben zooo trots op hem! Zelfs toen hij alleen weg was met zijn collega's niks! Ik kon het meteen aan hem merken. Een stuk vriendelijker en niet vervelend. Zon fijn gevoel! We zijn er nog lang niet natuurlijk. Zeker met dipjes komt er wel eens een opmerking voorbij als: Pff toen ik nog dronk had ik nu niet zon hoofdpijn etc. Maar het blijft bij opmerkingen. Maar goh.. Een goed begin is het halve werk niet?? Bedankt voor jullie reacties toen der tijd. Dat heeft me enorm geholpen om de confrontatie aan te gaan en hem met de neus op de feiten te drukken. En zie nu..
Ik heb je topic niet gelezen, maar super! Je mag echt trots zijn op je man. En hij natuurlijk ook op zichzelf! En een goed begin is zeker het halve werk. Ik zou zeggen, keep up the good work!
hij heeft in ieder geval de goede instelling nu. zeker een compliment waard. hopelijk houdt hij voet bij stuk.
Ik heb ook je topic niet gelezen maar indd super! Mag je zeker trots op zijn en hij ook op zichzelf natuurlijk! Hopelijk houdt hij het vol, maar dat gaat vast helemaal goed komen met de steun van zijn vrouw!
Ik kan me niet herinneren dat ik je topic heb gelezen maar wil wel zeggen dat het super goed is dat hij het zo goed doet! Daar mag je zeker heel trots op zijn,zulke dingen zijn en blijven heel moeilijk!
daar mag je zeker trots op zijn! jullie zullen nog best wat zware tijden krijgen, maar dat hij nu deze instelling heeft is heel goed!
Dat is zeker iets om trots op te zijn Nu volhouden, maar zo te lezen komen jullie er samen wel.. Fijn dat jij er bent om hem te steunen, dat zal vast niet altijd makkelijk zijn.. Veel succes!