Ik vind het gezellig in het weekend ergens te gaan lunchen of koffie te gaan drinken met vrienden of mn vriend en de kleine man. nu weet ik in amsterdam maar 1 cafe waar ze een kinderstoel hebben. ik weet dat je in den haag bijvoorbeeld " Koffie en Kind" hebt. een leuke tent waar de mamma's lekker kunnen koffie leuten en de kleintjes zich ook goed kunnen vermaken. nu is dat ook weer niet nodig, een kinderstoel alleen zou al genoeg zijn. heeft er iemand een tip in amsterdam?
Ik kan je helaas niet helpen aan een adresje in A'dam, want ik woon zelf in Den Haag. Maar dat koffie en kind is best grappig! Ik kende het helemaal niet. Heb het net even opgezocht op internet. Dus jij bedankt voor de tip!
misschien is het overal in het land hetzelfde? Delifrance er waren 2 kinderstoelen en een speelhoekje voor de kleintjes
Ik neem gewoon meestal de Sack n Seat mee, past om de meeste stoelen en altijd handig als we ergens gaan zitten (of op visite gaan) waar ze geen kinderstoel hebben.
Ja Cafe de Polder Cafe 1900 De Ponteneur Hmm vast wel meer, maar deze schieten me als eerste te binnen. Cafe de Polder is met name op zondag (vanaf een uur of 11) leuk, dan zitten er veel ouders met kinderen. Cafe 1900 is heel schattig, heel kindgericht met speelgoed en zelfs een speciale speelruimte (maar die is wel voor oudere kinderen, omdat het beneden zit en je daar je dreumes/peuter niet zo snel achter laat). De Ponteneur heeft ook speelgoed.
Ik weet trouwens niet hoe oud je kind is, maar je hebt ook mama cafe. mama-cafe amsterdam Zullen denk ik sowieso wel kindvriendelijke plekken zijn Oh wat trouwens ook het fijne is aan de polder: het is ruim opgezet waardoor kinderen lekker hun gang kunnen gaan. Op die zondagen rennen de kinderen gewoon lekker rond en het personeel vindt dat geen probleem Later op de middag is er trouwens wel een live band, dus dat is dan niet meer zo handig met kinderen. Je moet er dus wel op tijd zijn
Nog 1: cafe arts & food. Niet perse gericht op kinderen, wel ruim, rustig, hip en een kinderstoel. Alleen niet geopend in het weekend geloof ik, zit namelijk bij het stadsdeelkantoor. Edit: oh wel op zaterdag geopend, niet op zondag. Ze hebben er wel kleurmateriaal voor kinderen (Ik vind mijn buurt heel kindvriendelijk, we gaan dan ook regelmatig lunchen en mijn oudste vermaakt zich dan kostelijk)