autostoel kiddy/mc axiss/kids river

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door vlindermoeder, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.614
    1.065
    113
    Hier
    hallo,

ik ben eens aan het rond kijken voor als onze kleine meid een nieuwe autostoel nodig heeft.
    nu kom ik vaak de autostoel van kids river tegen maar nooit eigenlijk een beoordeling. is er iemand die een stoel van het merk heeft??

ik heb nu 3 stoelen in overweging

Autostoel Kiddy Infinity Pro Red met zo'n beugel ervoor maar vraag me af of mijn meissie dat wel prettig vind

Maxi-Cosi Axiss Marble Pink die kun je draaien. dat lijkt mij wel heel handig als je haar in haar stoeltje wilt zetten.

<H2 class=product-name>Autostoel Kids River Luxe Florida Red goedkoop, maar ja is die wel goed genoeg voor mijn dochter. hij moet wel veilig zijn natuurlijk.

ik hoop dat iemand wijze raad voor mij heeft

2. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.614
    1.065
    113
    Hier
    iemand

3. MamavanDaan

MamavanDaan Bekend lid

27 sep 2009
    811
    141
    43
    Achterhoek
    Wij hebben een kiddy infinity. Hij bevalt goed, je kunt hem snel en makkelijk uit de autohalen en in een andere auto zetten. Door dat blok heeft Daan geen gordels om (de auto gordel gaat om het blok) en kan hij dus ook niet zichzelf uit de gordels halen.
    Daan vond de eerste paar keer het blok niks maar hij was er zo aan gewend.
    Met andere stoelen heb ik geen ervaring.
    Ik raad je aan om als je kleine er groot genoeg voor is verschillende stoelen te gaan uit proberen in de winkel.

Deel Deze Pagina