Leren slofjes: moeilijk aan te krijgen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door EdN, 26 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.828
    3.624
    113
    Ik heb voor het eerst leren slofjes voor mijn zoontje besteld, hele leuke van Oxxy. Nu zijn ze net bezorgd en wilde ik ze bij hem aan doen, maar dat gaat haast niet! Alsof ik een minischoenlepeltje nodig heb. Ik heb keurig zijn voetjes opgemeten en als ik ze met zooltje tegen zijn voetje hou zijn ze ook prima.

Is dit normaal voor leren slofjes, moeten die eerst soepel worden of zo? Of heeft mijn mannetje gewoon extreem dikke voetjes of zo? ;)

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    in het begin gaat het inderdaad niet zo handig, als ze wat soepeler zijn gaat het wel beter..

3. Yil

Yil Bekend lid

16 mrt 2011
    919
    0
    0
    Ik werk part-time als office manager
    Wij hebben die lage schoentjes/slofjes en daar zit een rekbaar elastiek in. Geen problemen mee, behalve dat die uk haar voetjes kromt als ik ze aantrek en ze daardoor dus iets lastiger aan krijg.
    Jij hebt die hoge dan waarschijnlijk?

4. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.828
    3.624
    113
    nee, ook die lage, zo raar, hij heeft echt hele normale voetjes/enkeltjes (volgens mij ;))

5. Yil

Yil Bekend lid

16 mrt 2011
    919
    0
    0
    Hahaha! Dat zal ook vast wel goedzitten ;)
    Heb je ze iets ruimer genomen? Die van ons zijn ietsje ruimer en met vaker dragen worden ze inderdaad wel soepeler hoor!

6. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.828
    3.624
    113
    ja, iets ruimer, zijn voetjes zijn 10,3, en heb 11,5 genomen. Hmmm, veel aanwurmen dan maar en hopen dat ze soepeler worden!

7. Yil

Yil Bekend lid

16 mrt 2011
    919
    0
    0
    Oh ik zie nu pas dat het merk van onze slofjes Robeez is en niet Oxxy.... Ze lijken echter als 2 druppels water op elkaar hahaha!

8. Superjollie

Superjollie Fanatiek lid

13 feb 2011
    1.821
    72
    48
    Groningen
    Misschien doet jouw kindje wat mijn zoontje ook doet: heel erg z'n voetje strekken als ik hem slofjes/schoentjes aan wil trekken.
    Bij mijn zoontje gaat het inmiddels een stuk beter, maar toen ik hem gisteren z'n nieuwe regenlaarsjes aan wilde doen, deed hij het weer: hij strekt z'n tenen helemaal, waardoor ik z'n hak niet in het laarsje kreeg.
    Het kost even tijd en als hij eenmaal is gewend aan een bepaalde soort schoenen of laarsjes doet hij het niet meer.

Toen ik bij de schoenenwinkel z'n schoenmaat liet opmeten deed hij dit ook, de verkoopster zei al dat meer kindjes dat doen.

9. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ik deed altijd het elastiek helemaal uitrekken, dan de wreef er helemaal in en dan slof om de hak trekken. Niet alleen een teen erin stoppen en dan proberen die slof aan te trekken dat wil inderdaad niet.

10. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier lukte leren sloffen ook nooit, dacht dat het aan mij lag totdat ik echte schoenen ging kopen. bleek ze een hoge wreef te hebben. dan gaan die sloffen dus ook niet..

11. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Die met klittenband aan de achterkant krijg je veel beter aan en uit.
    Die met elastiek rekken ook nog op en dan gaat het makkelijker.

12. polkadot

polkadot Actief lid

2 mrt 2010
    476
    0
    0
    Engeland
    Soory dat ik dit zeg maar ik heb net van een vriendin gehoord gekregen dat de schoentjes van Robeez in engeland tenminste terug moeten omdat het chemisch stoffen bevat van kankerverwekkend kan zijn :(

Het gaat om de Slofjes die tussen 1 april en 1 april gemaakt zijn.

Deel Deze Pagina